cowboy bob Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Haha, tidenes generalisering. Derfor de siste 4-5BG jeg har gått nå har bestått av 2-4 solo mages? Er ikke noe med mager, det er bare det at de aller fleste er retard. er honor cappen 4k ennå? Ja. Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 ... har snart maks jewelcrafting og mining skill. Er det noen som kan gi nyttige tips, hvordan jeg kan skaffe mye gold osv.? Salg av råvarer er gir god inntekt, for deg vil det hovedsakelig bety salg av ore og bars på AH. Vet ingenting om jewelcrafting så der må andre bidra Hvor mye ting er verdt vil variere med tilbud og etterspørsel, og over tid, så man må nok beregne noe tid til å sjekke prisene på AH for å finne ut hva som er "god og riktig pris". Har også inntrykk av at det kan være store(?) pris forskjeller fra server til server. Kan være greit å notere ned hva man for solgt ting for. Kan også være nyttig å kjøpe opp billige/under prisede varer, slik at du kan legge de ut for salg igjen til en høyere pris. Da tjener du "litt" på det du kjøper, og får en bedre pris for det du i utgangspunktet skulle legge ut, fordi man skaper inntrykk av at prisen er høyere eller faktisk klarer å presse prisen opp. Auctioneer addon har vært til god hjelp for meg. Er jo selvsagt ikke idiotsikker da prisene plutselig kan dumpe. Men gir en god indikasjon om du er flink til å scanne AH. Selv kombinerer jeg den med et kjapt søk før jeg legger ut. Kan også registrere hva ting er solgt for tidligere. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Haha, tidenes generalisering. Derfor de siste 4-5BG jeg har gått nå har bestått av 2-4 solo mages? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Whot. Spiller du WoW smågal? 2 Lenke til kommentar
DNA Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Kan man kjøpe PvP epics og så selge dem tilbake for refund nå for tiden? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Skulle ta faction change + migrate isted, fikk melding at jeg har får mye gold, altså over 20.000g, ok... man må være level 81+ for å ta mer, greit jeg levlet til 81 og tok faction change og migrate, ingen problemer... men Da jeg skulle velge ny karakter og velge navn får jeg melding at jeg har får mye gold, kan ikke logge på damn blizzard, så, nå må jeg logge på ally siden først å kjøpe ting og tang på AH så skifte til horde Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hoff f*** Cata HC e vanskeli:/ har 329 ilevel, må kanskje gå normal å få bedre gears.. Hmm e Mage, men det verste av alt er at når det bare var tatt 10% av en boss var healern OOM !!! Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hoff f*** Cata HC e vanskeli:/ har 329 ilevel, må kanskje gå normal å få bedre gears.. Hmm e Mage, men det verste av alt er at når det bare var tatt 10% av en boss var healern OOM !!! Da har healern gjort noe EKSTREMT feil, eller dere tok for mye dmg Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Ja noe sånt:) hvor mye Dps bør en mage klare i hc? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Haha før vi puller Asaad (siste boss i vortex Pinnacle) forklarer jeg at alle må stå i trekanten osv. Hva skjer på første cast? Alle dør bortsett fra healer og meg som tanker. Healer får battleressed en lock, som da dør igjen etter to nye trekanter. Healeren dør så når bossen er på 400k. Men hvem klarte å dra den ned uansett daaaaaa :!: Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Haha før vi puller Asaad (siste boss i vortex Pinnacle) forklarer jeg at alle må stå i trekanten osv. Hva skjer på første cast? Alle dør bortsett fra healer og meg som tanker. Healer får battleressed en lock, som da dør igjen etter to nye trekanter. Healeren dør så når bossen er på 400k. Men hvem klarte å dra den ned uansett daaaaaa :!: Normal ja ? Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Ja noe sånt:) hvor mye Dps bør en mage klare i hc? I guildet er vi 5 faste som gjør heroics om dagen, jeg (rogue) og hunter'n vår ligger på rundt 11-13k på "patchwerk" fights mens magen ligger på rundt 10k. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 JEd tok siste bossen i throne of the tides solo siste phase. Death Strike critter for 110k! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Normal ja ? Hehe, ja, normal tviler på vi hadde klart det samme på noe vanskeligere, gruppa var litt sånn halvveis retardert. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 jeg heala den fighten som shadowpriest på level 83-84 fra ca 80%, da healern daua på første trekanthingy. Normals er ikke spesiellt hardt Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Kommer jo helt an på gruppa du kommer i. Aner meg at vi hadde en shadowpriest som healer første halvdelen av dungeonen, fordi h*n gikk oom mellom hver eneste gruppe med mobs og sleit forsåvidt hele tida.. ganske irriterende for resten. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Faen at Blizz ikke lar horde møte horde i random bg...Det hadde redusert bg køene så jævlig. Nå blir jeg alliance så jeg faktisk får spilt. Lenke til kommentar
Saitek1236456 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Faen at Blizz ikke lar horde møte horde i random bg...Det hadde redusert bg køene så jævlig. Nå blir jeg alliance så jeg faktisk får spilt. er det noen grunn til at et er så mye lengre ventetid på hordesiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå