Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

"Accept Christ and get a free playstation 2". Den siden er kødd ja, akkurat som www.herregud.com

Fant ut at det rett etterpå når jeg googlet navnet. Er lettere imponert derimot at de fortsatt holder på med ufattelige mengder forumposter med heia gjenger og heile pakka. Uansett, nok off-topic.

Noen som vet hvor lang tid/mye det ville kostet å levle JC fra 450-525?

Lenke til kommentar

"Accept Christ and get a free playstation 2". Den siden er kødd ja, akkurat som www.herregud.com

Fant ut at det rett etterpå når jeg googlet navnet. Er lettere imponert derimot at de fortsatt holder på med ufattelige mengder forumposter med heia gjenger og heile pakka. Uansett, nok off-topic.

En gem du trenger koster 80-100g på ravencrest..... siden ALT er RNG.... trenger ikke å gjøre matten for å finne ut at du burde vente en månde.

Lenke til kommentar

Om du har en transmute mastery alchemist som god venn kan han/hun alltids transmute noen gems for deg om grønne gems er relativt billige. Men det er vel heller sjelden det også så tidlig i Cataclysm.

Red.: Fungerer såklart med hvilken som helst alchemist, men så er det jo lett litt billigere med en transmute master.

Endret av Saft Suse
Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Ikke fått kommet meg noe høyere opp jeg da :( Coll edition som elkjøp liksom skulle ha er merkelig nok ikke blitt levert til dem :( Forbanna drittbutikk! Jeg skjønner ikke hvorfor jeg trodde det kom til å gå bra engang....

Lenke til kommentar

Ikke fått kommet meg noe høyere opp jeg da :( Coll edition som elkjøp liksom skulle ha er merkelig nok ikke blitt levert til dem :( Forbanna drittbutikk! Jeg skjønner ikke hvorfor jeg trodde det kom til å gå bra engang....

Aldri bestill hos elkjøp!:/ om du vil ha ting kjapt å ikke minst på release så bestill hos CDON.COM:)

Lenke til kommentar

Aldri bestill hos elkjøp!:/ om du vil ha ting kjapt å ikke minst på release så bestill hos CDON.COM:)

Heh, cdon.com er på min fyyy liste etter at de "mistet" min SC-II CE.

Skal du ha ting på dagen føler jeg det beste man kan gjøre er å ta en ringerunde rundt til lokale butikker rett før man drar fra jobb :p

Lenke til kommentar

Heh, cdon.com er på min fyyy liste etter at de "mistet" min SC-II CE.

Skal du ha ting på dagen føler jeg det beste man kan gjøre er å ta en ringerunde rundt til lokale butikker rett før man drar fra jobb :p

Hehe... Kjenne til den ringerunden ja;p

Lenke til kommentar

Ett par tusen gull, powerlevla Alchemy 1-525 på 1 dag for noen dager siden, kosta 10.000 gull. :(
Lenke til kommentar

Ble 85 for 5 dager siden ca, men fikk ikke spilt noe igjen før igar, og da prøvde jeg litt PvP med min rogue. Er det noe nytt eller gjør jeg noe feil når min kidneyshot bare varer i 2 sek med 5CP? Før/LK så varte det jo like lenge som det stod på toolbar (6sek). Har cheap og kidney plutselig samme DR?

-wamp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...