Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Hva i all verden er det Blizzard tenker med?

- Enchant 2H Weapon - Mighty Agility er tilgjengelig med 470 i Enchanting.

- Enchant 2H Weapon - Mighty Agility krever Runed Elementium Rod for enchanting

- Runed Elementium Rod er BoP og krever 515 i Enchanting...

 

WTF?

 

Hva skal jeg med enchantment-recipies som jeg ikke kan bruke? Og ja, det er fra trainer...

I know. Reagerte på akuratt det samme selv. Reinspikka idioti. Herpaderp recipie you cant use!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

/macro

Lag ny macro

 

/use trinketnavn

/use trinketnavn

/cast spellnavn

Eller bedre

 

/use 13

/use 14

/cast SpellName

 

:)

 

*edit*

 

Jeg liker veldig godt signaturen min jeg lagde for guildforumet, men de andre syns den var... creepy.

 

signaturetemplate2.png

 

Litt kjedlig imo. Hadde den stasjonære funket, skulle jeg ha mekka en knakenes god en til deg:P

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

http://www.landoverb...ildcharter.html og http://www.landoverb...ws0105/wow.html. laugh.gif

  1. We do not accept Warlocks as members. The Warlock class delights in dark magic and utilizes demons, and satanic runes for assistance. In addition, if you zoom in really close, you can see fireballs coming from between their legs. Playing a Warlock is a bad testimony and could open your heart to Satanic influences.
  2. We are currently not accepting Gnomes as members. Gnomes are a very small "human-like" race. Although some find them to be cute, there is a perversion that lurks beneath their seemingly innocent eyes. We found after hours of playing them, there is a glitch where if you stand next to a female, and accidentally hit your mouse wheel, you can see right up her skirt. Until the smarty-pants game coders at Blizzard fix this glitch, we will not be allowing Gnomes in our guild.

  1. We do not play Horde characters. Horde are usually older people and/or Blizzard developers and are not as open to hearing the Gospel of Christ. Horde are also unclean, animal-like characters. Just ask yourself, What Race Would Jesus Play? Human! of course! We understand it can be argued that Jesus would also play "undead," but we're not allowing that, until they clean up their appearance.
  2. Men play male characters and women play female characters. If we find you are playing a female character and you are a male in real life - you will be booted from the guild immediately. If you wonder why, then we suggest you crack open your Bible and stop acting so gay!

Etter å ha lest litt rundt på denne siden håper jeg virkelig, virkelig at dette er en spøk. Om ikke er jeg latterlig skremt over hvor forvridd enkelte religiøse samfunn kan bli (og jeg er kristen selv). Altså, de bannlyser Kinect fordi dansing er for djevelen og fluffy kosebamser er ikke lov fordi det er seduction. Videre er iPads bannlyst fordi Apple er den samme frukten som djevelen brukte for å få igang syndefloden. For ikke å nevne at Bratz gjør datra di til ei hore. Huff, skremmende.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...