Tommyeen Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Cowboy bob, e fra nordnorge så e skriv sånn som e prate:) kan ikke noe førr at du e oppfostra på bokmål! Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Kan lett si at du ikke skriver nynosk, hvis det er det du sikter til, men dette er ikke en tråd for å diskutere språk Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Cowboy bob, e fra nordnorge så e skriv sånn som e prate:) kan ikke noe førr at du e oppfostra på bokmål! Riktig, dette er ikke en tråd for å diskutere språk. Men en ting kan jeg si, som gjelder hele forumet. Man skal skrive på bokmål eller nynorsk, ikke dialekt. Forum policy! 1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Ble ikke noe easy lewt på det nye VOA Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Har ikke gjort nye VoA jeg. Hvordan er det? Vanskelig? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Må ha bra DPS der for å ikke wipe. Bossen enrager etter 5(?) minutter. Har kun vært der èn gang, wipa 3-4 ganger så disbanda vi. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Den e grei, skal følge reglene. Men nå sa jeg ikke at jeg skrev nynorsk, men NORD norsk! Mm Done, ferdig med den saken! Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) OFF TOPIC! Du sa han var oppfostra i bokmål, i og med at norge har 2 språk, sikter du til at du skriver nynorsk som han ikke forstår siden han er oppfostra i bokmål. Grammar Nazi rage off On topic: Kjekt å sparke ræva til Ragnaros nokk en gang i Hyal Edit:leif Endret 14. desember 2010 av maikzor Lenke til kommentar
OrderOfPotter Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Forferdelig lang tid character transfer skulle ta idag da:( Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Du er nok ikke den eneste. Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Sånn parental control opplegg er fortsatt mulig, ikke sant? Har ufattelig lyst til å spille, men trenger en måte å begrense med på. Disiplinen er fryktelig dårlig når det kommer til WoW. Endret 14. desember 2010 av Error Lenke til kommentar
Romis Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Leit å si det, men leveling er jævlig kjedelig! Gleder meg vilt til 85, men det er jo evigheter til mtp at jeg er lvl 70 nå. Herregud.. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Har du ingen 80s, da? Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Character transfer er ferdig nå. Noen sa til meg at for å skifte navn, så trengte jeg bare å lage en karakter med samme navn på den serveren jeg skulle flytte til, så ville jeg få muligheten til å skifte navn. Dette skjedde altså ikke. Siden jeg skulle ta faction change i samme slengen (hvor jeg får muligheten til å skifte navn) slettet jeg bare den charen jeg mekket med samme navn. Da kom charactern med en gang til serveren min:P Sikkert dette som stoppet den. Dere lurer sikkert på hvordan jeg kunne sjekke dette, når grafikk kortet har sviktet? Vel jeg kan si dere en ting. Acer Aspire One kjører wow med max grafikk! Lagger jævlig though:P Fikk faktisk overført wow mappa fra stasjonære pcn til ekstern harddisk. Men siden skjermen bare funker i 3 sec etter at jeg har slått den på, måtte jeg skru skjermen av og på helt til jeg fikk navigert meg frem og flyttet den over xD Men nå er det gjort. Da er det bare å sitte bakoverlent og laxen med fifa 11 og MW2 til jeg får lånepc, og eventuelt min egen PC tilbake fra reppen:) Kjøper GT5 i morgen også, så har jeg noe å bryne meg med mens jeg venter. *Sigh* Disse juletider er horible. Endret 14. desember 2010 av Gumpen Lenke til kommentar
Romis Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Har du ingen 80s, da? Ikke nå lenger, nei. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Charen min er fremdeles ikke ferdig med transfer, og nå er det MANGE timer siden jeg fikk mail om at det var i orden. Godt det er flere som sliter med treghet.. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Charen min er fremdeles ikke ferdig med transfer, og nå er det MANGE timer siden jeg fikk mail om at det var i orden. Godt det er flere som sliter med treghet.. Litt kynisk å si det da, men skjønner hva du mener:) Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hva i all verden er det Blizzard tenker med? - Enchant 2H Weapon - Mighty Agility er tilgjengelig med 470 i Enchanting. - Enchant 2H Weapon - Mighty Agility krever Runed Elementium Rod for enchanting - Runed Elementium Rod er BoP og krever 515 i Enchanting... WTF? Hva skal jeg med enchantment-recipies som jeg ikke kan bruke? Og ja, det er fra trainer... Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hva i all verden er det Blizzard tenker med? - Enchant 2H Weapon - Mighty Agility er tilgjengelig med 470 i Enchanting. - Enchant 2H Weapon - Mighty Agility krever Runed Elementium Rod for enchanting - Runed Elementium Rod er BoP og krever 515 i Enchanting... WTF? Hva skal jeg med enchantment-recipies som jeg ikke kan bruke? Og ja, det er fra trainer... Blizzard i et nøtteskall. Send ticket Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 BG køene er lange som faen, og jeg kommer meg jo bare inn i SOTA. Jesus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå