The Doctor Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Har lyst å flytte tilbake igjen dit jeg bodde ifjor, 25 mbit linje. Gud, det var herlig Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Noen andre her som opplever at WoW kræsjer hvis du ser på en youtube film? Ca 5 sekunder etter jeg slår på en Youtube film i Firefox fryser pc'en totalt, og jeg må restarte. :S Nope Lenke til kommentar
Saitek1236456 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Irriterende med bugs. Driver og quester nå og plutselig så kunne jeg ikke loote det jeg trengte, selv om jeg hadde 3/5 av eskene jeg skulle loote. Det "glitret" som vanligvis er rundt forsvant bare og jeg kunne ikke loote det. Ikke hjelper det på mobs heller som dropper ting, det kommer aldri og jeg har prøvd i godt over en time nå, både å drepe den flere ganger og restarte maskinen og logge ut og inn. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 I raid group? Prøv også å abandon for så å hente questet på nytt. Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Er det noen andre som har problemet at de ikke kan se vann? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Da var migreringen ferdig da er det bare og vente på faction change.. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Migrering får man fort migrene av. HEHE, flate for en konstruktiv post Lenke til kommentar
Romis Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Leveling er UBRUKELIG kjedelig! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Migrering får man fort migrene av. HEHE, flate for en konstruktiv post indeed ... Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Leveling er UBRUKELIG kjedelig! Synes lvl er kjekt, om man spiller en klasse man trives med. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Leveling er UBRUKELIG kjedelig! Synes lvl er kjekt, om man spiller en klasse man trives med. Spiller en Shadow Priest og jeg syntes 3 timer +/- fra hvert level etter lvl 70 er litt for mye. 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Dere som spiller på Grim Batol, hvordan overlever dere? Tenkte å stelle i stand en worgen siden jeg har noen kompiser på serveren, men selvfølgelig er det queue. Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Dere som spiller på Grim Batol, hvordan overlever dere? Tenkte å stelle i stand en worgen siden jeg har noen kompiser på serveren, men selvfølgelig er det queue. Logger på tidlig og blir der til vi skal noe annet.. noe dritt.. Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Er det noen andre som har problemet at de ikke kan se vann? Jeg hadde problemer med det! Tror jeg måtte stille ned graphicsene for å se det igjen. Det var supertsært! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Tol Barad er gode greier! Nonstop ganking og masse honor i sånn 25 min elns. Og så vinner vi hver gang Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 -Pest Control -To All The Squirrels I've Loved Before -To All The Squirrels Who Shared My life Akkurat ferdig :> Tidsfordriv ftw 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg var i AV nå nettopp, og holdt på å dø! Det var jo kjipt. Så da plutselig så jeg at jeg kunne jo bare bruke divine shield Jeg er DK Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Leveling er UBRUKELIG kjedelig! Leveling er fantastisk moro! 80-85 er så herlig det nå. Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hvorfor i alle dager kan jeg repetere alle Vasjir quests etter en faction change? :S ggbliz... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå