Zippio Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hei, kan noen linke til noen quests for MC BWL og Onyxia? 6824244[/snapback] Horde eller alliance? BWL: du må hente et brev som dropper fra en mob like utenfor ingangen til UBRS, du tar til høyre fra inngangen til UBRS og dreper en mob som heter Scarshield Quartermaster, etter du får breve så må du drepe Drakki i UBRS og trykke på orben bak han. MC: Får en quest av en Blood elf som står med en crystal på veien til BRD, snakk med han få questen og trykk på en stein som er ved MC portalen inni BRD (til høyre etter 7 dvergene og over broen) Onyxia er forskjellig fra hvilken side du er på. Onyxia for alliance starter med: Dragonkin Menace Onyxia for horde starter med: Warlord's command Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Noen her som spiller på Magtheridon? startet en ud priest der Lenke til kommentar
War Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) For å gjøre det bra på AH har jeg en egen konto med karakterer på begge seider , en av karakterene er alltid på AH på PC nr 2. Man må vite hva man leter etter og man må vite hva folk betaler for det. Sånnt finner man ut gjennom /2 chat, spillt mye og hva som selger til en hver tid som DMF ++ Det er også store summer å hente på å kjøpe på AH og selge på AH på den motsatte side. Dette krever 2kontoer, eller venner og items må overføres for eks på AH i tanaris. Feint 5 190g Alliance , 890g Horde, mange hundre gull tjent på 10 min arbeid. Gull kan man ikke overføre mellom faksjonene uten å tape 30? % Men items koster bare 1s. En annen måte er å ha monopol , selv kjøppte jeg alle blomstene på begge sider, så lagde jeg potions og med så store kvanti blr 90% av all potion kjøp på ah fortjeneste i min lomme. Dette krever en startkapital noe som fort blir noen mnd farming eller noen epic drop. På arathor er det nå krise på blomster, ingen alter samler, alle vil levle fort. Så nå kan man tjene masse på bomster . Noe som koster 20s for 20 før koster nå 5g. Og folk betaler det for dem gidder ikke samle selv når di er 40-60 og skal starte nye yrker Samme gjelder BS , der man trenger mineraler. Det gjelder også å ha 300/315 skills i alle klasser på flere alter så man hele tiden kan tilpasse tradingen etter serverens behov. Det er litt mer arbeid bak mye gull Endret 8. september 2006 av War Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Aiaiai, nå har også jeg blitt rammet av en av disse skrekkelige key-loggerne, men AVG og og Retrive Password reddet meg heldigvis. Så fra nå av skal jeg skrive passordet mitt med skjermtastaturet. Endret 8. september 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hei, kan noen linke til noen quests for MC BWL og Onyxia? 6824244[/snapback] Horde eller alliance? BWL: du må hente et brev som dropper fra en mob like utenfor ingangen til UBRS, du tar til høyre fra inngangen til UBRS og dreper en mob som heter Scarshield Quartermaster, etter du får breve så må du drepe Drakki i UBRS og trykke på orben bak han. MC: Får en quest av en Blood elf som står med en crystal på veien til BRD, snakk med han få questen og trykk på en stein som er ved MC portalen inni BRD (til høyre etter 7 dvergene og over broen) Onyxia er forskjellig fra hvilken side du er på. Onyxia for alliance starter med: Dragonkin Menace Onyxia for horde starter med: Warlord's command 6824764[/snapback] Unnskyld jeg burde ha formulert meg bedre. jeg har gjort alle prequests og jeg lurte på om det fantes noen reward quest som f.eks drep Garr så får litt gull osv. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Pokker. Mangla lusne 15gull i går til å gjøre et skikkelig varp.Staff of Jordan var priset til 200 gull 230 gull bo. Bydde 215 på den og måtte dra til MC. Da jeg kom til bake etter raide var den ute på AH til 450gull 600 bo. Den er sikkert solg da jeg kommer hjem fra jobb i dag. Det lettjente gullet kunne vært mitt om jeg hadde hatt lusne 15gull mer. grrr 6823658[/snapback] Den lå ganske lenge på 230g BO for Alliance på Grim Batol.. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hei, kan noen linke til noen quests for MC BWL og Onyxia? 6824244[/snapback] Horde eller alliance? BWL: du må hente et brev som dropper fra en mob like utenfor ingangen til UBRS, du tar til høyre fra inngangen til UBRS og dreper en mob som heter Scarshield Quartermaster, etter du får breve så må du drepe Drakki i UBRS og trykke på orben bak han. MC: Får en quest av en Blood elf som står med en crystal på veien til BRD, snakk med han få questen og trykk på en stein som er ved MC portalen inni BRD (til høyre etter 7 dvergene og over broen) Onyxia er forskjellig fra hvilken side du er på. Onyxia for alliance starter med: Dragonkin Menace Onyxia for horde starter med: Warlord's command 6824764[/snapback] Unnskyld jeg burde ha formulert meg bedre. jeg har gjort alle prequests og jeg lurte på om det fantes noen reward quest som f.eks drep Garr så får litt gull osv. 6825655[/snapback] Du får jo gull når du dreper de da . Du kan gjøre prequestene til dette questet. Starter hos Duke Hydraxis. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Nå er jo økonomien ganske forskjellig fra server til server, da. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Pokker. Mangla lusne 15gull i går til å gjøre et skikkelig varp.Staff of Jordan var priset til 200 gull 230 gull bo. Bydde 215 på den og måtte dra til MC. Da jeg kom til bake etter raide var den ute på AH til 450gull 600 bo. Den er sikkert solg da jeg kommer hjem fra jobb i dag. Det lettjente gullet kunne vært mitt om jeg hadde hatt lusne 15gull mer. grrr 6823658[/snapback] Den lå ganske lenge på 230g BO for Alliance på Grim Batol.. 6825924[/snapback] Jeg fikk den for 70g på dragonmaw kunna fått den billigere og hvis jeg hadde ventet litt (gidda ikke vente på at den skulle komme fram via cod). har ikke sett den for under 150g på ah though Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Faen, nå har ene vennen (irl) ventet 2og ei halv uke på å transfere fra Dunemaul til Ahn'Qiraj. Han har sendt masse tickets o.l. og de sier de ikke kan gjøre noe! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 er ikke PCT nede da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Står PCT for Paid Character Transfer? I så fall... når kommer det opp igjen? Lenke til kommentar
War Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Nå er jo økonomien ganske forskjellig fra server til server, da. 6825975[/snapback] Så sant , så sant. På Arathor koster en Arcanite Bar 33g nå Finnes servere der dem koster 5g ifølge forumene. Hvor folk skriver at det er lett å lage nightfall for man trenger bare cores til 50g. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 5g for en arcanite bar? Kan umulig være vanlig pris på noen servere. Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Noen som vet om det finnes en addon liknende DamnWindfury, men til Paladins? DamnWindFury gir deg totalen på windfury når den proccer, for de som ikke vet det Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Aaah, da har jeg fått den nye laptopen på jobb. WoW er installert, og nå venter jeg en gigantisk patch på 466MB som er halvferdig. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Aaah, da har jeg fått den nye laptopen på jobb. WoW er installert, og nå venter jeg en gigantisk patch på 466MB som er halvferdig. 6831524[/snapback] har ikke lyst å jobbe litt isteden a? ble liten feil der gitt.. Endret 9. september 2006 av rjd-2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Har wow på min Bærbare jeg fikk på jobben jeg også (den kosta 30.000 ^^) Men spiller ikke wow i arbeidstiden. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Fnis, plukket opp Dwarven Hand Cannon for 130g og la den ut for 280g. Easy cash Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Har wow på min Bærbare jeg fikk på jobben jeg også (den kosta 30.000 ^^) Men spiller ikke wow i arbeidstiden. 6832532[/snapback] :o URL? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå