Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Så gøy at JuletreDuden ikke klarer å skjønne norsk :D

 

Du har jo fullstendig ignorert hva jeg har skrevet om person kontra sak, og heller valgt å repetere deg selv 3 ganger.

 

Tror egentlig du er misunnelig for at jeg på slutten av dagen er en bedre spiller enn deg. Botting ignorert.

 

Misunner deg noe jævlig :love: skal laste ned bottene og begynne med en gang!

 

men igjen, saken er at du botter og blir trolla med det siden du gjør det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor i svarte finner jeg en forge i orgrimmar. Ingen av trainerne har det ved siden av seg.

Den er bitteliten. Ved siden av BS eller noe, helt innerst i org. Du kan også bruke anvil, eller hva den heter.

 

Klikke "smelt" rundt i begge de husa og det som så ut som en forge utenfor. Stakk til slutt opp til goblin stedet i org og fikk smelta det der.

Du skal ikke inn i husene for å finne forgen.

 

 

 

Lenke til kommentar

Så hvorfor er alle her på forumet så forferdelige som de tydeligvis er?

 

Vi forteller bare sannheten om bottere.

 

Dere bidrar egentlig ikke til noe konstruktivt ved å fortsette å poste om det. Så jeg ser gjerne at dere slutter å poste dritt om hva jeg skriver når posten min ikke handler om boting i det heletatt.

 

Velkommen til et wow forum.

Her elsker vi addons, raiding og PvP.

Botting, Gold buying og evt cheating kan gå til H*****.

Sier du at du driver med det, er som å ringe til USA og si at du skal ta over et fly og bombe dem i rute X, tid XX:XX og dem må gjerne stoppe deg om dem vill.

 

vi har sagt våre meninger. om du har sett dem eller ikke gir vi F i. skal du komme med noe radikal Bot snakking, breifing av bilder osv, står det fint tydelig i forum regler at du kan gå på en smell.

 

gratulerer, du har møtt et forum. :new_woot:

 

Og slik skal det være, det finnes ingen god grunn i det hele tatt samme faen hvordan du vrir og vrenger på det, for å kjøpe gull som igjen tjener sine gull på å HACKE kontoer. Aka du ødelegger indirekte for andre, så hold kjeft og godta at du er scum VISS du gjør det. Strengt ja, men slik er det faktisk.

Lenke til kommentar

Heroics er ikke engang vanskelig. Slutt å syt. Det aller meste folk dør på er abilities som onehitter om en failer ( ikke interrupt, flytte seg fra steiner osv )

Fra hvilkem snakker du om nå?

 

Jeg snakker om at det aller meste av skade som kastes rundt der kan unngås om folk er oppegåene nok til å f.eks interrupte, stunne, flytte seg.

 

F.eks i Stonecore på giants hvor en tar 50k skade med mindre du hopper rett før den er ferdig med å caste quake. Folk klarer jo ikke en enkelt ting som det.

 

Flayers i samme instance der du må løpe bak med en gang de starter å kaste Flay.

 

Forskjellen denne expansionpacken er at det ikke lenger er healers som skal dekke over andre menneskers feil. Det er opp til alle å samarbeide om å få ned trash og bosser i lik grad, og det er dette de fleste ikke skjønner.

Om en healer bommer ved å bruke feil heal, så skal gruppen tape.

Om en dps ikke får til å interrupte f.eks Shadowlancers i Halls of Origination, så skal gruppa tape.

 

Om du har en gruppe som er up to the grade, så er faktisk ikke heroics vanskelig i det heletatt. Folk er bare nødt til å lære seg å spille igjen.

 

Ja det er sant, at alle må jobbe sammen.... akkurat, det er mye mer vanskeligere enn det vi er normalt vant til, right?

 

Hvis alle kunne alt så er det ikke vanskelig, men sånn er det ikke.

 

Prøvd alle heroics dungeons btw?, er ikke akkurat walk in the park.

Enkelte boss fights er nesten som det var raid encounter.

 

men ja, folk må skjerpe seg, de fleste sitter med wotlk spillestil og det er FAIL.

Lenke til kommentar

For en erfaren WoW-spiller, kan jeg med hånden på hjertet si at Heroics er ikke vanskelige. Lich King Heroic er vanskelig. Men, Heroics er en hyggelig utfordring, og det er absolutt en økning i nivå som trengs i forhold til Wrath of the Lich King.

 

Så det korrekte er: Heroics har blitt vanskeligere.

 

Nå, ta dere en bolle. :tease:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har vært en av de som har bidratt med mest konstruktivt på denne delen av forumet siden det kom opp. Så det hadde vært kult om jeg fikk lov å bli her.

 

Vel, diskusjon på dette forumet omkring det å utnytte programmvaren til å gjøre ting som er imot EULA er vel forsåvidt ikke tillatt - det strider mot EULA til dette forumet; det unngår du jo ved å ikke si hvordan man skal botte - men jeg føler at det å skryte av at man botter blir litt for dumt. Skryting av hacking, botting og anna dritt kan man drive på med på mer lugubre forum.

 

Du sier selv at du er blitt banna et par ganger av Blizzard, kanskje på tide å ta hintet?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tydelig at nivået på forumet har gått ned på samme retarderte nivået som resten av wow-populasjonen har de siste årene.

 

Sier han som botter.

 

Det har riktignok ikke vært et problem tidligere, kanskje fordi min generasjon og oppover har vært veldig mye mer modene enn hva dere som kommer etter har vært.

 

Sier han som botter.

 

Tror egentlig du er misunnelig for at jeg på slutten av dagen er en bedre spiller enn deg. Botting ignorert.

 

Hvis du var en bedre spiller hadde du ikke trengt å botte. Folk som botter gjør det for å prøve å nå opp til nivået til skikkelige spillere, uten at de klarer det fordi de er for dårlige.

 

Vi har jo postere som Pokey og Cowboy som selv etter gang på gang på gang med åpenbare trollinnlegg

 

Jeg botter i hvertfall ikke.

Endret av Pokey
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kan dere ikke bare legge denne skvada diskusjonen bak dere? Lite fun å lese denne forumtråden når dere ikke har noe konstruktivt og underholdende å skrive om. Klikker meg innpå denne tråden flere ganger daglig for å se om noen har noe oppdaterte info å komme med, evt oppdagelser. Eller kanskje et par spørsmål jeg kan hjelpe med. Dritt å se denne barnslige diskusjonen pågå gjennom flere sider. Grow up.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Kan dere ikke bare legge denne skvada diskusjonen bak dere? Lite fun å lese denne forumtråden når dere ikke har noe konstruktivt og underholdende å skrive om. Klikker meg innpå denne tråden flere ganger daglig for å se om noen har noe oppdaterte info å komme med, evt oppdagelser. Eller kanskje et par spørsmål jeg kan hjelpe med. Dritt å se denne barnslige diskusjonen pågå gjennom flere sider. Grow up.

 

Hykler.

 

On-topic: Ble disconnected og drept av questmobs :( Noen som har fått databasen til GatherMate2 til å funke i de nye områdene?

Lenke til kommentar

For en erfaren WoW-spiller, kan jeg med hånden på hjertet si at Heroics er ikke vanskelige. Lich King Heroic er vanskelig. Men, Heroics er en hyggelig utfordring, og det er absolutt en økning i nivå som trengs i forhold til Wrath of the Lich King.

 

Så det korrekte er: Heroics har blitt vanskeligere.

 

Nå, ta dere en bolle. :tease:

Men... når jeg prøvde å loote fatet var alt tatt.

 

I demand justice!

Lenke til kommentar

Per no er det iallefall meeget utfordrande som healer. Du må redde gruppa, for at dei ikkje kan bossencounters i hc, står i poop, så må du bruke kriseheals, som gjer at du kan gå oom til slutt, som fører til whipe, samtidig som at dps'en strengt tatt er for dårlig og som fører til at bossfighten varer lenger. Som igjen kan føre til at du går oom.

 

han eine spøkelsesfyren i dm hc var en nesten oom manakamp for min del, og der trur eg faktisk ikkje vi gjorde noke feil, berre at vi hadde litt lite dps mellom fasane.

Lenke til kommentar

Må si jeg er utrolig fornøyd med leveling fra 80-84 (sålangt). Oppdragene er varierte, man trenger sjeldent å drepe mer enn 10 folk på "slain" oppdrag og det mange "cinematics". :thumbup:

Men, merket jeg ikke kunne se vann når jeg satte grafikk instillinger på "high".

 

Edit: Forbanna editor. Får jo ikke store bilder.

777013.jpeg

Endret av MarB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...