Romis Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Dinga akkurat 78 og var klar for Cataclysm soner, men neida! Det var tydeligvis ikke et jævla quest der! Da er det tilbake til jævlig kjedelig Northrend, da. Husket å ta quest fra Stormwind/Orgrimmar? Jeg var ikke høyt nok level til å plukke opp quests fra Orgrimmar, og kunne ikke trykke på portal til Hyjal heller. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Bare i USA at samtlige servere har felles Battlegrounds. Vi har fortsatt våre seperate grupper. Hvorfor møter jeg folk fra Argent Dawn osv i BG da :s De møtte jeg ikke før. Jaja, jeg gidder ikke å flytte server bare for 5 min reduksjon, da går jeg heller for instant kø. Skal liksom factionchange nå, men en eller annen kuk har tydeligvis sendt meg mail rett etter at jeg flyttet til Silvermoon. Silvermoon horde eller ally? Horde er jo dødt der, er sånn 1500 hordespillere og 14500 ally. Var horde, er alliance nå. Eller, jeg sitter her med et vindu oppe med ferdig gnome female utseende og alt, men jeg kom brått på at jeg ikke kan gå for fornavnet mitt Bastian + fantastic (Bastastic) siden jeg nå er female så da sitter jeg her og prøver å komme opp med et navn. Drapsmaskin var tatt D: Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Bare i USA at samtlige servere har felles Battlegrounds. Vi har fortsatt våre seperate grupper. Hvorfor møter jeg folk fra Argent Dawn osv i BG da :s De møtte jeg ikke før. Jaja, jeg gidder ikke å flytte server bare for 5 min reduksjon, da går jeg heller for instant kø. Skal liksom factionchange nå, men en eller annen kuk har tydeligvis sendt meg mail rett etter at jeg flyttet til Silvermoon. Silvermoon horde eller ally? Horde er jo dødt der, er sånn 1500 hordespillere og 14500 ally. Var horde, er alliance nå. Eller, jeg sitter her med et vindu oppe med ferdig gnome female utseende og alt, men jeg kom brått på at jeg ikke kan gå for fornavnet mitt Bastian + fantastic (Bastastic) siden jeg nå er female så da sitter jeg her og prøver å komme opp med et navn. Drapsmaskin var tatt D: Pølsemakeren? Det er et bra navn! Eller hva med Fetteranton? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Dinga akkurat 78 og var klar for Cataclysm soner, men neida! Det var tydeligvis ikke et jævla quest der! Da er det tilbake til jævlig kjedelig Northrend, da. Husket å ta quest fra Stormwind/Orgrimmar? Jeg var ikke høyt nok level til å plukke opp quests fra Orgrimmar, og kunne ikke trykke på portal til Hyjal heller. Da må du nok vente. Like godt, da monstrene har 30k liv. Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) trenger litt hjelp, akkurat dinget 85 og skaffe meg litt PvP gear men mangler spec, er det noen som vet om et er snakk om mage her. glemte det Endret 18. desember 2010 av cookiemonster123 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Kanskje legge til class? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) arenajunkies.com/forum er en fin kilde til informasjon når det kommer til PvP. Mye tips å hente der Nå spiller jeg ikke mage selv, så har egentlig ikke så god peiling. Et kjapt google-søk ga meg denne speccen: http://www.wowhead.c...0hZfchrkbRRsfoc MEN jeg ser mest frost-specca Mages i bgs, så jeg vet ikke om den er noe god. Edit: Kansje denne duger: http://www.wowhead.com/talent#oG00bZZffrhsosdro Endret 18. desember 2010 av Chicharito Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 mhm, har sett den samme.. men jeg liker frost best. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Imp. Blink virker jo ganske sweet. Vet jeg som rogue kommer til å hate det Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Har nylig startet en Goblin Priest. Må si jeg liker denne klassen mer og mer (faktisk). Flere jeg har snakket med i /p gidder ikke spille holy priest fordi de blir oom altfor fort Uansett. Digg å være healer. Foreløpig er dette utrolig gøy, men jeg er bare level 27, så vi får se hvordan ting blir etterhvert. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) lyst på svar litt fort så poster her. hvilket ui/addons brukes her: http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=164299 Endret 18. desember 2010 av -silenz- Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Frost eller unholy for pvp? Lenke til kommentar
Alkaw Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hvordan står det egentlig til med hunter pvp om dagen? Ifølge WoW-Europe forumene så har de blitt nerfa så langt ned i støvlene angående pvp at folk blir deprimert hver gang de prøver seg på noen form for pvp. Stemmer dette? Har lyst til å starte igjen, og da som min orginale class, hunter. Jeg tåler å ikke være den sterkeste classen, men hvis det ikke finnes balanse driter jeg i det. Men, disse offisielle forumene er jo kjent for å være full av whinere fra helvete, så jeg tenkte jeg skulle spørre diskusjon spillerne også for å høre deres mening. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Sto 1v1 mot en hunter i 2min i BG her. De er så godt som ubrukelige når du kommer close på dem. Så de overlever bare på traps og disengage/deterrence. Jeg tror likevel de er gode sidespillere som kan levere knakende høy damage. Så lenge de ikke blir tatt damage på. Enhancement Shaman er drit artig i pvp. Dro i land litt over 20 KB og noen caps i AB... men vi tapte på 1590/1600 :!: Endret 18. desember 2010 av Refsa Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Forbanna undercutters på AH. Ligger noen elementium ores ute til 260g per stack, så jeg legger utpå noen stacks til 259g så kommer det en liten løk og legger utpå en stack til 170g per stack. Barh Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Jeg er i level 10, og jeg lurer på hvordan jeg kan få sånt dyr? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) "Sånt dyr". Fint at du nevner hvilken class du er, og om det er companion eller minion du er ute etter. Endret 18. desember 2010 av Pingas Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 "Sånt dyr". Fint at du nevner hvilken class du er, og om det er companion eller minion du er ute etter. JEg kan ikke noe om spillet den eneste jeg vet er at jeg er hunter. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Du må temme et dyr av typen "beast". http://www.wowhead.com/spell=1515/tame-beast Endret 18. desember 2010 av Pingas Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Håpa det var en lock som skulle prøve å tame et beast jeg Eller en hunter på leting etter warlock-quests Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå