Dusken Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Jeg var i Silitus idag å questa, så annkom jeg cenarion hold og her sto en horde og hadde meg som target. jeg stoppet opp og plutselig skrek en av vaktene "get some rope!" og alle vaktene begynnte å angripe meg. Jeg hadde ikke angrepet noen horder, men likevell angriper vaktene meg:S Hva i allverden sjedde? har dette sjedd med andre? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Jeg var i Silitus idag å questa, så annkom jeg cenarion hold og her sto en horde og hadde meg som target. jeg stoppet opp og plutselig skrek en av vaktene "get some rope!" og alle vaktene begynnte å angripe meg. Jeg hadde ikke angrepet noen horder, men likevell angriper vaktene meg:S Hva i allverden sjedde? har dette sjedd med andre? 6834934[/snapback] Har skjedd meg i BB. Stod horde-fyren uberørt midt inni klynga av vakter? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hahaha, denne var morsom. http://wowis.ytmnd.com/ Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg var i Silitus idag å questa, så annkom jeg cenarion hold og her sto en horde og hadde meg som target. jeg stoppet opp og plutselig skrek en av vaktene "get some rope!" og alle vaktene begynnte å angripe meg. Jeg hadde ikke angrepet noen horder, men likevell angriper vaktene meg:S Hva i allverden sjedde? har dette sjedd med andre? 6834934[/snapback] Har skjedd meg i BB. Stod horde-fyren uberørt midt inni klynga av vakter? 6835063[/snapback] ja han gjorde det. det var litt utenfor selve leiren, men deg var minst 4-5 vakter der Lenke til kommentar
War Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 5g for en arcanite bar? Kan umulig være vanlig pris på noen servere. 6830440[/snapback] Må vel være på nye servere der alle bare har sølv. Står nå så på forumene og thottbot. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Thundegot og Aeus spammer jo ned hele forumet: http://forums.wow-europe.com/board.html?forumId=10001&sid=1 Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Hahaha, denne var morsom. http://wowis.ytmnd.com/ 6835109[/snapback] Hvor ble skrifta av? Det jeg skulle si var at den ikke var morsom. Men uansett. Mange flere her som har sliti skikkelig på Razorgore? Er det normalt? Vi klarer rett å slett ikke å få ned alle eggene.. Endret 10. september 2006 av ka1ser Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Er det noen som vet vet navnet på en addon som lagrer plasseringen av blomster/planter på verdenskartet? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Den heter Gatherer og den finner du her. Lenke til kommentar
amarios Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Skal ha vår første wipe kveld på C'Thun nå, fy faen jeg er spent på hvordan vi klarer oss. Tok Twin Emperors på 8. forsøk første kill og på 2. andre kill, så lover bra håper jeg. ^^ Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hvordan er det med AQ tier 2.5 quests, må du få quest itemen først før du kan få questen? Lenke til kommentar
amarios Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Nei du kan plukke opp alle questa uten å ha noe. Må bare levere inn ett insignia som dropper fra bossene i aq. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 nei, questet kan du hente etter du har drept 1. bossen. Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Noen som vet om det finnes en addon liknende DamnWindfury, men til Paladins? DamnWindFury gir deg totalen på windfury når den proccer, for de som ikke vet det 6831125[/snapback] Ingen som vet?? Hadde vært litt handy å ha igrunn. EDIT: Jeg tenkte da altså på en addon som ga deg totalen av når SoC proccer, fant ut at jeg ikke hadde skrevet det Endret 10. september 2006 av Flexi Lenke til kommentar
Sink Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 kos, instructor down etter mellom 30-40trys. drops; tankering og sko til warr\rogue Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 I dag observerte jeg et Sewer Beast i kanalen utenfor parken i Stormwind. Er den veldig sjelden? O.o Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Ja, drepte du den? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 I dag observerte jeg et Sewer Beast i kanalen utenfor parken i Stormwind. Er den veldig sjelden? O.o 6840052[/snapback] Oooh, den er pen da. Drømmen er jo å tame den. Noen som vet om ryktene stemmer om at den er litt "ustabil" og angriper ting den egentlig ikke skal angripe osv.? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 endelig gikk fankriss med . Huhuran så ikke så vanskelig ut da, med 35 folk fikk vi han/hun ned til 60 %, og litt lack på healers . Twin emps derimot :S . Gleder/gruer meg Lenke til kommentar
Sink Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 endelig gikk fankriss med . Huhuran så ikke så vanskelig ut da, med 35 folk fikk vi han/hun ned til 60 %, og litt lack på healers . Twin emps derimot :S . Gleder/gruer meg 6840673[/snapback] hah, huhuran er en walk in the park ned til 15%, på 30% braker helvete løs og det kreves en del healing på meatshields. 100-30% er det kun tanks som trenger heal, og det er ikke så mye healing dem trenger heller ^_- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå