Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Ååå, blir så lei av folk som ikke forstår seg på kjøp og salg. Man tjener jo ikke noe i lengden om man hele tiden skal senke prisen med 5-10% fra forrige laveste på AH. Det er så jævlig unødvendig.

Nei, men sånne personer som meg gjør det. Jeg kjøper ting som er ca 30% under vanlig pris, og selger senere for vanlig pris, da har jeg tjent 30% på det. Når man gjør det med ca 100 forskjellige items hver eneste dag blir det fort penger. Akkurat nå sitter jeg med 80,000 gull på lvl 2 banken min med egen guild for guildtabs. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noken vil bli kvitt ting, så då legger dei ut til "spottpris" slik at det skal gå fortare.

Folk blir jo lei av undercutting også. Skulle prøve meg på glyph markedet her for et halvt års tid sidan, og det var et undercuttingshelvete uten like. Endte opp med at eg solgte det meste for spotpris for å bli kvitt det.

Det samme gjelder i jc markedet på min server iallefall. Men du tjener meir fett per item solgt der. (rare/epic gems).

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Bestilt en gang fra Elkjøp, fikk Halo:ODST over 1 uke etter realse... Skrev en lang klage mail da, så fikk et gavekort på 200 kroner etter på : )

Edit: Elkjøp ikke CDON

Ideer til klage mail? Sendte lang kjefte beskjed i går, fikk bare beskjed om at de beklaget og lurte på om jeg ville si ifra meg forhåndsbestillingen.......

Lenke til kommentar

Kunne finfint ha tjent heilt vanvittig vanvittig grovt på mines den første veka før nodenerfen.

Men ville ha det sjølv til gems, og har en bråte med proffesions som skal opp (altoholic).

No må mage'n opp, (herbalism) slik at eg kan sende blomst til locken som er alch, og palaen som er inscription. ^^

Lenke til kommentar

Fatte ikke at dokker klare å få så mye gull:s kjøper dere på nett eller???

Så du ikke hva han skrev? Han kjøper billig og selger dyrt, og gjentar du det noen ganger så blir det mye penger

Flere av world eventene man kan tjene store penger på også.

Winter Veil er en gullgruve første dagen. Da trenger folk pepperkaker til nissen eller eggene til å lage det selv og ikke minst ... et glass iskald melk (kjøpes hos vendor for 1 sølv / 5 glass og selges for flere gull på AH (10g tidlig på dagen))

En times handel på dagen i går.

Jackpot.jpg

Dagens første femmer stacker med egg/pepperkaker kan gå for 100g+

Markedet går desverre fort ned når folk underkutter med mange gull.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ikkje for å ødelegge for det fine bildet ditt, men kan ikkje folk slutte å legge ut hauger på hauger av 1 stk blomst? =P

Gidder eg iallefall aldri å kjøpe, om eg så må ut med 30-40g meir for en stack. =P

Dei egga er iallefall finfine å legge ut. Huska eg la endel ifjor etter å ha farma litt. Blei reve vekk på 10 min.

edit: 115g for en asharas veil? ka i h...

Endret av Whiteshit
Lenke til kommentar

edit: 115g for en asharas veil? ka i h...

Var ikke en full stack, men det var mer enn 1. Vises ikke på bildet hvor mange det var. Eggene og pepperkakene la jeg ut 5 og 5.

Men enig i alt for mange ener stacker på ah. Jeg legger kun ut en og en hvis det er få av dem på ah og de er kostbare.

Lenke til kommentar

Hyggelig liste det der ^^

Jeg var vel en av de første på min server til å farme herbs i Twilight Highlands. Var masse Twilight Jasmine der. VIRKELIG masse!

Dette er nå nerfet og du kan fly langt mellom hver gang du ser en node. De første dagene fikk jeg solgt Jasmine for oppimot 500g / stack og nå etter nerfen så er prisen tilbake på det nivået... Jeg skulle blitt i Highlands og farmet Jasmine et helt døgn og hatt de til å legge ut nå :dribble:

Lenke til kommentar

Blir berre så oppgitt når en skal få tak i litt ymse. Om det er blomst eller dust. Og så ligger det 7 sider med single dust/blomst/etc, før du kan begynne å kjøpe stacks.

Må no vere kjappare å legge ut stacks? (sjøl ved hjelp av addon?)

Auctioneer er finfin ja, men det tar mykje mem også. (ny pc bestilt ^^)

Lenke til kommentar

Jeg har aldri solgt noe på ah for å tjene noe, jeg vil hjelpe andre som kan få den billig.

Veldig variabelt hos meg; penger i seg selv er ikke et mål.

Trenger jeg noe, så spør jeg guildet, får jeg der - så deler jeg selvsagt også med dem. Får jeg ikke fra guildet, så må jeg selle mine råvarer for å få tak i det jeg trenger :)

Det å sette seg ned å tjene penger gjennom crafting og AH sluttet jeg med i tBC, jeg hadde ikke lyst til å bruke tiden min på det; så får jeg heller greie meg uten motorsykkelen og travelling mount en stund til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...