Foxboron Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Tanke en gang om jeg noen gang kom til å møte noen fra forumet i en random Dungeon eller BG. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Akkurat spiller jeg balance druid og queue for å join 5mans er gjerne oppe i 30-45min Det er jo en kjennsgjerning at healer og tanks kommer fortere inn i grupper og jeg har dual spec, men går det ann å bruke balance gear til å farme noe healing gear? Dette er på normal selvfølgelig. Min item lvl er 334 eller noe i den duren. Edit: HAHAHA..fant nettop ut at Tree of life har forandret utseende, og jeg lo IRL da jeg så hvordan det så ut Link Endret 19. desember 2010 av MarB Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Det kan glyphes tilbake. Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Liker guilden min atm. går som smurt. noen som sa dette ville gå til H ? Har ikke peiling på hva som har blitt sagt, men hva er det som går som smurt egentlig? Kan ikke se dere har gjort noe som helst, pve eller pvp sett. Er vel når dere først begynner å gjøre noe du finner ut om ting går som smurt eller ikke. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Liker guilden min atm. går som smurt. noen som sa dette ville gå til H ? Har ikke peiling på hva som har blitt sagt, men hva er det som går som smurt egentlig? Kan ikke se dere har gjort noe som helst, pve eller pvp sett. Er vel når dere først begynner å gjøre noe du finner ut om ting går som smurt eller ikke. Mener mest hvordan det går med HC farming og miljøet i guilden. GMen vår hadde planlagt ferie for et års tid tilbake, hvor kun det var spådd Cata i november..... fikk da en uke ekstra å geare på Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Slenger meg på undercutting klaginga her inne. Folka som gjør det må jo være retards uansett. De får solgt dritten uansett så tidlig inn i den nye expansionen. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Skjønner ikke hva dere klager over, da dette er den perfekte måten å tjene noen ekstra gull på. Kjøp opp de som underkutter med alt for mye og selg dem til normal pris på AH = Lett tjente penger! 1 Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Nei det er ikke realistisk at du skal kunne klare å kjøpe opp ting å reliste det. Da skal du ha usansynlig mye gold og tid til å sitte foran AH hele tiden. Folk pumper AH fullt av materialer hele tiden akkurat nå første ukene. Jaja, har ikke problemer med penger uansett akkurat nå Lenke til kommentar
Alkaw Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Du har sikkert fått spørsmålet før Detectable, men hvordan i all verden får du så mye gold? Er det kun ved farming av diverse materialer som du igjen selger på AH? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Akkurat nå i begynnelsen av Cataclysm har jeg tjent det du ser ved å løpe rundt å farme stort sett det meste av tiden jeg er online. Ting har jo solgt til helt latterlig høye summer siden "alle" skal levle professions og crafte utstyr. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Gah! WTF! Dette trur eg er fjerde gongen nedlastinga av klienten startar på nytt! Eg får spelt ei stund, men om eg går ut av spelet og startar klienten på nytt, startar eg i setup-fasen kvar jævla gong! RAAAGEEE! Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Vet dere om noen bra PvP servere? på min server det uendelig lang que times edit: er horde. Endret 19. desember 2010 av cookiemonster123 Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Det er det hos alle. Eneste løsningen akkurat nå er desverre å konverte den allianse Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg og Pokey konverterte til Alliance i går, og jeg angrer ikke et sekund Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg gikk alli nå i Catac, og jeg digger det. Var horde hele Wotlk, men er deilig å være alliance igjen. Kortere BG queues - digg! Dessuten har jeg jo fint guild nå. Og @JonasKs: Nei, jeg er worgen Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Sitter med 10min que som horde på Ragnaros atm. Må nesten sjekke hva que tiden er på allience-Outland Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hm, må jeg virkelig gå ally? de ser utrolige stygge ut Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Worgen er jo fortsatt litt hord'ish. Selv misliker jeg alliance. Lite kule byer, generiske modeller og jeg får følelsen av å være en del av barnehageklubben noen ganger. Endret 19. desember 2010 av Detectable Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Ja, worgen er vel unntaket men jeg liker ikke alliance. Synes nesten alle racene ser så tynne og svake ut, liker heller ikke byene no særlig. Endret 19. desember 2010 av cookiemonster123 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Da var jeg lvl 83, og på vei til Uldum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå