The Doctor Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Kommanodoen Jeg kommanderte han til å si seg enig med meg siden han sitter vedsiden av meg Lenke til kommentar
Petter Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg blir dissa for å spille en av fyr som bruker 5-6 timer daglig foran TV3 :/ Den er lei XD btw: joiner du en random hc eller 3 etterpå? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg blir dissa for å spille en av fyr som bruker 5-6 timer daglig foran TV3 :/ Den er lei XD btw: joiner du en random hc eller 3 etterpå? DA kan du hilse han fra oss og si at vi iallefall møter nye folk. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Satser på at det er ferdig til jeg våkner i morgen. Men skulle gjerne gjort en faction change også, før jeg la meg. Står "estimated wait time 3 hours". Har nå allerede ventet i 6 timer:P Har du fått over din eller? Ikke jeg Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Over 19 timer har det gått, å det har enda ikke skjedd noe. Pokker at jeg alltid må time slikt mens det er høy trafikk på serverne. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Ah, satan, var noe nytt å tanke med bjørn nå! Før hamret jeg løs på swipe for harde livet, men nå må jeg jo faktisk trykke på en del knapper :| Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Ah, satan, var noe nytt å tanke med bjørn nå! Før hamret jeg løs på swipe for harde livet, men nå må jeg jo faktisk trykke på en del knapper :| Å det er en dårlig ting? Artig med utfordringer. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg blir dissa for å spille en av fyr som bruker 5-6 timer daglig foran TV3 :/ Den er lei XD btw: joiner du en random hc eller 3 etterpå? Jess det gjør jeg. Trenger Stonecore. Med der eblir det jo easy peasy lemon squeazy Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Gøy med flying i Azeroth, men gøy å løpe rundt på denne også. HVOR er den fra !? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Arkeologi. Fikk prosjekt for den lille peten på bildet her i går. Bare 80 fossil, det burde gå greit Endret 14. desember 2010 av Detectable Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Blæ, jeg har bare JC og Alch... JC er bare 405 elns, og Alchemy 370 Er det vanskelig å lvle Arkeologi? Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Er ikke vanskelig men utrolig kjedelig Lenke til kommentar
Falgny Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Blæ, jeg har bare JC og Alch... JC er bare 405 elns, og Alchemy 370 Er det vanskelig å lvle Arkeologi? Nei, bare tidkrevende siden etter level 100 får du kun level for å "lage" tingene med frangments Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Meh, da gidder jeg rett å slett ikke... Hadde vært litt kult å få en mount, eller det sverdet da Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Husk at Arch er en secondary prof. Trenger ikke droppe JC eller Alch for å ta den. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg blir dissa for å spille en av fyr som bruker 5-6 timer daglig foran TV3 :/ Den er lei XD btw: joiner du en random hc eller 3 etterpå? Jess det gjør jeg. Trenger Stonecore. Med der eblir det jo easy peasy lemon squeazy Da har vi en dejt! Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Posten har pokker med ikke mottatt sendingen fra CDON heller (Cataclysm collectors edition + mye annet styr). Føler alt jeg gjør er bare å vente. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hadde engelsk tentamen, handlet om teamwork. en kompis skrev om WoW og fikk 5. Hvorfor slo ikke tanken meg? Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Posten har pokker med ikke mottatt sendingen fra CDON heller (Cataclysm collectors edition + mye annet styr). Føler alt jeg gjør er bare å vente. Har du sjekket hva status er med CDON? Sist jeg bestille en CE fra dem var det så mye krøll og forsinkelse at jeg lovet megselv å aldri handle der igjen. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Funnet ut at random HC får fram det verste i folk. Er for det meste kun dritt slenging i party chatten, og om vi wiper én gang så er vel sjangsen rimlig stor for at alle bare stikker, noe som er helt lattelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå