Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Posten har pokker med ikke mottatt sendingen fra CDON heller (Cataclysm collectors edition + mye annet styr). Føler alt jeg gjør er bare å vente.

 

Har du sjekket hva status er med CDON?

Sist jeg bestille en CE fra dem var det så mye krøll og forsinkelse at jeg lovet megselv å aldri handle der igjen.

 

Statusen på CDON sier at pakken er levert. Når jeg sjekker Kolli ID på posten står det at de bare har fått melding, men ikke mottatt noen pakke:/ Hvor lang tid tok det før du fikk din?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Funnet ut at random HC får fram det verste i folk. Er for det meste kun dritt slenging i party chatten, og om vi wiper én gang så er vel sjangsen rimlig stor for at alle bare stikker, noe som er helt lattelig.

haha, sant. Jeg begynner heletiden å "cheer'em up" hvis det blir wipe..kanskje slenge inn en liten vits, så glemmer alle det og vi prøver på nytt : D funker fett!

 

 

 

Anyway, noe som har bra tips til class på goblin eller worgen....har lyst å lvl ny char nå, noe som er lett og lvle, iallefall like lett som DK...Hunter er bare å glømme ; D

Lenke til kommentar

Mye morsomt å få fra arkeologi, men det er tidkrevendes å levle.

Beste er å bare lære seg skillen og begynne å grave når du tilfeldigvis passerer en site eller står i instance kø.

Du kan få: Div account bound utstyr (purplz). Ser ut til at de har en fast lv.

Mount og pet.

Og diverse ting som har morsomme effekter.

Har en teleportasjonsdevice som kan transportere meg hvor jeg vil ... så lenge jeg ikke er så nøye på hvor jeg faktisk ender opp (12 timer cd)

 

Jeg har grindet skillen for å prøve å fa tak i en alchemy oppskrift på en mount (Vial of the Sands).

Matrialene til denne mounten vil få koster skjorta. NPC kjøpte matrialer for 29k, div flasks o.l. ca 1000-1500g ... OG 12 TRUEGOLD BARS !!! = ca 55k med dagens kurser :ohmy:

Lenke til kommentar

Da ble Character Transfer akkurat ferdig! Da er det bare å ta faction change :new_woot: Gjorde det for et par dager siden, og da tok det bare 1-2 min.

 

What the...Ingenting har skjedd? Jeg fikk mail fra blizz om at det var ferdig, og om jeg hadde betalt med kredittkort (noe jeg gjorde), så ville karakteren være ferdig overført og klar til bruk. Logget inn, men han er fortsatt på doomhammer (gamle serveren), og jeg kan ikke logge inn. Jeg sjekka statusen på battle.net hvor det står Approval Pending, noe som har stått helt siden jeg startet server transfer. Noen som hvet hva jeg må gjøre?

Endret av Gumpen
Lenke til kommentar

SÅ du finner recipe gjennom akeologi?

Trodde det var noe du bare måtte være heldig med å discovere..

Kun denne ene oppskriften tror jeg.

Er en posjon av random her.

Har heller ikke klart å finne definitiv informasjon om saken.

Jeg må grave i Uldum for å få de bitene jeg trenger, men jeg vet ikke når jeg får en sjanse til å få oppskriften til å droppe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...