Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Jeg var i Silitus idag å questa, så annkom jeg cenarion hold og her sto en horde og hadde meg som target. jeg stoppet opp og plutselig skrek en av vaktene "get some rope!" og alle vaktene begynnte å angripe meg. Jeg hadde ikke angrepet noen horder, men likevell angriper vaktene meg:S

Hva i allverden sjedde? har dette sjedd med andre? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg var i Silitus idag å questa, så annkom jeg cenarion hold og her sto en horde og hadde meg som target. jeg stoppet opp og plutselig skrek en av vaktene "get some rope!" og alle vaktene begynnte å angripe meg. Jeg hadde ikke angrepet noen horder, men likevell angriper vaktene meg:S

Hva i allverden sjedde? har dette sjedd med andre?  :ermm:

6834934[/snapback]

Har skjedd meg i BB. Stod horde-fyren uberørt midt inni klynga av vakter?

Lenke til kommentar

Hva i allverden sjedde? har dette sjedd med andre?  :ermm:

6834934[/snapback]

Har skjedd meg i BB. Stod horde-fyren uberørt midt inni klynga av vakter?

6835063[/snapback]

ja han gjorde det. det var litt utenfor selve leiren, men deg var minst 4-5 vakter der

Lenke til kommentar
Noen som vet om det finnes en addon liknende DamnWindfury, men til Paladins? DamnWindFury gir deg totalen på windfury når den proccer, for de som ikke vet det ;)

6831125[/snapback]

Ingen som vet?? Hadde vært litt handy å ha igrunn.

EDIT: Jeg tenkte da altså på en addon som ga deg totalen av når SoC proccer, fant ut at jeg ikke hadde skrevet det :p

Endret av Flexi
Lenke til kommentar
I dag observerte jeg et Sewer Beast i kanalen utenfor parken i Stormwind. Er den veldig sjelden? O.o

6840052[/snapback]

Oooh, den er pen da. Drømmen er jo å tame den. Noen som vet om ryktene stemmer om at den er litt "ustabil" og angriper ting den egentlig ikke skal angripe osv.?

Lenke til kommentar
endelig gikk fankriss med :) .

Huhuran så ikke så vanskelig ut da, med 35 folk fikk vi han/hun ned til 60 %, og litt lack på healers :) . Twin emps derimot :S . Gleder/gruer meg :D

6840673[/snapback]

hah, huhuran er en walk in the park ned til 15%, på 30% braker helvete løs og det kreves en del healing på meatshields.

100-30% er det kun tanks som trenger heal, og det er ikke så mye healing dem trenger heller ^_-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...