GrandMa Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Yay, da har jeg 245 FR . Blir vel en craftrun på Søndag, så får jeg den peaka med DI bracers! 6821033[/snapback] Hva skal du med all den FR'en? Bare for gøy eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Elektronisk tiss? ^^ Lenke til kommentar
Sink Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Yay, da har jeg 245 FR . Blir vel en craftrun på Søndag, så får jeg den peaka med DI bracers! 6821033[/snapback] Hva skal du med all den FR'en? Bare for gøy eller? 6821882[/snapback] er jo div bosser i mc\bwl du trenger en del fr på, er det ikke? ragnaros, razor, vael, firemaw og noen fler, vel? edit; regner med han er tank. Endret 7. september 2006 av Sink Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Yay, da har jeg 245 FR . Blir vel en craftrun på Søndag, så får jeg den peaka med DI bracers! 6821033[/snapback] Hva skal du med all den FR'en? Bare for gøy eller? 6821882[/snapback] Hva jeg skal med den? Firemaw, Raggy, Vael.. Ja, du skjønner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Vet ikke om han er tank, men han er warrior hvertfall. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Fytti grisen så angst jeg fikk i BWL i dag. Første gang ever igniten min har vært over 2000, så går den jaggu meg oppi 17000 Endte med at jeg måtte tanke en sånn dude, d.v.s at jeg, med mine phat dodge-skills, dodget begge de to siste angrepene dens Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 He he. Ignites skal man ikke tøyse med. Selv har jeg vært på utkikk etter Warden staff til druiden i en ukes tid nå, og jaggu lå den ikke på AH til 99g i morges, 100g under vanlig pris. Og, om et halvt level er det avgårde til Thunder bluff for å plukke opp nye skills og cashe inn widgets til darkmoon-tickets. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Pokker. Mangla lusne 15gull i går til å gjøre et skikkelig varp. Staff of Jordan var priset til 200 gull 230 gull bo. Bydde 215 på den og måtte dra til MC. Da jeg kom til bake etter raide var den ute på AH til 450gull 600 bo. Den er sikkert solg da jeg kommer hjem fra jobb i dag. Det lettjente gullet kunne vært mitt om jeg hadde hatt lusne 15gull mer. grrr Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Vet ikke om han er tank, men han er warrior hvertfall. 6822329[/snapback] Ja, jeg er en tank. Det vil si, i 20-40 mans, men i 5-10 gjør jeg oftest dammage Liker ikke å si slikt på Norwenglish, heller engelsk Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Arrrrgh! Av en eller annen idiotisk grunn går det ikke an å levere inn widgets/grinding stones når man er lvl37. Forbannet. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Er nok for de ikke vil ha sinnsykt bra gearede folk under level 60? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Man må være lvl55 for å cashe inn tickets til en Orb/Neck, og man må være lvl60 for å bruke den. Det var egentlig bare snakk om å komprimere ti millioner widgets til 6 stacks med tickets. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Ah, trodde de hadde slike for hver level klasse. Vet ikke mye om DF, har bare begge melee trinketene. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Melee-trinkets fra Darkmoon faire? Anyway, dette sier Accountant at jeg har tjent siden det ble installert. Husker dessverre ikke når, men det er vel halvannen til to måneder, tror jeg. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hei, kan noen linke til noen quests for MC BWL og Onyxia? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Melee-trinkets fra Darkmoon faire? Anyway, dette sier Accountant at jeg har tjent siden det ble installert. Husker dessverre ikke når, men det er vel halvannen til to måneder, tror jeg. 6824221[/snapback] Omg, hvordan i ...? Jeg har 5800 glodz, og jeg føler MEG rik?... så klarer du 20000+ over 1-2 måneders tid? neeeerf... Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Melee-trinkets fra Darkmoon faire? Anyway, dette sier Accountant at jeg har tjent siden det ble installert. Husker dessverre ikke når, men det er vel halvannen til to måneder, tror jeg. 6824221[/snapback] wtf ca.22000g net profit! hvordan?? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Kjøp billig, selg dyrt. Enkelt og greit. AQ-bøker har jeg kjøpt for "standard pris" (dvs. rundt 250-300g) og solgt for opptil 800g, stort sett rundt 500g. Det gjelder bøkene for nukes og dots, siden det er mange damagedealere som ikke er i guild. Widgets har jeg også tjent godt på i et par måneder, men det ser ut som om det har roet seg nå. Men, hovedsakelig er det bare å snappe opp underprisete saker på AH eller i /2. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Melee-trinkets fra Darkmoon faire? Anyway, dette sier Accountant at jeg har tjent siden det ble installert. Husker dessverre ikke når, men det er vel halvannen til to måneder, tror jeg. 6824221[/snapback] med melee trinkets så mener han sikkert Heroisme og Maelstrom Hvordan ser du igjenom AH? ser du igjenom alle kategoriene eller søker du etter noen spesiele greier som du vet blir satt ut billig? :> Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Sykt bra Psilocybe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå