Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er i mount hyjal, med 70/115 quests completed. Hva? Finner ingen quests, føler at jeg har lett i alle kroker.

Hvilken annen zone er det kjapt og enkelt å levle i for 81?

 

Prøv å fly tilbake til starter området til hyjal, sto også fast en stund men hadde tydeligvis glemt 1 quest eller så har questen kommet etter jeg ble ferdig med de andre.

 

Kan jo hende at du har 1-2 quest i loggen som ikke vises på map, sjekk bedre :w00t:

Lenke til kommentar

Er mange eliter sånn sett, men dei er vel laga slik at det går an å solo likevel. og derfor ikkje er group q's.

 

Har iallefall vore et par quests for meg oppover der det er greit å ha litt slow/cc som roots og typhoon på typiske "kill the boss of this group plx" quests.

 

On another note. Kom meg i mål med Stonecore hc i natt. Dra til sjøs.

Trash is srs bssnss, åma er hard, more trash is hard, tank los healer bossfight, more trash is hard, tank oneshot boss (evt alt anna shot og), loltrash, og lolboss.

Fikk for øvrig ingen verdens ting av gear. yay ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg liker heroics for tiden veldig godt, men jeg synes siste bossen i Grim Batol hc kunne vært hardere, den var litt for enkel.

 

Eneste som er en pain er andre bossen i Vortex Pinnacle med priest healer, mulig det er healeren jeg har tatt den med som suger, men med en gang man får inn feks. en resto druid er den langt lettere.

Lenke til kommentar

Vel, Outland og Northrend er ikke en del av Cata, og siden han spurte så åpent, så svarte jeg så åpent

 

Husker når jeg lvla i WOTLK med DKen min. Facerolla alt og alle. Tanka onyxia med dps gear og Death Strikes.

 

Slutt å lyg, må ha vært etter de fjernet defence cap.

 

Slo deg ikke at han mente lvl 60 Onyxia ;)?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...