Tommyeen Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Noen her som vet hvordan jeg kan se buffan jg har på bossene? Sånn a jg slipp å følge med på di små ikonene under portrette til bossen/moobsn!? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Dottimer kan funke^^ Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hmm å den finn eg? Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Herregud så heldig jeg er. Stakk bare ned til elkjøp og kjøpte cataclysm (orker ikke vente på CDON. Når jeg kommer hjem, så slutter skjermkortet AKKURAT å funke. Niks nada på skjermen. Viser bilde i 3 sec, så blir det blankt. Samme problemet med forrige skjermen jeg brukte, men så koblet jeg til en ny skjerm og den funket. Tenkte det var skjermen som var ødelakt. Men nå viser det seg at det er skjermkortet. Bah. Må sende PC'n til rep i morra. Håper jeg får en låne PC siden jeg har fordelskort hos AR data, hvor jeg kjøpte PC'n. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 E det ikke umotiverende å vite at vi e 85 før du i det hele tatt har starta cata? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Kompis som skrev til meg dagen etter det kom ut at han hadde kjøpt det og skulle levle raskt opp, for det skulle bli så digg å være 85 som en av de første. Teksta tilbake at jeg satt i heroic Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 nok et kick fra random pga "jeg suger å heale". Aldri hørt om CC de jeg spilte med... helvete. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Det er ikke kjipt å tenke at dere er i lvl 85 før jeg i det hele tatt har startet. Det er kjipt å tenke på at jeg ikke i det hele tatt får startet. Men leste akkurat på Fordelskortet hos AR Data, at jeg som er fordelskunde vil få utlevert en lånepc mens de reparerer pc'n. Håper PC'n kjører spillet greit nok da. Kjøpte meg til og med en q-steel series gaming pro headset til 1000 kr, så jeg får maks ut av musikken i spillet, samt at jeg kan prate med kompiser og in-game buddies uten at de hører seg selv, og alt som skjer rundt i rommet mitt (brukt integrert mic på acer aspire one hittil. Menmen. Får vel bare koble headsettet i acern, sette på no spotify musikk og fyre løs på ps3'n. Tenker meg nok at collectors edition kommer i posten før pc'n er ferdig på rep jah. Typisk min flaks. Edit: Oh the horrorrr!! Må mest sannsynligvis installere og patche alt, helt på nytt nå...Gaaad. Når skal smerten ende? Noen som har et tips til hvordan jeg får overført wow fra stasjonære til den bærbare, uten at den stasjonære har skjerm? Tenkte kanskje å bare skru på den stasjonære, for så å koble meg til via den bærbare, og hente den derfra. Slik vi gjør på lan:) Men er ikke sikker på om den stasjonære har de rette instillingene. Må evt skru skjermen av og på til jeg greier å klikke meg frem og ført de over på ekstern harddisk. Endret 14. desember 2010 av Gumpen Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Føle md dg:/ kjøp dg xfx hd readon 5870, d har eg. D e bra kort:) Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Føle md dg:/ kjøp dg xfx hd readon 5870, d har eg. D e bra kort:) Hadde nok gjort det, om jeg ikke skulle i militæret om fire måneder. Jeg SKAL få priesten, palan og magen til 85 før den tid! Hvist ikke stikker jeg av. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Tok meg bare 26 timer på roguen uten å ha spilt noe beta eller noe så tror det skal gå fint Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Føle md dg:/ kjøp dg xfx hd readon 5870, d har eg. D e bra kort:) Skriv skikkelig da. 5 Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Tok meg bare 26 timer på roguen uten å ha spilt noe beta eller noe så tror det skal gå fint Ja men du var vel ikke så uheldig som meg at du fant ut at PC'n måtte på rep, samme dag som du kjøpte cata? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Tok meg bare 26 timer på roguen uten å ha spilt noe beta eller noe så tror det skal gå fint Ja men du var vel ikke så uheldig som meg at du fant ut at PC'n måtte på rep, samme dag som du kjøpte cata? Det var jeg nok ikke, men siden du har 4 mnd rekker du det nok veldig fint Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 La utpå 12 stacks med Elementium ore som ble solgt etter 5 minutter. 2400 tjent Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Har ikke sett elementium ore på AH under 250g per stack på en god stund nå Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 2400 ja Har en kamerat som har tjent seg opp 100k gold siste dagene på intensiv mining. Er helt villt Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Noen som vet noen bra 3v3 arena team komposisjoner? Skal gå Disc/holy? Priest, Unholy DK, Feral druid med vennene mine når vi dinger 85. Hvordan synes dere det høres ut? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Orker ikke noe mining i timer i strekk, så jeg farmer opp 10-15 stacks også selger jeg det Idag har prisen vært på sitt høyeste siden release, normalen ligger rundt 150-180 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå