Colado Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Noen som vil lvle for meg til 85? xD Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Lol. Har kommet nesten halvveis inn i level 82 bare ved å mine Elementium. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Om man tar Character Transfer til en annen server, får man da automatisk muligheten til å skifte faction da? Eller må jeg betale for det også? Akkurat tatt faction change. Litt kjipern å bruke ekstra spenn på det. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Om man tar Character Transfer til en annen server, får man da automatisk muligheten til å skifte faction da? Eller må jeg betale for det også? Akkurat tatt faction change. Litt kjipern å bruke ekstra spenn på det. Man må betale for både faction change og character transfer. Har vært slik de 3-4 gangene jeg har transferet Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Ok. Takker for svar. Får vel bare gjøre det da, siden jeg allerede har betalt for en server transfer. Vil helst ha alle mine lvl 80's på samme server og på samme faction til jeg får cata i posten. Edit: Hvor lang tid tok det for deg å transfere karakteren til en annen server? De sier det tar noen dager, men hadde vert greit å vite litt mer omtrent. Endret 13. desember 2010 av Gumpen Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Ok. Takker for svar. Får vel bare gjøre det da, siden jeg allerede har betalt for en server transfer. Vil helst ha alle mine lvl 80's på samme server og på samme faction til jeg får cata i posten. Edit: Hvor lang tid tok det for deg å transfere karakteren til en annen server? De sier det tar noen dager, men hadde vert greit å vite litt mer omtrent. Det lengste jeg har opplevd var på 5 timer, men det har holdt seg på 1-2 timer de fleste gangene, både hos meg og kompiser Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Ah. Så forhåpentligvis tar det ikke lang tid. Bra:) Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Tok nettopp Stonecore normal, trodde det skulle vært vanskeligere. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Heroic er sinnsvakt vanskelig i pugs. Normal er jo som å booste noen i RFC i forhold til heroic. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Tror nok jeg tar guildruns i heroics de første gangene før jeg begynner med pugs iallefall. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Normal er lett det. Grim Batol er vel den vanskeligste på normal. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Normal er lett det. Grim Batol er vel den vanskeligste på normal. Grim Batol var klin umulig med pug på heroic. I deadmines faila en pug også. Nest siste boss var nede på typ 100k. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Då var det ut og kjøpa cataclysm. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Da har jeg og noen andre DK Theorycrafters funnet ut at Spell Power burde legger til våres stat prio. noen som tør å tippe hvorfor ? Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Har lett etter Mysterious Camel Figurine i hele dag og tatt noen Heroics også. Mye enklere med en seriøs og god gruppe. Mangler bare Throne of the Tides så har jeg tatt alle på heroic. Har lyst til å finne en Kamel dog! Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Da har jeg og noen andre DK Theorycrafters funnet ut at Spell Power burde legger til våres stat prio. noen som tør å tippe hvorfor ? Dark Simulacrum? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Da har jeg og noen andre DK Theorycrafters funnet ut at Spell Power burde legger til våres stat prio. noen som tør å tippe hvorfor ? Dark Simulacrum? No shit! 200 crit med random spell! men tipper at Spell power > mastery anytime med Unholy :3 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Jeg skal ihvertfall fokusere på mastery på elemental shamanen min. 50% chance for dobbel lava burst som critter 30k+25k. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå