War Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Alle klassene soloa onyxia rett før hu ble patcha til hard boss. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Noken som har levla inscription til max her btw? Tok det masse mats? (Har en alt som eg må få opp for å få alle proffesions til maks i guilden =) ) Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Jeg liker heroics for tiden veldig godt, men jeg synes siste bossen i Grim Batol hc kunne vært hardere, den var litt for enkel. Eneste som er en pain er andre bossen i Vortex Pinnacle med priest healer, mulig det er healeren jeg har tatt den med som suger, men med en gang man får inn feks. en resto druid er den langt lettere. Man har jo mange instant spells, burde ikke være noe problem. Renew Prayer of Mending PW: Shield Holy Word: Sanctuary (holy) PW: Barrier (disc) Og ikke minst "flash heal" er jo nød-spell nå for tiden, den går jo fort nok selv med debuffen. Men jeg mistenker folk er ikke helt kjent med holy priest ennå, tipper mange er fortsatt små skeptisk hvordan Chakra fungerer Failer DPS kontant å bevege seg så er det jo ikke healer sin feil. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Stenges for oppryddning. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 28(!) innlegg med kvalme, offtopic og annet tull er slettet. Jeg kommer til å gå gjennom de slettede innleggene og vurdere og om det kanskje er på sin plass med sterkere reaksjoner enn bare sletting av innlegg. SKJERPINGS, GUTTA! Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Bra det trengte vi. Er det noen som vet om noen leveling guilds på grim batol på ally siden? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Trenger ikke prøve og stenge tråden igjen da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Jeg glemte å skrive at reaksjoner på moderering tas på PM. Trenger ikke prøve og stenge tråden igjen da. Siden det var så mange innlegg som måtte gåes gjennom var det den enkleste løsningen. Åpnet igjen så fort jeg var ferdig med ryddig. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Tenkte mest på at innlegget til toxiciity kunne lede til personangrep/off topic og en ny stengning av tråden. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Noen som vet hva Guild Activity er basert på? exp? reputation etc? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Hvilken flyplass forbinder seg til de i undervanns-zonen? Har 2 FP der, men får bare flydd mellom de to. Har du FP i Undercity? Jap, men får ikke fløyet dit når jeg er uti der.. Kanskje jeg mangler en FP for å connecte de? Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Trur det er en blanding av alt exp rep achievements osv. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Lasta ned TukUI og alt var fryd og gammen helt til dette skjedde. Hvordan fikser jeg det? lasta ned nyesete? trykke /reload? valgt tank/healer ui? Jeg valgte Healer, prøve reloadui. Har lasta ned nyeste. Disablet alle addons utenom TukUI? faktisk skal du slete /flytte vekk alle addons /wft foldere første gang du kjører tukui Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 faktisk skal du slete /flytte vekk alle addons /wft foldere første gang du kjører tukui SIden du har sansyneligvis ingen lagrede innstillinger med TukUI er det ingen vits. Kun vis du har brukt bartender osv. derfor sier jeg disable addons. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Lightwell er blitt temmelig bra nå, og enklere å bruke (kan klikkes på uten å miste fokus). Eneste som skal til er "opplæring". Jeg har alltid en oppe (eller før Cata i Patch 4.* hadde jeg det). Etter Cata har jeg bare levlet (Shadow). Lightwell er bare så fail uansett hvordan du snur og vender på det vell har du en holy priest i gruppa må du fint klikke på den eller dø , er dem abselut mest manavenlige spellen , og hadde jeg enda spilt holt hadde jeg satt op en lolwell og kun healet tanken Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Jap, men får ikke fløyet dit når jeg er uti der.. Kanskje jeg mangler en FP for å connecte de? Sjekk Wowhead, de har nøyaktige koordinater på FP og ikke seahorse paths. Du vet rett der du begynner i Vashj'ir? Vel, svøm opp og du vil se ett stykke med land som er litt bortenfor, fly bort ditt og til enden av den lange øyen og du vil finne en FP (såfremt du er Horde, Alliance sin er på andre siden av øyen). Den ligger rett og Legion's Fate eller hva søren det heter. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Noen som vet om et fint sted å drepe critters? har farmet med sauene i uldum, men virker som spawn raten har gått ned der. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Hvorfor? Så du kan tjene gull på å disenchante for folk? EDIT: til nagina. ja , folk som miner og herber må ikke dele sine fortjeneste med resten av gruppa Lenke til kommentar
SAved Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Har begynt og like og tanke som warrior etter expansion gitt Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Jap, men får ikke fløyet dit når jeg er uti der.. Kanskje jeg mangler en FP for å connecte de? Sjekk Wowhead, de har nøyaktige koordinater på FP og ikke seahorse paths. Du vet rett der du begynner i Vashj'ir? Vel, svøm opp og du vil se ett stykke med land som er litt bortenfor, fly bort ditt og til enden av den lange øyen og du vil finne en FP (såfremt du er Horde, Alliance sin er på andre siden av øyen). Den ligger rett og Legion's Fate eller hva søren det heter. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå