Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja, jeg bruker å velge spirit gear som shadow priest, men da må itemet nesten ha haste stat også, hvis det er kun mastery og spirit så bruker å passe det til healers :whistle:

Men hvis det er snakk om shaman eller warlock? Jeg mener, det er da mer ting å prioritere enn spirit? En ele shaman som needet en mastery/spirit mace fra BRC (og vant den over meg, holy priest med dps staff fra normal dungeon), begrunnet det med at han trengte +hit'n og masteryen fra macen. Over crit/haste fra den han allerede hadde.

Lenke til kommentar

Nja, jeg bruker å velge spirit gear som shadow priest, men da må itemet nesten ha haste stat også, hvis det er kun mastery og spirit så bruker å passe det til healers :whistle:

Men hvis det er snakk om shaman eller warlock? Jeg mener, det er da mer ting å prioritere enn spirit? En ele shaman som needet en mastery/spirit mace fra BRC (og vant den over meg, holy priest med dps staff fra normal dungeon), begrunnet det med at han trengte +hit'n og masteryen fra macen. Over crit/haste fra den han allerede hadde.

Ja, er mange nye spillere der ute, mastery stat er jo nytt for mange så de bare needer helt random, så lenge de kan bruke det.

Men nå spiller jeg sjeldent med randoms så har ikke merket noe spesielt enda. :roll:

Usikker på om warlock får noe ut av spirit, det må noen andre svare på!

Lenke til kommentar

Hadde et flott run i Blackrock Caverns (HC).

Vi kom oss til slutt til Beaty, tanken fortaltet at det var en rimlig lett og enkel fight, etter 4-5 wipe så var vel ikke akkurat motivasjonen på topp. Vi valgte å bruke resist aura og jeg brukte mage armor, sånn at healer kunne fokusere litt mer på tanken. Polly og icetrap, rask dps på Lucky eller hva det dyret i midten heter, og så over på Beauty.

Gikk smertefritt og var utrolig givende hehe, litt rart. Har liksom ikke fått den følelsen siden jeg var i MC og tok Ragnaros for første gang.

HC er koslig =)

Hardt og vi dør kanskje noen ganger men mye mer givende enn slik HC var før.

Lenke til kommentar

Fy faen bare hater mongolide random HC pugs. Forbanna innbisiler klarer ikke og CC healerne i Throne of the Tides. Jeg skriver at de må CC'e dem i chatten og de kicker meg fra faens groupen. Stor grunn til at jeg skippa faens PvE.

I tillegg tagga de target de skulle "sheepe" med skull uten og si ifra i chatten. Noe som resulterte i at jeg angrep skull'en. Skulle hatt medalje for idioti.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...