Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 En warlock uten haste er en warlock uten DPS. Caster SB på 2.2 sec med 1500 haste @ 85. Latterlig. Tro med 0% haste, er vel tett oppunder 3 sec da Nå spiller ikke jeg lock, og ting har blitt litt annerledes i det siste uten at jeg har fulgt med. Men er dots påvirket av haste? Ticker de raskere? I TBC var det iallefall spellpower all the way, men vet dog at det har blitt endret nå. Edit: Ikke min server Wizzlee. Send meg en PM om du vil ha real-id, så du har en å stille spørsmål. Det er bare affliction som er DoTs som main damage. Og i TBC var vel det store demo/destro hybrid. Men uansett, i lvl 80 var vel 1200 haste med spellstone der man minst burde ligge som Demonology, Destro klarer vel seg med 700-1000. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Rare Archaeology finds should now grant triple skill gains. ... også jeg som allerede er 525 ... Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Blizzard skrudde ned ratinga våres i 3v3 slemminger. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Da var char nummer to 85 ... noe lei questing nå .. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Bytter ut Inscription, men vet ikke hva jeg skal velge, har mining ved siden av, hva bør jeg velge? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jewelcrafting, det gjorde jeg iallefall. Lenke til kommentar
carzas Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Da var char nummer to 85 ... noe lei questing nå .. Har to på 85 jeg også, og driver nu med Vashjir questene mens jeg venter på hc. Jeg klarer ikke gå lei de nye zonene. Beste levlingexperiencen jeg har hatt noensinne. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hvor finner man vasjir questene når man e blitt 85? Første Q står ikke på tavla.... Enda ik vært der. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hvor finner man vasjir questene når man e blitt 85? Første Q står ikke på tavla.... Enda ik vært der. dra til brygga, ved northrend båten skal det står en fyr med et quest der. Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Er nå level 17 på min nye char (wohoo!) Har for en stund siden valgt mining som første proffesion, men lurer litt på hva jeg skal velge som andre. Er druid forresten. Jewelcrafting/Engineering er de jeg har vurdert, og kanskje også leatherworking. Alchemy kunne jo også vært interessant, men jeg kommer ikke til å raide når jeg når 85, og da er det vel kanskje ikke vits i. Hva ville dere anbefalt? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Engineering fordi det er en gøy profession. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Engineering er stas. Mye festlig du kan lage. Ellers vill jeg IKKE gått leatherworking med mindre du har skinning. Det blir håpløst når du leveler. Hadde du vært level 85 med masse gold hadde det vært mulig.. men som sagt, ikke sjakktrekk når du leveler. Ved siden av mining er det helt klart engineering, blacksmithing og jewelcrafting som er mest gunstig. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 14 timer tilbragt for å finne den jækla Reins of the Phosphorescent Stone Drake Farsken ikke lett! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 14 timer tilbragt for å finne den jækla Reins of the Phosphorescent Stone Drake Farsken ikke lett! Hvordan gjorde du det? Lenke til kommentar
Colado Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 14 timer tilbragt for å finne den jækla Reins of the Phosphorescent Stone Drake Farsken ikke lett! Hvordan gjorde du det? Hoppe på en rare elite drage, ri rundt, drepe noen adds og så få mount. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 14 timer tilbragt for å finne den jækla Reins of the Phosphorescent Stone Drake Farsken ikke lett! Hvordan gjorde du det? Hoppe på en rare elite drage, ri rundt, drepe noen adds og så få mount. Var vel ikke sånn jeg mente det, men... Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Dinget 85, så nå er det Reins of the Phosphorescent Stone Drake på meg og, så lenge tålmodigheten rekker Lenke til kommentar
Niram Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Endelig min første 85 Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hvor finner man vasjir questene når man e blitt 85? Første Q står ikke på tavla.... Enda ik vært der. dra til brygga, ved northrend båten skal det står en fyr med et quest der. Nei det e akkurat det det ikke gjør.. Han står ikke der.. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Hehe denne på meg Vial of the Sands, men da var jeg passe blakk også Endret 22. desember 2010 av Detectable Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå