Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åh kom an igjen da, det er jo bare morsomt. Trenger ikke lage masse oppstyr.

 

Er klar over at mountspeed egentlig er x og y og ente i mente, mendet er mye enklere å bare kalle det 330%. Blir som å si "omg det er så dritnice å skade 138% weapon damage og 15% per disease" istedenfor å bare si obliterate.

 

det er faktisk 264% wep dmg + 3258 med 12,5% per disease :whistle:

Lenke til kommentar

Og jeg skal gjerne se deg prøve å gjøre matte på skaden din ved å bruke ord i regnestykket.

 

Det er bare det at ingen bryr seg. Jeg er fullt klar over at bevegelseshastigheten min er 100 (vanlig speed) + 310 (mount speed) x 1.2 (On a pale horse), men jeg bare gir faen i å regne det ut fordi alle skjønner hva jeg mener. Er bare du som gidder å pirke så mye, sikkert fordi du ikke har noe å gjøre mens du ser på botten din spille for deg.

Lenke til kommentar

Ja :( Er bare unholy, og det går det på instinkt. Ikke at det hjelper noe særlig da, nå med alle de nye tingene jeg må lære meg som jeg ikke får gjort pga veiombygging som fucker nettet. Woohoo. Dark simulacrum er kjekt, da! Er så sykt tidig å bruke hammer of justice på helt uforberedte targets.

 

Spells vi tar fra mana users går på spell power. har vi spell power? neida..... crit 200 dmg! wooohoooO!

Lenke til kommentar

Ja :( Er bare unholy, og det går det på instinkt. Ikke at det hjelper noe særlig da, nå med alle de nye tingene jeg må lære meg som jeg ikke får gjort pga veiombygging som fucker nettet. Woohoo. Dark simulacrum er kjekt, da! Er så sykt tidig å bruke hammer of justice på helt uforberedte targets.

 

Spells vi tar fra mana users går på spell power. har vi spell power? neida..... crit 200 dmg! wooohoooO!

Ja, det suger litt. Men er morro med CC spells da. Sånn som da jeg i wotlk reflectet (metagem) hex sånn at vi vant en arenakamp :cool:

Lenke til kommentar

Det er alltid noe å flire av at en drar frem "JADA JEG HAR RETT TIL EN MENING ETTER AT JEG HAR SAGT OFFENTLIG AT JEG BOTTER" etter en akkurat har skrevet noe som faktisk gir mening og ikke er helt forbanna retardert.

 

Såklart har jeg det. Jeg kan ha tatt liv av kongen, og fortsatt ha en ordentlig mening om veikvaliteten på karl johan.

 

Teskje: bare fordi du gjør en ting gjør ikke alt du sier om noe totalt urelatert irrelevant.

Lenke til kommentar

Kan man kjøpe seg til mer rep?

Snakker ikke om rep-kamel, men den som dropper av kamelbossen i Secret Camel Level.

 

Du må finne små statuetter som spawner tilfeldig i Uldum (like små som mus, i tillegg svært sjeldne). Om du finner en er det 95% sjanse for at den smuldrer og du får 25g. Men det er 5% sjanse for at du vil bli teleportert til secret camel level. Der må du soloe en kamelboss som dropper mount.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...