John Keats Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Du går for WF/FT. FB or en offhandenchant for PvP, og FT/FT er ikke brukbart til noe. Tror du tar feil der. FB/FT i noen situasjoner i PVP. Resten WF/FT. I instancer/raid kommer jeg til og rolle FT/FT. Gjorde mer damage med flametongue attack enn melee slag. Med det gearet jeg har nå nytter jeg mer av dobbel FT enn WF/FT. Windfury på main gir burst, noe som er essensielt om en spiller Shaman i PvP. For DPS kan du ikke kun se på melee vs spelldamage. Flametongue på offhand er given for å øke skade med Lava Lash. Windfury derimot gjør ikke bare ekstra melee-skade, den fører direkte til mer Maelstrom's som igjen gir deg høyere uptime på Elemental Devastation. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Noen som er interessert i å kjøpe en bunke med WoW Trading Cards? Fikk med i collectors edition, men jeg har nok ikke behov for det:P Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Noen av de som gir noe ingame? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Lei lei lei av despawning herbs. Lenke til kommentar
Kellu Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hva, er best i pvp: enhancement eller elemental? Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Billig Truegold i forhold til hvordan det er på Burning Steppes Her selges de LETT for 1500g - 2000g. Mats koster rundt 1000g. For 2-3 dager siden så lå prisen på rundt 3000g. Så datt den ned på 2000g og nå er den nede i 1500. Den første Truegolden jeg fikk solgte jeg for 2000. Var kanskje den første truegolden på AH på serveren. Og den hadde jeg fått gratis. Transmutet for en annen og fikk en proc Han fikk sin .. og jeg fikk en også. Ikke lenge etterpå transmutet jeg en Inferno Ruby ... Jeg fikk fem. Steike om den hadde procet på Truegolden Lei lei lei av despawning herbs. Sånne som du går mot så forsvinner de... Så går du vekk og den kommer tilbake igjen... ? Ikkeno' gøy Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Billig Truegold i forhold til hvordan det er på Burning Steppes Her selges de LETT for 1500g - 2000g. Mats koster rundt 1000g. For 2-3 dager siden så lå prisen på rundt 3000g. Så datt den ned på 2000g og nå er den nede i 1500. Den første Truegolden jeg fikk solgte jeg for 2000. Var kanskje den første truegolden på AH på serveren. Og den hadde jeg fått gratis. Transmutet for en annen og fikk en proc Han fikk sin .. og jeg fikk en også. Ikke lenge etterpå transmutet jeg en Inferno Ruby ... Jeg fikk fem. Steike om den hadde procet på Truegolden Lei lei lei av despawning herbs. Sånne som du går mot så forsvinner de... Så går du vekk og den kommer tilbake igjen... ? Ikkeno' gøy Er all den derre phasingen.. hater det Lenke til kommentar
OrderOfPotter Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Noen som har greie på et spec for en resto druid pvp? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Lei lei lei av despawning herbs. Phasing, ikke despawning! Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Begynner å like wowprogress.com! http://www.wowprogress.com/character/eu/ravencrest/Mortenius Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Har nå begynt og game WoW igjen Men så finner jeg ikke Addon mappa etter jeg installerte WoW ved hjelp av nedlastnings klienten fra WoW sin hjemme side :S Noen som har peil hvor jeg kan finne den? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Begynner å like wowprogress.com! http://www.wowprogress.com/character/eu/ravencrest/Mortenius Yay den påstår at jeg er beste rogue på serveen :S Gearscore: 7458 world: 8301 (rogue: 554) EU: 2749 (rogue: 178) EU English: 915 (rogue: 57) realm: 2 (rogue: 1) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Begynner å like wowprogress.com! http://www.wowprogress.com/character/eu/ravencrest/Mortenius Meh. Synes mer den var deprimerende Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Ifølge wowprogress er jeg visst 2. beste på AD nå.. Haha. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg er den nest beste shamanen på Ragnaros. Will soon conquer the first place world wide. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Fordi dere er de eneste som gidder manuelt oppdatere deres egen char? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Føler meg ganske noob her inne, så jeg avslører ikke noe ranking her... Den var mer deprimerende enn å se ratingen til JuletreDuden Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Er i kø for rated BG nå. Fyttihelvette dette tok tid. Pug BG tar også et år som horde. Er køene enda instant som alliance? Føler jeg blir mer og mer presset til å factionchange for hver dag som går >.< Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Noen som også har problemer med eu.battle.net? Har prøvd i to timer, men jeg kommer ikke inn. Både prøvd på laptopen, stasjonære og vært hos en kompis. Drit kjipt, får ikke endret faction på grunn av dette unødvendige tøvet, enten så er battle.net tregt eller så funker det ikke. Alltid noe som skjer, begynner å bli drit lei. Endret 16. desember 2010 av Okeho Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Fordi dere er de eneste som gidder manuelt oppdatere deres egen char? Søkte bare på navnet mitt jeg ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå