Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897
Våpnet er ekte det, men kan kun brukes i Stratholme.

Det er en del av questen for å få den legendary staffen.

6842677[/snapback]

Trenger ikke mange personene for et Strat run da gitt. ;)

6842692[/snapback]

 

Tipper baron run går unna på 10 min da gitt.

6842838[/snapback]

 

Er ikke det bare priesten som kan bruke sverdet da? Eller... de som har questet?

Lenke til kommentar
Våpnet er ekte det, men kan kun brukes i Stratholme.

Det er en del av questen for å få den legendary staffen.

6842677[/snapback]

Trenger ikke mange personene for et Strat run da gitt. ;)

6842692[/snapback]

 

Tipper baron run går unna på 10 min da gitt.

6842838[/snapback]

 

Er ikke det bare priesten som kan bruke sverdet da? Eller... de som har questet?

6842969[/snapback]

 

Det er jeg usikker på. Men sjekk det ut på thotbott. Prøv å overse dem mer usæriøse kommentarene hehe. Link

 

Faktisk har denne også droppet nå. Rimelig nice :)

Lenke til kommentar
Hehe, artig. Brukte dødtiden på jobb til å grinde litt med hunteren, såklart på stranden i Azshara. To golden pearls på 45 minutter eller så. :)

6843962[/snapback]

 

grrrrr, brukte 2 timer på å få 1 til spell enchanten min :< men det er bare meg som er utrolig uheldig =|

 

[whine]

Har også vært uten internet siste 5 dagene så har bare fått surfa litt på jobb osv, nå som eg endelig har fått internet tilbake så har gamecardet mitt gått ut og ingen nye å få kjøpt på butikken, kommer inn nye kort "snart"

 

og blizz tar aksepterer ikke kreditt kortet mitt -_-

[/whine]

Lenke til kommentar

Uff, jeg er så utrolig lei av PUG i AB. Av de cirka 14 kampene jeg har spilt har Alliance bare vunnet en gang, AV vinner vi derimot stadig vekk. Jeg blir så utrolig lei av alle tullingene som absolutt hele tiden, uansett situasjon, skal ha Blacksmith. :(

 

Og det nærmeste jeg har vært pre-maids var når en level 35 rogue spurte meg om "u wanna join my pvp guild??".

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Uff, jeg er så utrolig lei av PUG i AB. Av de cirka 14 kampene jeg har spilt har Alliance bare vunnet en gang, AV vinner vi derimot stadig vekk. Jeg blir så utrolig lei av alle tullingene som absolutt hele tiden, uansett situasjon, skal ha Blacksmith. :(

6845292[/snapback]

Gah, det er vel ikke så vanskelig å ta LM og GM og holde dem (gjør vi det vinner vi som oftest), men det er ikke så lett å skjønne for folk man havner på lag med tydeligvis.

 

 

Og det nærmeste jeg har vært pre-maids var når en level 35 rogue spurte meg om "u wanna join my pvp guild??".

6845292[/snapback]

pre-maids :D

Det ordet hadde en litt morsom betydning :wee:

Lenke til kommentar
Yay, da har jeg 245 FR :). Blir vel en craftrun på Søndag, så får jeg den peaka med DI bracers!

6821033[/snapback]

 

Hva skal du med all den FR'en? Bare for gøy eller?

6821882[/snapback]

 

Hva jeg skal med den? Firemaw, Raggy, Vael.. Ja, du skjønner.

6822100[/snapback]

 

Okey, men trodde FR kun var 25, 50 og 75% reduction. Trodde det var 25% = 100 FR 50% = 150 75% =200+++ etterellerannet

 

Plukka dette opp på et eller annet forum og hvis det er riktig ser jeg ikke vitsen med og gimpe seg ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Hvem er egenlig den moben som spawner inn i innen i Orgrimmar, like ved banken? Lvl 13 heter Gadon eller no slikt. Han dropper rundt 10c :p

6846270[/snapback]

Gamon! :love: Spawn tiden burde settes opp på han, nesten alltid når jeg er i Orgrimmar står det "Gamon dies" i combat loggen.

 

Han slår ganske hardt også, så bare pass dere! Han har lynreflekser:

gamon.jpg

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Okey, men trodde FR kun var 25, 50 og 75% reduction. Trodde det var 25% = 100 FR 50% = 150 75% =200+++ etterellerannet

 

Plukka dette opp på et eller annet forum og hvis det er riktig ser jeg ikke vitsen med og gimpe seg ;)

6846618[/snapback]

 

huh? med 315 FR resister du så og si all AOE på f.eks firemaw hvertfall. Ikke 100% resist men ikke langt unna.

Lenke til kommentar

Okey, men trodde FR kun var 25, 50 og 75% reduction. Trodde det var 25% = 100 FR 50% = 150 75% =200+++ etterellerannet

 

Plukka dette opp på et eller annet forum og hvis det er riktig ser jeg ikke vitsen med og gimpe seg ;)

6846618[/snapback]

 

huh? med 315 FR resister du så og si all AOE på f.eks firemaw hvertfall. Ikke 100% resist men ikke langt unna.

6848798[/snapback]

 

Kanskje ett litt dumt spørsmål, men ville en tank med 315NR kunne tanke Huhuran alene? Vi holder atm på med hun. Dvs. vi wiper fortsatt nefarian tho :p

 

Tok Sartura med ny strat på første forsøk (dvs å ikke stå i klynge, haha). Tok Fankriss på andre eller tredje (paladatanks > shoutspammin' warriors).

 

Fikk Huhuran under 30% på første (wuwu oss) og beste forsøk ble vel 14% eller no slikt, for det meste uten pots.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...