Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Så hvorfor er alle her på forumet så forferdelige som de tydeligvis er?

 

Vi forteller bare sannheten om bottere.

 

Dere bidrar egentlig ikke til noe konstruktivt ved å fortsette å poste om det. Så jeg ser gjerne at dere slutter å poste dritt om hva jeg skriver når posten min ikke handler om boting i det heletatt.

Jeg har vært en av de som har bidratt med mest konstruktivt på denne delen av forumet siden det kom opp. Så det hadde vært kult om jeg fikk lov å bli her.

Endret av Detectable
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så hvorfor er alle her på forumet så forferdelige som de tydeligvis er?

 

Vi forteller bare sannheten om bottere.

 

Dere bidrar egentlig ikke til noe konstruktivt ved å fortsette å poste om det. Så jeg ser gjerne at dere slutter å poste dritt om hva jeg skriver når posten min ikke handler om boting i det heletatt.

 

Velkommen til et wow forum.

Her elsker vi addons, raiding og PvP.

Botting, Gold buying og evt cheating kan gå til H*****.

Sier du at du driver med det, er som å ringe til USA og si at du skal ta over et fly og bombe dem i rute X, tid XX:XX og dem må gjerne stoppe deg om dem vill.

 

vi har sagt våre meninger. om du har sett dem eller ikke gir vi F i. skal du komme med noe radikal Bot snakking, breifing av bilder osv, står det fint tydelig i forum regler at du kan gå på en smell.

 

gratulerer, du har møtt et forum. :new_woot:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ønsker å legge til at å i det hele tatt nevne at man "botter" her på forumet, og så klage over negative kommentarer er tullete. Hadde du forventet å bli hyllet?

 

EDIT:

Posten min var ment å komme etter JuletreDuden sin post; ser at Detectable sin post havnet før meg.

Endret av Bilael
Lenke til kommentar

Det er jo egentlig irrelevant om jeg sier jeg gjør det eller ikke. Når jeg poster noe som ikke onhandler boting, så angriper dere person i stedet for å fokusere på post.

Det skal aldri gå på person når jeg poster om et tema som er diskutert i tråden.

 

At jeg boter har forresten aldri lagt skjul på de årene jeg har vært her, så det at det pluttselig kommer opp nå bare vitner om en ny generasjon med personer som egentlig kun synes det beste med forumer er å kunne trollolole de.

 

Vi har jo postere som Pokey og Cowboy som selv etter gang på gang på gang med åpenbare trollinnlegg, aldri får en reaksjon mot seg, og her synes jeg moderatorer egentlig gjør en ræva jobb. Diskusjon.no har alltid vært et sted der personfiksering og trolling tydeligvis ikke har vært noe de bryr seg om.

 

Det har riktignok ikke vært et problem tidligere, kanskje fordi min generasjon og oppover har vært veldig mye mer modene enn hva dere som kommer etter har vært.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hei! Er ny her, har lest forumet en stund, men jeg lurte på noe. Noen her som har Elemental Shaman? isåfall lurte jeg på hva deres rotation er i 85, Jeg bruker Flame shock etterfulgt av Lava Burst, så Chain Lightning, så 4 Lightning bolt, Repeat, men jeg går veldig fort OOM(Out of mana)

Så jeg vurdere å ta Chain lightning ut av rotationen, siden den koster 5000 k mana, men jeg merker at Dps går merkbart ned da, Noen tips fra Andre Ele shamans ? Takk!

 

Edit: Jeg bruker selvfølgelig Fulmination i rotation :p

Endret av The_Rp
Lenke til kommentar

Tror kanskje du var for tett til å ta poenget mitt. Det er bare å klage, whine og sutre på postene mine der jeg skriver noe om botting.

Men når folk skal trolle konstruktive poster jeg skriver om et helt urelatert tema kun pga personen som poster. DA har jeg et problem med det.

 

Do botter, skriver om det her, med bilde og " :D ". hva forventa du? kaker og /hug?

Lenke til kommentar

Haha! Tok en factionchange på dwarf palan min. Sto at det kunne ta opp til flere dager for å utføre factionchange, men mest sannsynligvis under 1 time.

Jeg tenkte at jeg fikk vente ut dagen, så kanskje jeg var heldig å kunne spille på han i morgen. 1 min etter at jeg hadde gjort ferdig factionchange greine på battle.net, fikk jeg beskjed om at factionchange var ferdig:P DIGG!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...