Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker heroics for tiden veldig godt, men jeg synes siste bossen i Grim Batol hc kunne vært hardere, den var litt for enkel.

 

Eneste som er en pain er andre bossen i Vortex Pinnacle med priest healer, mulig det er healeren jeg har tatt den med som suger, men med en gang man får inn feks. en resto druid er den langt lettere.

 

Man har jo mange instant spells, burde ikke være noe problem.

 

Renew

Prayer of Mending

PW: Shield

Holy Word: Sanctuary (holy)

PW: Barrier (disc)

 

Og ikke minst "flash heal" er jo nød-spell nå for tiden, den går jo fort nok selv med debuffen.

 

Men jeg mistenker folk er ikke helt kjent med holy priest ennå, tipper mange er fortsatt små skeptisk hvordan Chakra fungerer :yes:

 

Failer DPS kontant å bevege seg så er det jo ikke healer sin feil.

Lenke til kommentar

Lasta ned TukUI og alt var fryd og gammen helt til dette skjedde. Hvordan fikser jeg det?

 

lasta ned nyesete?

trykke /reload?

valgt tank/healer ui?

 

Jeg valgte Healer, prøve reloadui. Har lasta ned nyeste.

 

Disablet alle addons utenom TukUI?

faktisk skal du slete /flytte vekk alle addons /wft foldere første gang du kjører tukui

Lenke til kommentar

Lightwell er blitt temmelig bra nå, og enklere å bruke (kan klikkes på uten å miste fokus). Eneste som skal til er "opplæring". Jeg har alltid en oppe (eller før Cata i Patch 4.* hadde jeg det). Etter Cata har jeg bare levlet (Shadow).

Lightwell er bare så fail uansett hvordan du snur og vender på det :p

 

vell har du en holy priest i gruppa må du fint klikke på den eller dø , er dem abselut mest manavenlige spellen , og hadde jeg enda spilt holt hadde jeg satt op en lolwell og kun healet tanken :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jap, men får ikke fløyet dit når jeg er uti der.. Kanskje jeg mangler en FP for å connecte de?

 

Sjekk Wowhead, de har nøyaktige koordinater på FP og ikke seahorse paths. Du vet rett der du begynner i Vashj'ir? Vel, svøm opp og du vil se ett stykke med land som er litt bortenfor, fly bort ditt og til enden av den lange øyen og du vil finne en FP (såfremt du er Horde, Alliance sin er på andre siden av øyen). Den ligger rett og Legion's Fate eller hva søren det heter.

Lenke til kommentar

Jap, men får ikke fløyet dit når jeg er uti der.. Kanskje jeg mangler en FP for å connecte de?

 

Sjekk Wowhead, de har nøyaktige koordinater på FP og ikke seahorse paths. Du vet rett der du begynner i Vashj'ir? Vel, svøm opp og du vil se ett stykke med land som er litt bortenfor, fly bort ditt og til enden av den lange øyen og du vil finne en FP (såfremt du er Horde, Alliance sin er på andre siden av øyen). Den ligger rett og Legion's Fate eller hva søren det heter.

Takk! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...