Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Du går for WF/FT. FB or en offhandenchant for PvP, og FT/FT er ikke brukbart til noe.

Tror du tar feil der.

FB/FT i noen situasjoner i PVP. Resten WF/FT. I instancer/raid kommer jeg til og rolle FT/FT. Gjorde mer damage med flametongue attack enn melee slag. Med det gearet jeg har nå nytter jeg mer av dobbel FT enn WF/FT.

Windfury på main gir burst, noe som er essensielt om en spiller Shaman i PvP.

For DPS kan du ikke kun se på melee vs spelldamage. Flametongue på offhand er given for å øke skade med Lava Lash.

Windfury derimot gjør ikke bare ekstra melee-skade, den fører direkte til mer Maelstrom's som igjen gir deg høyere uptime på Elemental Devastation.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Billig Truegold i forhold til hvordan det er på Burning Steppes :p

Her selges de LETT for 1500g - 2000g. Mats koster rundt 1000g.

For 2-3 dager siden så lå prisen på rundt 3000g. Så datt den ned på 2000g og nå er den nede i 1500.

Den første Truegolden jeg fikk solgte jeg for 2000. Var kanskje den første truegolden på AH på serveren. Og den hadde jeg fått gratis. Transmutet for en annen og fikk en proc :new_woot:

Han fikk sin .. og jeg fikk en også.

Ikke lenge etterpå transmutet jeg en Inferno Ruby ... Jeg fikk fem. Steike om den hadde procet på Truegolden :D

Lei lei lei av despawning herbs.

Sånne som du går mot så forsvinner de... Så går du vekk og den kommer tilbake igjen... ?

Ikkeno' gøy :no:

Lenke til kommentar

Billig Truegold i forhold til hvordan det er på Burning Steppes :p

Her selges de LETT for 1500g - 2000g. Mats koster rundt 1000g.

For 2-3 dager siden så lå prisen på rundt 3000g. Så datt den ned på 2000g og nå er den nede i 1500.

Den første Truegolden jeg fikk solgte jeg for 2000. Var kanskje den første truegolden på AH på serveren. Og den hadde jeg fått gratis. Transmutet for en annen og fikk en proc :new_woot:

Han fikk sin .. og jeg fikk en også.

Ikke lenge etterpå transmutet jeg en Inferno Ruby ... Jeg fikk fem. Steike om den hadde procet på Truegolden :D

Lei lei lei av despawning herbs.

Sånne som du går mot så forsvinner de... Så går du vekk og den kommer tilbake igjen... ?

Ikkeno' gøy :no:

Er all den derre phasingen.. hater det :p

Lenke til kommentar

Noen som også har problemer med eu.battle.net? Har prøvd i to timer, men jeg kommer ikke inn. Både prøvd på laptopen, stasjonære og vært hos en kompis. Drit kjipt, får ikke endret faction på grunn av dette unødvendige tøvet, enten så er battle.net tregt eller så funker det ikke. Alltid noe som skjer, begynner å bli drit lei.

Endret av Okeho
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...