Valeit Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Har selv en priest female worgen og mo jo si at healing animasjonene ser helt ræva ut :!: Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Nja, jeg bruker å velge spirit gear som shadow priest, men da må itemet nesten ha haste stat også, hvis det er kun mastery og spirit så bruker å passe det til healers Men hvis det er snakk om shaman eller warlock? Jeg mener, det er da mer ting å prioritere enn spirit? En ele shaman som needet en mastery/spirit mace fra BRC (og vant den over meg, holy priest med dps staff fra normal dungeon), begrunnet det med at han trengte +hit'n og masteryen fra macen. Over crit/haste fra den han allerede hadde. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Har selv en priest female worgen og mo jo si at healing animasjonene ser helt ræva ut :!: Tull og tøys. Casting-animation er perfekt. Viser en rimelig "vill" animasjon, noe som passer klassen ypperlig. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Nja, jeg bruker å velge spirit gear som shadow priest, men da må itemet nesten ha haste stat også, hvis det er kun mastery og spirit så bruker å passe det til healers Men hvis det er snakk om shaman eller warlock? Jeg mener, det er da mer ting å prioritere enn spirit? En ele shaman som needet en mastery/spirit mace fra BRC (og vant den over meg, holy priest med dps staff fra normal dungeon), begrunnet det med at han trengte +hit'n og masteryen fra macen. Over crit/haste fra den han allerede hadde. Ja, er mange nye spillere der ute, mastery stat er jo nytt for mange så de bare needer helt random, så lenge de kan bruke det. Men nå spiller jeg sjeldent med randoms så har ikke merket noe spesielt enda. Usikker på om warlock får noe ut av spirit, det må noen andre svare på! Lenke til kommentar
SML Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Ikke nok til at det blir prioritert over andre stats. Spirit er vel nederst på min liste. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hva heter den der greia som gjør at du laster ned maps osv mens du spiller? Tror den ble lagt inn for ei stund siden. Fungerer dårlig å tenkte å google etter løsninger men vet ikke hva blizz kalte det. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hva bør jg velge? Worgen priest eller gnome priest? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Skjer med folk som legger gems til 5g? når vendor pris er 9g... Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hehe ja, du kan stille inn auctioneer til å vise alle items som ligger under vendorpris. Så kan du bare bruke massbuyout på hele lista Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hadde et flott run i Blackrock Caverns (HC). Vi kom oss til slutt til Beaty, tanken fortaltet at det var en rimlig lett og enkel fight, etter 4-5 wipe så var vel ikke akkurat motivasjonen på topp. Vi valgte å bruke resist aura og jeg brukte mage armor, sånn at healer kunne fokusere litt mer på tanken. Polly og icetrap, rask dps på Lucky eller hva det dyret i midten heter, og så over på Beauty. Gikk smertefritt og var utrolig givende hehe, litt rart. Har liksom ikke fått den følelsen siden jeg var i MC og tok Ragnaros for første gang. HC er koslig =) Hardt og vi dør kanskje noen ganger men mye mer givende enn slik HC var før. Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hehe ja, du kan stille inn auctioneer til å vise alle items som ligger under vendorpris. Så kan du bare bruke massbuyout på hele lista Hvordan gjør du dette? Er ikke særlig kjent med auctioneer Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hva mener dere at er den raskeste måten for en level 1 Night elf å komme seg til Gilneas på? Jeg hater night elf startstedet, og vil gjerne oppleve worgen-questene skjønner dere Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Worgen/Goblin questene er bare får Worgen/Goblin Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hva mener dere at er den raskeste måten for en level 1 Night elf å komme seg til Gilneas på? Jeg hater night elf startstedet, og vil gjerne oppleve worgen-questene skjønner dere Bare Worgen kan fullføre questene i Gilneas. Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Hm, det er jo litt småteit. Blir vel stuck med ekle Nordrassil da. Endret 20. desember 2010 av Error Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Sånn går det når du roller alv. Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Ja, da var priesten i 85 og nå gjelder det bare å farme heroics Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Sånn går det når du roller alv. Joa, er vel sant det, men worgen er så forferdelig stygt. Hadde i utgangspunktet lyst til å spille ku, men alle vennene mine er allies på Aerie Peak. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Fy faen bare hater mongolide random HC pugs. Forbanna innbisiler klarer ikke og CC healerne i Throne of the Tides. Jeg skriver at de må CC'e dem i chatten og de kicker meg fra faens groupen. Stor grunn til at jeg skippa faens PvE. I tillegg tagga de target de skulle "sheepe" med skull uten og si ifra i chatten. Noe som resulterte i at jeg angrep skull'en. Skulle hatt medalje for idioti. Endret 20. desember 2010 av Refsa Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Huff, det er kjipt. I dag kom jeg inn i tre usedvanlig kjipe BGer etterhverandre, da var det nesten at jeg ble så frustrert at jeg begynte å oppføre meg som en CoD spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå