Foxboron Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Frost eller unholy for pvp? Spørs. Du kan glemme å få proca DT i Bg siden alt går fort. Du får emr CC alternativer med Unholy, men bursten er regelrett lav siden du ikke får procca DT brukelig. Frost har en grei burst men mangler CC. Spccer du Lichborn har du Self-healing i lange baner. Kommer helt ned på Playstyle atm. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Forbanna undercutters på AH. Ligger noen elementium ores ute til 260g per stack, så jeg legger utpå noen stacks til 259g så kommer det en liten løk og legger utpå en stack til 170g per stack. Barh Det er da du skal slå til å kjøpe de til 170g per stack! Lett tjente 89g! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Pølsemakeren? Det er et bra navn! Eller hva med Fetteranton? Gikk for Nolifeloser Er ikkje silvermoon pve server? Og du migrerer for å spele meir pvp? Til en server med 9 mill ally, og en liten handfull horder? Lykke til i Tol Barad =) Driter i Tol Barad, det viktige er at jeg faktisk kommer inn i BG. Grunnen til at jeg flyttet til Silvermoon er at mange tjommier spiller der. Jeg kan ikke begripe at jeg faktisk har syntes det er "ok" å måtte vente 10 min på å få spille i 5 min. Jeg og Pokey har farmet BG sånn 4-6 timer i strekk nå, det hadde ikke vært mulig som horde. Endret 19. desember 2010 av Cowboy Bob Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Øy du, fiks Quotinga di. Jeg skriver ikke slik. Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Lett tjente jeg meg 22k Gold i dag på Darkmoon Cards of Destruction. Inscription er en gullgruve! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Da er veien til 85 begynt. Er halvveis til halvveis, woho Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) På grunn av min noe forhastede avslåing av PC-en i går har en håndfull addons rett og slett slettet profilene mine. Jippi. Det må da gå an å gjøre det på bedre måter enn at de sletter og lagrer profilene på nytt hver gang jeg går ut av spillet? Ærlig talt finnes det bedre ting jeg heller vil bruke morgenen min på. Dailies f.eks. Red.: Og etter litt triksing og miksing, og deretter litt søking ser det ut til at Quartz ikke har vært oppdatert på en god stund. Uansett får jeg av en eller annen grunn ikke konfigurert den til å se ut som den gjorde. Siden jeg nå også liker å ha addons som faktisk er oppdatert av eieren, er det noen som vet om gode alternativer til Quartz (altså cast bar addons)? Endret 19. desember 2010 av Saft Suse Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Morgen og morgen, jeg har ikke lagt meg enda Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Ikke jeg heller, så du er ikke alene der. Er jo mørkt ute enda jo! Men det er jo strengt tatt morgen, klokka er 07:18 på morgenen Edit: Morgen / Worgen, faen kan ikke være lett for de som prøver å lære seg norsk Endret 19. desember 2010 av SvennAndre Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Skjønner at disse gnomene er glad i brewet sitt men de trenger da for svarte ikke å hoppe på meg alle sammen. Årh. edit: Også disse som undercutter på AH, forbanna dritt. Endret 19. desember 2010 av Friction# Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 weeee:D der var Jadefang død og jeg har et awesome pet i samlingen min. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Fant Jadefang i live i dag tidlig jeg også! Det til tross for at riktig daily var tilgjengelig i dag. Var heldigvis ingen andre som hadde sjekket før meg. Søt liten krabat å ha krypende etter seg. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Øy du, fiks Quotinga di. Jeg skriver ikke slik. Ops, ble litt mye surr og rot. Fikk så stor sitat wall of text. Lar det bare stå jeg Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Brukte ikke questet hadde tilfeldigvis nok MS til å fly helt inn Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Trenger man personal rating for weapon også, eller bare set? Lenke til kommentar
Alkaw Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jaja, siden hunter åpenbart suger såpass om dagen, får jeg prøve ut shaman istedenfor da. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hunter suger da absolutt ikke... Lenke til kommentar
Alkaw Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Sånn jeg har forstått det gjør de nettopp det. Siden jeg ikke har spilt på et år, har jeg ingen andre kilder enn x antall forum jeg har lest på. Nå skal det nevnes at dette er om 1v1 PvP, ettersom slik jeg har forstått det leverer det fortsatt glimrende DPS i PvE. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jaja, siden hunter åpenbart suger såpass om dagen, får jeg prøve ut shaman istedenfor da. Kompisen min leste på Elitistjerks og fikk opp DPSen sin med 2-3k Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Sånn jeg har forstått det gjør de nettopp det. Siden jeg ikke har spilt på et år, har jeg ingen andre kilder enn x antall forum jeg har lest på. Nå skal det nevnes at dette er om 1v1 PvP, ettersom slik jeg har forstått det leverer det fortsatt glimrende DPS i PvE. Han ene jeg bor med spiller hunter og skal sies at det er veldig få jeg har sett som tar han i pvp 1v1 om dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå