tmg Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Å få vite at archeology kan gi Zin'Rokh var ikke en god ting for søvnen... 270 i skill nå Snaaaart kan jeg begynne å spille lotto som jeg aldri kommer til å vinne! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hvorfor i alle dager kan jeg repetere alle Vasjir quests etter en faction change? :S ggbliz... mhm, alle quests har resettet? Oo Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hvorfor i alle dager kan jeg repetere alle Vasjir quests etter en faction change? :S ggbliz... mhm, alle quests har resettet? Oo Vet ikke er ihvertfall grusomt irriterende, det samme er gjort med twilight highlands. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Det er vel fordi så altfor mange quests er forskjellige fra en faction til den andre i de sonene. Særlig Twilight Highlands vil jeg tro. Iherdig mye jobb å klundre med å få riktig progresjon til hver eneste character som bytter over, så da er det nok enklere å bare resette hele skiten. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hvorfor i alle dager kan jeg repetere alle Vasjir quests etter en faction change? :S ggbliz... mhm, alle quests har resettet? Oo Vet ikke er ihvertfall grusomt irriterende, det samme er gjort med twilight highlands. Mister vel ikke rep? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hvorfor i alle dager kan jeg repetere alle Vasjir quests etter en faction change? :S ggbliz... mhm, alle quests har resettet? Oo Vet ikke er ihvertfall grusomt irriterende, det samme er gjort med twilight highlands. Mister vel ikke rep? Neida, så det er jo fint på en måte mtp. at man får masse rep ved å queste igjen. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Akkurat det jeg tenkte på, kanskje man skal drøye med å migrate 80 warrior min, kanskje queste litt i hyjal osv så ta migrate ^^ Synd jeg ikke er enchanter med den, hadde vært små nice med tanke på alle greens og blues som kan DE's Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 true story kanskje jeg skal lvle warrioren min opp først da Husker ikke om hyjal resetter da, ihvertfall twilight og den undervanns plassen som jeg aldri husker hva heter. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Vashj'ir, likte ikke den plassen helt Noe som igjen minner meg på om at jeg må levle roguen min Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Då har eg fått både presten og mage'n min opp i hyjal, klar for levling. Hoff...dette gruer eg meg til ^^ Eller gruer og gruer, frostmage er latterlig å queste med sånn sett =) Men ting tar jo tid. ^^ Lenke til kommentar
Harashique Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hadde vært greit om man bare kunne spillt WoW på jobben btw, Likte "Vortex Pinnacle" veldig godt Men er det mulig at virvellvindene der er slike "Tønner" fra Donkey Kong? Og noen mobs som bruker Feign Death når man targeter/ser på de, spøkelsene fra Super Mario? Minner meg ihvertfall om det :!: Lenke til kommentar
Nalenu Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Noen andre her som opplever at WoW kræsjer hvis du ser på en youtube film? Ca 5 sekunder etter jeg slår på en Youtube film i Firefox fryser pc'en totalt, og jeg må restarte. :S Ja faktisk, har du installert noe latency reducer som går på lyd instillinger? Var en guide jeg leste gjennom der man kunna redusere latency ved hjelp av noen lyd konfigurasjoner. Å etter dette opplevde jeg det samme som deg. Men etter Cataclysm blei alt greit. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Går det ikke å slette en secondary proffession? Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Er ikke noe poeng, da du kan ha alle tre fire på en gang? Endret 16. desember 2010 av Sondring Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Baradin Hold er lett. Trodde det skulle vøre litt vanskligere. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hallo i luken!! Det er voa 2.0 lizm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Baradin Hold er lett. Trodde det skulle vøre litt vanskligere. Har ikke prøvd den enda, men alle de jeg har snakket med har klart den rimelig greit. Blir vel å ta han neste gan vi har Baradin Hold. Han dropper 359 loot right? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Baradin Hold er lett. Trodde det skulle vøre litt vanskligere. Har ikke prøvd den enda, men alle de jeg har snakket med har klart den rimelig greit. Blir vel å ta han neste gan vi har Baradin Hold. Han dropper 359 loot right? Samme som VoA. tier lootz og pvp lootz. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Noen andre her som opplever at WoW kræsjer hvis du ser på en youtube film? Ca 5 sekunder etter jeg slår på en Youtube film i Firefox fryser pc'en totalt, og jeg må restarte. :S Ja faktisk, har du installert noe latency reducer som går på lyd instillinger? Var en guide jeg leste gjennom der man kunna redusere latency ved hjelp av noen lyd konfigurasjoner. Å etter dette opplevde jeg det samme som deg. Men etter Cataclysm blei alt greit. Satt ned CPU multiplier ned til 07 istede for 09, og det fikset problemet. Dog er jeg 1ghz fra det jeg hadde før på prosessoren. Skal ordne det etterhvert. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Ååå, blir så lei av folk som ikke forstår seg på kjøp og salg. Man tjener jo ikke noe i lengden om man hele tiden skal senke prisen med 5-10% fra forrige laveste på AH. Det er så jævlig unødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå