Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

En warlock uten haste er en warlock uten DPS. Caster SB på 2.2 sec med 1500 haste @ 85. Latterlig. Tro med 0% haste, er vel tett oppunder 3 sec da

Nå spiller ikke jeg lock, og ting har blitt litt annerledes i det siste uten at jeg har fulgt med. Men er dots påvirket av haste? Ticker de raskere?

 

I TBC var det iallefall spellpower all the way, men vet dog at det har blitt endret nå.

 

Edit: Ikke min server Wizzlee. Send meg en PM om du vil ha real-id, så du har en å stille spørsmål.

Det er bare affliction som er DoTs som main damage. Og i TBC var vel det store demo/destro hybrid.

 

Men uansett, i lvl 80 var vel 1200 haste med spellstone der man minst burde ligge som Demonology, Destro klarer vel seg med 700-1000.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er nå level 17 på min nye char (wohoo!) Har for en stund siden valgt mining som første proffesion, men lurer litt på hva jeg skal velge som andre. Er druid forresten.

 

Jewelcrafting/Engineering er de jeg har vurdert, og kanskje også leatherworking. Alchemy kunne jo også vært interessant, men jeg kommer ikke til å raide når jeg når 85, og da er det vel kanskje ikke vits i.

 

Hva ville dere anbefalt?

Lenke til kommentar

Engineering er stas. Mye festlig du kan lage.

 

Ellers vill jeg IKKE gått leatherworking med mindre du har skinning. Det blir håpløst når du leveler. Hadde du vært level 85 med masse gold hadde det vært mulig.. men som sagt, ikke sjakktrekk når du leveler.

 

Ved siden av mining er det helt klart engineering, blacksmithing og jewelcrafting som er mest gunstig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...