Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

har prøv å få gjørt achiv til red proto drake har bare dehydration igjen i violet hold HC hold på med d et par dager nå bossen kommer jo ikke frem! men men idag kom den frem jeg og en kompis som hjalp meg DK hold på å tank/dps den mens jeg hold på å trykke de crystalen når han tar burst. fikk d første try perfekt ingen av de water element fikk emerge seg, men fikk ikke achiven vi soft reset instancen prøvde igjen og igjen men får ikke achiven hva skjer? noen som har peiling? kan jeg bare sende en ticket til GM om dette så kan han gi meg achiven med en gang?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dps.

 

Edit: Neida. Skal for en gangs skyld ikke trolle.

 

Som warlock ønsker du stats som er bra for deg som spellcaster. Det vil si spellpower og intellect for deg i hovedsak. Crit er også kjekt, men ikke superduper viktig som lock, med mindre du er destro.

 

Lock = mana = intellect = spellpower og crit.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Dps.

 

Edit: Neida. Skal for en gangs skyld ikke trolle.

 

Som warlock ønsker du stats som er bra for deg som spellcaster. Det vil si spellpower og intellect for deg i hovedsak. Crit er også kjekt, men ikke superduper viktig som lock, med mindre du er destro.

 

Lock = mana = intellect = spellpower og crit.

 

ummm enig med sp og crit, men lock skal vel fokusere en del på stamina også...

Lenke til kommentar

Dps.

 

 

Du lurte meg. :(

 

Før jeg så dette

 

 

Edit: Neida. Skal for en gangs skyld ikke trolle.

 

Som warlock ønsker du stats som er bra for deg som spellcaster. Det vil si spellpower og intellect for deg i hovedsak. Crit er også kjekt, men ikke superduper viktig som lock, med mindre du er destro.

 

Lock = mana = intellect = spellpower og crit.

 

 

 

Level! :new_woot:

Endret av Wizzlee
Lenke til kommentar

Stamina har da aldri vært en viktig pve stat, annet enn for tanks. Selv om du får mer mana av lifetap dersom du har mye stamina.. så gjør ikke det dpsen din noe bedre. Det går dessuten på % HP og % mana (15% hp, så får du mana tilsvarende 120% av hpen du har saccet). Så ja, du vil få mer mana - men det er også mer for healerene å heale.

 

Mye mer benefitial og gå for faktisk useful stats.

 

Folk som gemmer/enchanter for stamina i pvp også.... /facepalm

 

Stamina enchants og gems er forbeholdt tanks, basta.

 

Edit: Wizzlee, hvilken server er du på? Gamer du på samme som meg, så kan jeg sikkert hjelpe deg om du har spørsmål osv :)

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

En warlock uten haste er en warlock uten DPS. Caster SB på 2.2 sec med 1500 haste @ 85. Latterlig. Tro med 0% haste, er vel tett oppunder 3 sec da

Nå spiller ikke jeg lock, og ting har blitt litt annerledes i det siste uten at jeg har fulgt med. Men er dots påvirket av haste? Ticker de raskere?

 

I TBC var det iallefall spellpower all the way, men vet dog at det har blitt endret nå.

 

Edit: Ikke min server Wizzlee. Send meg en PM om du vil ha real-id, så du har en å stille spørsmål.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...