Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har egentlig sluttet med WoW, men liker å holde holde spillet oppdatert (uten å logge på). Men da jeg nå gikk inn i spillet for å få lastet ned siste updates, kom denne meldingen opp fra AVG:

 

Malware detected

 

File name: C:\Users\Public\Games\World of warcraft\temp\wow-4.0.0.1807-to-4.0.0.2103-enus-tools-downloader.exe

 

Threat name: Unknown

 

Severity level: ****

 

Description: Not available

 

 

Hva bør jeg gjøre? "Move to vault" eller "leave the file as it is"

Lenke til kommentar

Per no er det iallefall meeget utfordrande som healer. Du må redde gruppa, for at dei ikkje kan bossencounters i hc, står i poop, så må du bruke kriseheals, som gjer at du kan gå oom til slutt, som fører til whipe, samtidig som at dps'en strengt tatt er for dårlig og som fører til at bossfighten varer lenger. Som igjen kan føre til at du går oom.

 

han eine spøkelsesfyren i dm hc var en nesten oom manakamp for min del, og der trur eg faktisk ikkje vi gjorde noke feil, berre at vi hadde litt lite dps mellom fasane.

 

Tingen er at slik det nå er designet, så kan ikke du som healer lenger redde gruppen ved å heale gjennom unødvendig skade slik du kunne før.

Det er jo noe feil ved den gamle tankegangen der hovedansvaret ene og alene lå på healeren.

Nå må faktisk alle gjøre jobben sin om gruppen skal gå. Klarer ikke en dps å gjøre jobben sin, så burde jo det være like stor faktor til om dere taper som om en healer ikke klarer å gjøre jobben sin, og det er nå endelig hva det er blitt til. Jeg liker det.

 

 

 

Til en eller annen som spurte om jeg hadde gjort alle heroics lenger opp. Ja det har jeg. Riktignok går jeg med folk jeg kjenner og vet at kan spille godt, og heroics har til nå vært en breeze.

 

Joda. Er klar over det, og også klar over at det er en flott ting. Vil gjerne ha det vanskeligare. Ikkje mistforstå meg. Men per no er ikkje en hc en breeze. Ikkje som healer iallefall...og eg liker det.

Lenke til kommentar

Hvorfor?

Så du kan tjene gull på å disenchante for folk?

 

EDIT: til nagina.

 

Vel, før kunne man faktisk tjene litt cash med enchanting, men nå går det jo nesten ikke, all enchants blir jo pushed ned i pris når alle bruker vellums og kaster dem på AH.

 

Eneste pluss jeg ser med enchanting er at du slipper å løpe til AH for å kjøpe enchanting scrolls og at du får litt billigere enchanting levling ved nytt expansion med tanke på at du kan DE alle greens fra quest reward.

 

men så var det denne knappen "disenchant", det er små irrterende når man er encahnter, men kjekt når man ikke er det, men må vel leve med det.

 

Så anbefaling til alle, enchanting lønnes ikke, kjøpe scrolls på AH blir laaaangt billigere, ser på man JC etc, det er moneymaker bombe fra day 1 kan man si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...