Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

I dag observerte jeg et Sewer Beast i kanalen utenfor parken i Stormwind. Er den veldig sjelden? O.o

6840052[/snapback]

 

 

ooh.

Det har jeg ikke sett på lenge.

Så det oftere da jeg var rundt lvl 20 og sprang rundt i SW og lekte og ble drept av det fordi jeg moonfira det uten å være obs på at det kom etter meg :p

 

Trodde blizz hadde fjerna det, men den gang ei...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
endelig gikk fankriss med :) .

 

Huhuran så ikke så vanskelig ut da, med 35 folk fikk vi han/hun ned til 60 %, og litt lack på healers :) . Twin emps derimot :S . Gleder/gruer meg :D

6840673[/snapback]

hah, huhuran er en walk in the park ned til 15%, på 30% braker helvete løs og det kreves en del healing på meatshields.

 

100-30% er det kun tanks som trenger heal, og det er ikke så mye healing dem trenger heller ^_-

6840695[/snapback]

men vi var ikke forberedt på å downe huhuran så vi var i stor mangel på meatwall, var selv warlock med 190 NR ubuffa i muren. men imorgen braker helvetet løs :D

Lenke til kommentar

Føler jeg kan ha gått glipp av noe ganske viktig i Battlegrounds. Når noen tar ditt insignia står det noe sånt som "Your insignia has been taken, you can only ressurect at Spirit Healer". Jeg har aldri tenkt så mye på det, men lurt litt på hvor i alle dager man ellers skulle ressurecte. Så ser jeg en spiller løpe fra Spirit Healeren ved Farm i AB og løper mot liket sitt, og når jeg har resset og kommet fram så er han i live.

 

Er det da slik at man kan ressurecte ved liket ditt hvis ingen har tatt insignia ditt?

Lenke til kommentar

Staff of Jordan som jeg nevnte tidligere i tråden ble solgt for 400.

Så kom den her ut på AH i helga for 150g bo...

Nok en gang hadde jeg ikke råd pga gullet ble brukt til div. ymse recepies. :mad:

Tror jeg kunne solgt den igjen for 500, kanskje mer og.

 

Jaja, ellers har helga gått meget bra. Har fått opp spelldamagen til 221 med noen bra rares fra ZG + litt andre steder.

 

Den nye guilden jeg fortalte om for litt siden er virkelig bra. Gøy å være med å bygge opp noe slikt fra starten.

 

ZG er nå på farm og Onyxia tok vi på første forsøk på Søndag.

Så langt ser det bra ut.

Satser på at vi tar ned Ragnaros denne uke eller neste. Så langt ikke prøvd han særiøst enda.

 

Ha en fin uke alle wowere. :thumbup:

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar
Føler jeg kan ha gått glipp av noe ganske viktig i Battlegrounds. Når noen tar ditt  insignia står det noe sånt som "Your insignia has been taken, you can only ressurect at Spirit Healer". Jeg har aldri tenkt så mye på det, men lurt litt på hvor i alle dager man ellers skulle ressurecte. Så ser jeg en spiller løpe fra Spirit Healeren ved Farm i AB og løper mot liket sitt, og når jeg har resset og kommet fram så er han i live.

 

Er det da slik at man kan ressurecte ved liket ditt hvis ingen har tatt insignia ditt?

6841122[/snapback]

Jupp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Noen som vet om wands blir påvirket av spell damage?

Om jeg har for eksempel +1 shadow damage på buksen, og jeg bruker en shadow wand, vil det da påvirke shadow damagen på wanden?

Lenke til kommentar

http://wow-europe.com/en/info/basics/armorsets/

 

Her er alle Tier3 raid sets

 

Du får quest drops fra bossene du dreper som du får en quest fra, fullfør questen og bam du har en ny epic.

 

Desecrated items her er alle quest itemene (som eg veit om i alle fall:) )

 

Questene er samme som nesten alle andre quests, du må gi inn noen spesiele items for å få questen fullført. Noen items for questene er lette å få tak i mens andre er vanskeligere og er drops fra trash mobs i Naxx.

 

Vet ikke om questene krever Rep med noen faction.

 

 

edit: skrivefeil :x

Endret av Zippio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...