Gumpen Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Posten har pokker med ikke mottatt sendingen fra CDON heller (Cataclysm collectors edition + mye annet styr). Føler alt jeg gjør er bare å vente. Har du sjekket hva status er med CDON? Sist jeg bestille en CE fra dem var det så mye krøll og forsinkelse at jeg lovet megselv å aldri handle der igjen. Statusen på CDON sier at pakken er levert. Når jeg sjekker Kolli ID på posten står det at de bare har fått melding, men ikke mottatt noen pakke:/ Hvor lang tid tok det før du fikk din? Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Fikk den aldri Det ble til at jeg bare dro i en butikk og kjøpte istedet. Lenke til kommentar
tomkrugis Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Funnet ut at random HC får fram det verste i folk. Er for det meste kun dritt slenging i party chatten, og om vi wiper én gang så er vel sjangsen rimlig stor for at alle bare stikker, noe som er helt lattelig. haha, sant. Jeg begynner heletiden å "cheer'em up" hvis det blir wipe..kanskje slenge inn en liten vits, så glemmer alle det og vi prøver på nytt : D funker fett! Anyway, noe som har bra tips til class på goblin eller worgen....har lyst å lvl ny char nå, noe som er lett og lvle, iallefall like lett som DK...Hunter er bare å glømme ; D Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Mye morsomt å få fra arkeologi, men det er tidkrevendes å levle. Beste er å bare lære seg skillen og begynne å grave når du tilfeldigvis passerer en site eller står i instance kø. Du kan få: Div account bound utstyr (purplz). Ser ut til at de har en fast lv. Mount og pet. Og diverse ting som har morsomme effekter. Har en teleportasjonsdevice som kan transportere meg hvor jeg vil ... så lenge jeg ikke er så nøye på hvor jeg faktisk ender opp (12 timer cd) Jeg har grindet skillen for å prøve å fa tak i en alchemy oppskrift på en mount (Vial of the Sands). Matrialene til denne mounten vil få koster skjorta. NPC kjøpte matrialer for 29k, div flasks o.l. ca 1000-1500g ... OG 12 TRUEGOLD BARS !!! = ca 55k med dagens kurser Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 SÅ du finner recipe gjennom akeologi? Trodde det var noe du bare måtte være heldig med å discovere.. Hvis du kan arekeologi den så gjør det jo ting mye enklere Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Da ble Character Transfer akkurat ferdig! Da er det bare å ta faction change Gjorde det for et par dager siden, og da tok det bare 1-2 min. What the...Ingenting har skjedd? Jeg fikk mail fra blizz om at det var ferdig, og om jeg hadde betalt med kredittkort (noe jeg gjorde), så ville karakteren være ferdig overført og klar til bruk. Logget inn, men han er fortsatt på doomhammer (gamle serveren), og jeg kan ikke logge inn. Jeg sjekka statusen på battle.net hvor det står Approval Pending, noe som har stått helt siden jeg startet server transfer. Noen som hvet hva jeg må gjøre? Endret 14. desember 2010 av Gumpen Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Helt sikkert bare vente enda lenger.. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Før når en gjorde dette, stod dette på pending ei stund, så måtte en gå inn på account management og trykke confirm tilslutt. Dette har vel muligens endra seg med battle.net? Husker eg var rasande pga server transfer tok tid, heilt til eg innsåg at eg ikkje hadde vore inn og confirma på acc management Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 De siste gangene jeg har brukt character transfer har jeg også fått mail om at transfer er ferdig før den faktisk er det. Det virker som de sender den når de begynner på jobben istedenfor når de er ferdig, av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) SØREN KLYPE så fryktelig irriterende CoC questene er! Går jo jammen meg ikke an å gjøre de. Har fått gjort på 3 dager og resten bugger på flere forskjellige måter HELE tiden. KVINNELIG KJØNNSORGAN! Endret 14. desember 2010 av Runar Sensurert et par stygge ord. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 SÅ du finner recipe gjennom akeologi? Trodde det var noe du bare måtte være heldig med å discovere.. Kun denne ene oppskriften tror jeg. Er en posjon av random her. Har heller ikke klart å finne definitiv informasjon om saken. Jeg må grave i Uldum for å få de bitene jeg trenger, men jeg vet ikke når jeg får en sjanse til å få oppskriften til å droppe. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Tror faktisk jeg skal lære meg arkeologi å bare lvle det når jeg venter på queues til heroics og lignende.. Men må jeg være lvl 525 for å få mounts, epics og slike ting ? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 trenger vel bare rundt 250 for bein raptoren tror jeg. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) alle med Win7/ vista skriv: /console gxApi d3d11 i chat. gikk fra 40 til 100 fps Edit: Skal hilse fra Submit. Endret 14. desember 2010 av JuletreDuden Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 serr? jeg har hatt problemer med fps etter 4.0.1 Hadde stabilt 100 i byene før, og 200 utenfor. Nå sitter jeg med 20 i Orgrimmar Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Nå har jeg også fått mail om at transfer er complete, så får vi se hvor lang tid det tar før den faktisk er det! Lenke til kommentar
Colado Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 alle med Win7/ vista skriv: /console gxApi d3d11 i chat. gikk fra 40 til 100 fps Edit: Skal hilse fra Submit. Kommer helt ann på GPU'en din. Har du et gammelt dx9 hjelper det ikke stort. 1 Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Tror faktisk jeg skal lære meg arkeologi å bare lvle det når jeg venter på queues til heroics og lignende.. Men må jeg være lvl 525 for å få mounts, epics og slike ting ? for å få 2man mounten må du ha 525 i arch og alch, en god del gull for mats, og sikkert litt luck på recipe drop... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Skal man bare grave på bestemte steder i arkeologi? Har ikke skjønt helt greia.. Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jepp, man ser det på map. det er markerte områder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå