Romis Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Sånn går det når du roller alv. Joa, er vel sant det, men worgen er så forferdelig stygt. Hadde i utgangspunktet lyst til å spille ku, men alle vennene mine er allies på Aerie Peak. Spillte ally på aerie peak siden srarten av 2006, og nå har jeg byttet til horde. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Det verste for min egen del var de random HC pugsa der du venter (som DPS) i 20-30 minutter og så kommer inn i en gruppe som er stranda på en boss og kanskje går i oppløsning etter bare én wipe. Endte opp med at jeg rett og slett bare tok tak og slang meg på Tank-bølgen (Insta-queues ). Takk gud for at jeg valgte å levle en Hybrid-class først. Ser jeg DPS som slacker/suger vote-kicker jeg dem rett og slett bare. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Vurderer sterkt å gå tank i instancer jeg og, med mindre det blir healer. Må bare få meg gear først, så må vel overleve som DPS i noen dager til Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 iLvl 329! Heroics here I come Lenke til kommentar
Manken Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Du vil slite enormt i heroics med mindre du er DPS. Men det er bare fordi DPS ikke er en så "vital" del av en isntance... Har kommet opp i 342 iLvl nå. Eneste jeg må samle på nå er valor points, og det tar jo aalt for lang tid... Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 iLvl 329! Heroics here I come Velkommen etter;) iLvl346 her nå.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 350 på meg nå, trenger fremdeles å bli kvitt 333 bracer.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 er vel på 342 eller noe sånt, har ikke gjort hc på noen dager ^^ Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 310 her Er level 84, da. Tenker jeg dinger idag eller imorgen, får se hvor mye jeg gidder Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 347. Har en PvP Sigil og en 333 bracer da. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Du vil slite enormt i heroics med mindre du er DPS. Men det er bare fordi DPS ikke er en så "vital" del av en isntance... Har kommet opp i 342 iLvl nå. Eneste jeg må samle på nå er valor points, og det tar jo aalt for lang tid... Flaks at jeg spiller mage da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Har ikke dinga 85 enda selv jeg. Driver og levler en gammel Warlock som var på lvl 70 da jeg fikk retriva kontoen min for et par år siden. Den hadde fullt vengeful gladiator set (eller hva det nå enn var som var det råeste pre. WoTLK) og fremdeles på 75 har det ikke vært noe som helst behov for å erstatte noe. Litt småflaut å løpe rundt med såpass fett pvp gear ettersom jeg suger i pvp, men han som hadde hacka kontoen min tidligere, tydeligvis ikke gjorde. Endret 21. desember 2010 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 350 på meg nå, trenger fremdeles å bli kvitt 333 bracer.. Samme, 346bracers nekter å droppe ;P Ellers har jeg fått min første epic fra raid samt 2 fra Wildhammer Clan, og det føles mye bedre enn å få epics i WoTLK, siden man nå faktisk jobber for dem Lenke til kommentar
nagina Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Samme her faktisk, mangler bracers så står jeg vel med 350. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) 350 på meg nå, trenger fremdeles å bli kvitt 333 bracer.. Samme, 346bracers nekter å droppe ;P Ellers har jeg fått min første epic fra raid samt 2 fra Wildhammer Clan, og det føles mye bedre enn å få epics i WoTLK, siden man nå faktisk jobber for dem Bracers er et helvete å få tak på, men jeg har fått tak på mine 346 bracers nå. Riktignok er det digg for meg som LW at det er lite bracers. Bloodied Leather bracers selger som varmt hvetebrød på AH Edit, er oppe i 345 ilvl nå selv. Kunne hatt mer med de jævla druidene driver å tar all rogue looten om dagen Endret 21. desember 2010 av Badjoker Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hadde bare staffen fra Bastion of Twilight trash droppa hadde jeg vært lykkelig, men neeeeeida, istedet får vi tre feral headpiece, 2 Soul Blade og noe annet tull :/ Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Reins of the Phosphorescent Stone Drake Noen andre som har prøvd seg på denne? Feel free to share some information. Skal prøve meg på denne en gang, hadde vært hyggelig med noen tips foruten å lese kommentarene på wowhead Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Det er vel ikke noe annet å gjøre enn og fly rundt i høyden med inngangen til The Stonecore. Det er jo ultra rare spawn. Samme som med camel mounten i Uldum. Fløy rundt i nesten 2 timer i går uten en eneste statue. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Trodde faen jeg fant den nå, men så var det en annen drage, Xariona. Ble litt andpusten der, ja.. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Fant nettopp ut hvordan man miner phased minerals. Skaff høy MS og fly litt unna slik at den dukker opp og så fly tilbake og trykk. Da rekker man og mine den før den phaser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå