maikzor Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Burde jeg bruke dual wield eller 2h som frost dk pvp? Lenke til kommentar
carzas Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Har fortsatt ikke sett en bear tanke i Cataclysm. Er det lost case å prøve? Er lei av 35-40 min queues! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Bjørner kan tanke, men vi er ikke gode på å motta skade. Som healeren i guildet mitt sier, "You're just too damned squishy". Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 4 barer igjen til 85, satser på at jeg greier det idag. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Fikk igår iLvL329 så er enda ny på tacts i HC's, men det har gått veldig greit til nå. Helt til jeg møter en gruppe der de ikke klarer å skrive skikkelig engelsk og forklare meg tacts, forferdelig gruppe. Burde vært en test før en starta en WoW-acc om engelsk ferdighetene til folk. 1 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Burde jeg bruke dual wield eller 2h som frost dk pvp? Det du føler er best Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Har fortsatt ikke sett en bear tanke i Cataclysm. Er det lost case å prøve? Er lei av 35-40 min queues! Vi har både DK, Druid, paladin og warrior tanks i guildet vårt. Funker fint det DK'n bikker forøvrig 200k Hp øyeblikkelig. Endret 21. desember 2010 av Badjoker Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Fikk igår iLvL329 så er enda ny på tacts i HC's, men det har gått veldig greit til nå. Helt til jeg møter en gruppe der de ikke klarer å skrive skikkelig engelsk og forklare meg tacts, forferdelig gruppe. Burde vært en test før en starta en WoW-acc om engelsk ferdighetene til folk. Les taktikkene på nettet da vettu. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Heroictaktikker er jo selvforklarende imens en gjør bossen Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Nesten litt irritert nå. Var i Grim Batol og de eneste spellsene jeg kunne bruke var Holy Wrath, Divine Storm, Judgement og Inquisition, hva faen? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Fikk igår iLvL329 så er enda ny på tacts i HC's, men det har gått veldig greit til nå. Helt til jeg møter en gruppe der de ikke klarer å skrive skikkelig engelsk og forklare meg tacts, forferdelig gruppe. Burde vært en test før en starta en WoW-acc om engelsk ferdighetene til folk. Les taktikkene på nettet da vettu. Hva tror du jeg gjorde? Problemet var jo at gruppa bare zerga på så jeg hadde sjelden tid til å forstå encounteret helt før vi døde. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Ehh, jeg har et problem Jeg kjøpte den første versjonen av wow nå nettopp, også er ikke den gamle karakteren min på den, hjelp. Jeg bruker samme nick osv. Endret 21. desember 2010 av Wizzlee Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Og der dinget man 525 Archaeology! Herregud som det tar tid. Nå sitter jeg bare og forbanner meg over å få kun 3x3 fragments de få gangene jeg endelig får Tol'vir digsites. Haha, jeg har 5! Har du for mye fritid? For øyeblikket, ja. Endrer seg heldigvis ganske snart. Plutselig har jeg nesten ingen fritid til å spille. Tar jo hundre år. Noen tips? Eneste jeg kan komme på er å plassere hearthen din strategisk, og å heller bruke Eastern Kingdoms til å levle opp fremfor Kalimdor. Jeg irriterte meg grønn og blå over Mount Hyjal som hele tiden var i veien for meg. Mye enklere å komme frem i EK etter min mening. Red.: Og ikke minst.. Kjøp deg master riding. 4000g er uansett ikke mye nå. Endret 21. desember 2010 av Saft Suse Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Ehh, jeg har et problem Jeg kjøpte den første versjonen av wow nå nettopp, også er ikke den gamle karakteren min på den, hjelp. Jeg bruker samme nick osv. Du må gå på den gamle accounten din og aktivere den (kjøpe spilletid) Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Ehh, jeg har et problem Jeg kjøpte den første versjonen av wow nå nettopp, også er ikke den gamle karakteren min på den, hjelp. Jeg bruker samme nick osv. Du må gå på den gamle accounten din og aktivere den (kjøpe spilletid) Men jeg brukte den jeg hadde trail på. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hei, jeg har en Warlock(simen rett på meg vis jeg har feil) og jeg har mistet dyret mitt, eller det døde Hvordan får jeg den tilbake? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Spell book og let etter summon greia. Trykk en gang på den så får du ut en meny. Det er en liten pil i toppen av spellen. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Spell book og let etter summon greia. Trykk en gang på den så får du ut en meny. Det er en liten pil i toppen av spellen. taKKER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå