Anonym234 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Dalaran er helt tom Litt trist. Spesielt når man må lete etter bestemte ally-typer for jule-achi Helt utrolig nok fant jeg 3 jeg trengte der, av de 5 jeg så. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Ååå, blir så lei av folk som ikke forstår seg på kjøp og salg. Man tjener jo ikke noe i lengden om man hele tiden skal senke prisen med 5-10% fra forrige laveste på AH. Det er så jævlig unødvendig. Nei, men sånne personer som meg gjør det. Jeg kjøper ting som er ca 30% under vanlig pris, og selger senere for vanlig pris, da har jeg tjent 30% på det. Når man gjør det med ca 100 forskjellige items hver eneste dag blir det fort penger. Akkurat nå sitter jeg med 80,000 gull på lvl 2 banken min med egen guild for guildtabs. Skal ikke uttale meg om høyre nivå items, men det kan være effektivt å kjøpe opp det som er billig/under priset, for så å legge det ut til salg inn til en høyere pris. Da vil man (forhåpentligvis) tjene noe på det man kjøper, og mer (det man ønsker) på det man i utgangspunktet skulle selge. Dette fungerte bra for meg forrige gang jeg spilte. Å senke prisene har jeg ingen problemer med. Stort sett så bryr jeg meg om å få solgt raskt, men når prisene en nedre grense så utsetter jeg bare å selge. Dette er jo bare ren markedskonkurranse med tilbud og etterspørsel. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Blir berre så oppgitt når en skal få tak i litt ymse. Om det er blomst eller dust. Og så ligger det 7 sider med single dust/blomst/etc, før du kan begynne å kjøpe stacks. Må no vere kjappare å legge ut stacks? (sjøl ved hjelp av addon?) Auctioneer er finfin ja, men det tar mykje mem også. (ny pc bestilt ^^) Problemet er at uten addons som auctioneer, så vil alltid det billigste itemet komme opp først ( dvs den blomsten som ligger ute 1 og 1 i stedet for stacks ) De fleste vil ha penger NÅ, så de ender opp med å legge de ut 1 og 1 så deres blomst skal havne først på auksjonshuset og det hele ender opp med å bli en ond sirkel med 500 sider med 1 blomst. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Crowly, en ting som også er effektivt er å finne et item som det ikke legges ut så mye av. F.eks Copper Ore kan du gjøre dette med. Du kan kjøpe opp absolutt alt som ligger ute, f.eks om prisen er 7g/stacken, så kjøper du alt og legger ut for f.eks 14g/stacken. Fortsett å kjøpe opp alt du ser av copper hver eneste gang du ser det ligger ute til billigere og til slutt vil normal pris være 14g for hver stack og du har tjent en del penger. Gjør du dette med mange items blir det fort mye gull. Dette fungerer selvfølgelig ikke med ting som Obsidium Ore, Embersilk osv da auksjonshuset pumpes fullt av dette i en mye høyere rate en hva som er realistisk at du skal klare å følge med på. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hva er poenget med å samle så helsikes mye gold? får liksom ikke sjekk fra banken at du kan ta ut det man har farmet i WOW neida men, sitter trygt med 40-50k gold, har ikke noe spesielt å bruke gold på, har maxed professions og laget epics jeg kan, men what now? jaja, folk er forskjellige, noen liker å samle uendelig meningsløst gold mens andre liker å bruke det Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Er litt onkelskrue-syndromet. Jeg vil bare ha det liggende. Skal jeg f.eks crafte noe kan jeg finne på å bruke masse tid på å få det så billig som mulig, selv med 150k liggende Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Fatte ikke at dokker klare å få så mye gull:s kjøper dere på nett eller??? Så du ikke hva han skrev? Han kjøper billig og selger dyrt, og gjentar du det noen ganger så blir det mye penger Flere av world eventene man kan tjene store penger på også. Winter Veil er en gullgruve første dagen. Da trenger folk pepperkaker til nissen eller eggene til å lage det selv og ikke minst ... et glass iskald melk (kjøpes hos vendor for 1 sølv / 5 glass og selges for flere gull på AH (10g tidlig på dagen)) En times handel på dagen i går. Dagens første femmer stacker med egg/pepperkaker kan gå for 100g+ Markedet går desverre fort ned når folk underkutter med mange gull. Du skulle ha spilt på vår server, der får du truegold til 2.5k til 3k... EDIT: 5k var prisen i helgen. har droppet veldig. Endret 16. desember 2010 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Faen eller er så lei, har tanka hcs siden jeg ble 85 og boosta mange i guilden og når jeg logga på får jeg 9000 /w av guildies hchchch?? hc farm. Jævlig irriterende også i wrath så tok de meg aldri med i randoms når jeg skulle skaffe gear til alten min. Trur jeg ikke gidder å gå med dem lenger Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 bare å si det ^^? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Faen eller er så lei, har tanka hcs siden jeg ble 85 og boosta mange i guilden og når jeg logga på får jeg 9000 /w av guildies hchchch?? hc farm. Jævlig irriterende også i wrath så tok de meg aldri med i randoms når jeg skulle skaffe gear til alten min. Trur jeg ikke gidder å gå med dem lenger Vær fornøyd at de gidder å spille med deg Eller... Si til guildies at _du_ orker ikke å booste dem mer. Små rart at du kaller det boost, hva er du liksom, full heroic geared? eller kanskje epix fra de nye raids og alle crafted items? Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Haha, tanks som tror de booster bare fordi de er tank. Regner med du er en av de som driver å roper "U PULL IT U TANK IT" også. Men som noen sa tidligere, bare si nei når noen spør deg hvis du ikke vil. Det er det jeg gjør hvertfall, funker flott.. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Regner med du er en av de som driver å roper "U PULL IT U TANK IT" også. Det er jo bare rett og rimelig. Folk lærer jo aldri med mindre feiltrinnene dems har konsekvenser. Om folk stadig gjør samme feil, som å stå midt oppi flammer, gidder ikke jeg å heale dem heller før de tar hintet og flytter seg derfra. Jeg er ikke der for å bli straffet for andres feil, og det vil de fleste andre som har healet eller tanket en stund være enig i. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Driver og tester ut wep enchants på enhance shaman. Ser ikke ut som det er store forskjellen mellom WF/FT, FB/FT og FT/FT. Lurer på hva jeg skal satse på. Må nok ta noen runder i dungeon og teste ut. Det som er episk er at shamans kan tanke nå Endret 16. desember 2010 av Refsa Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Du går for WF/FT. FB or en offhandenchant for PvP, og FT/FT er ikke brukbart til noe. Endret 16. desember 2010 av Detectable Lenke til kommentar
nagina Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 JC daily's resetter vel ikke etter faction change og migrate? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Du går for WF/FT. FB or en offhandenchant for PvP, og FT/FT er ikke brukbart til noe. Tror du tar feil der. FB/FT i noen situasjoner i PVP. Resten WF/FT. I instancer/raid kommer jeg til og rolle FT/FT. Gjorde mer damage med flametongue attack enn melee slag. Med det gearet jeg har nå nytter jeg mer av dobbel FT enn WF/FT. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Ser dere diskuterte faction change litt baki tråden her (tror i allefall det var det). Og jeg har lyst til å race change fra orc til goblin, men er det noe jeg vil miste? Typisk rep eller masse quests som resetter seg eller? Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Har 4k gold å har bolt of embersilk cloth til salg på AH for ca 9k tilsaammen. Anyway. Ikke at jg blir gjøre det, men noen som har kjøpt gull på nett? Vet om en som har kjøpt gull i 4 år. Enda ikke blitt tatt! Merkelie greier.. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 På servern min går en stack med bolt of embersilk cloth for 1999G. Bruke kjøpe opp noen stacks å selge for 2500G på natta;) Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Fatte ikke at dokker klare å få så mye gull:s kjøper dere på nett eller??? Så du ikke hva han skrev? Han kjøper billig og selger dyrt, og gjentar du det noen ganger så blir det mye penger Flere av world eventene man kan tjene store penger på også. Winter Veil er en gullgruve første dagen. Da trenger folk pepperkaker til nissen eller eggene til å lage det selv og ikke minst ... et glass iskald melk (kjøpes hos vendor for 1 sølv / 5 glass og selges for flere gull på AH (10g tidlig på dagen)) En times handel på dagen i går. Dagens første femmer stacker med egg/pepperkaker kan gå for 100g+ Markedet går desverre fort ned når folk underkutter med mange gull. Billig Truegold i forhold til hvordan det er på Burning Steppes Her selges de LETT for 1500g - 2000g. Mats koster rundt 1000g. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå