Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tydelig at nivået på forumet har gått ned på samme retarderte nivået som resten av wow-populasjonen har de siste årene.

 

Sier han som botter.

 

Det har riktignok ikke vært et problem tidligere, kanskje fordi min generasjon og oppover har vært veldig mye mer modene enn hva dere som kommer etter har vært.

 

Sier han som botter.

 

Tror egentlig du er misunnelig for at jeg på slutten av dagen er en bedre spiller enn deg. Botting ignorert.

 

Hvis du var en bedre spiller hadde du ikke trengt å botte. Folk som botter gjør det for å prøve å nå opp til nivået til skikkelige spillere, uten at de klarer det fordi de er for dårlige.

 

Vi har jo postere som Pokey og Cowboy som selv etter gang på gang på gang med åpenbare trollinnlegg

 

Jeg botter i hvertfall ikke.

 

Jeg håper du virkelig tuller med det her. Du minner meg om den typiske kverulanten i 8. klasse som bare kom med barnslig bullshit.

Endret av waddaf
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hvor mye går pr. for og hvor mange finner dere sånn ca. i hver node? Har tjent ca. 2k på herbs nå, og Voliatile Life står for mesteparten av pengene.

 

Jeg håper du virkelig tuller med det her. Du minner meg om den typiske kverulanten i 8. klasse som bare kom med barnslig bullshit.

 

Sier han som forsvarer han som botter.

Lenke til kommentar

Noen som vet om hva den WoW Machinima filmen som handler om en human male som dør, og blir undead, og kommer tilbake til kona si? Og så er det ett eller annet med at han dreper en mektig person på hest på slutten? I bakgrunnen er det en romatisk type sang. Husker ikke hva den heter..

 

Edit:

 

På Youtube Thumbnailen er det bilde av en Undead som går i en åker i Tirisfal Glades.

 

Tror du sannelig ikke jeg endelig fant den?

 

Endret av Romis
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Per no er det iallefall meeget utfordrande som healer. Du må redde gruppa, for at dei ikkje kan bossencounters i hc, står i poop, så må du bruke kriseheals, som gjer at du kan gå oom til slutt, som fører til whipe, samtidig som at dps'en strengt tatt er for dårlig og som fører til at bossfighten varer lenger. Som igjen kan føre til at du går oom.

 

han eine spøkelsesfyren i dm hc var en nesten oom manakamp for min del, og der trur eg faktisk ikkje vi gjorde noke feil, berre at vi hadde litt lite dps mellom fasane.

 

Tingen er at slik det nå er designet, så kan ikke du som healer lenger redde gruppen ved å heale gjennom unødvendig skade slik du kunne før.

Det er jo noe feil ved den gamle tankegangen der hovedansvaret ene og alene lå på healeren.

Nå må faktisk alle gjøre jobben sin om gruppen skal gå. Klarer ikke en dps å gjøre jobben sin, så burde jo det være like stor faktor til om dere taper som om en healer ikke klarer å gjøre jobben sin, og det er nå endelig hva det er blitt til. Jeg liker det.

 

 

 

Til en eller annen som spurte om jeg hadde gjort alle heroics lenger opp. Ja det har jeg. Riktignok går jeg med folk jeg kjenner og vet at kan spille godt, og heroics har til nå vært en breeze.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...