Tor92 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) WotLK heroes som deg er grunnen til at heroics mange ganger failer. Selv har jeg ikke noen store problemer med heroics. Liker å bruke mange timer der inne for å få til bosser, og neste gang jeg drar så vet jeg tactics inn og ut og clearer alt first try. Hvis heroics er for vanskelig for deg så ikke gjør dem. Hold deg til vanlige dungeons, så enkelt er det. Jaha, jeg har spilt WoW siden 2006 så dette gjør meg vel ikke til en WotLK hero som du sier, som om dette skal være en hånlig måte på å si at alt har vært så enkelt å jeg ikke vet hva som er vanskelig og ei. Jeg synes Heroics er grusomt vanskelig, la det være min mening. Det er jo ikke jeg selv som gjør dem vanskelige, jeg er kun dps, vanskelighetsgraden kommer kanskje også av at healer og tank ikke er så veldig gode Endret 11. desember 2010 av Tor92 Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Nå blir jo HCs fort grusomt vanskelige om gruppa har for lite dps da. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Det burde du ikke. Cataclysm slår WotLK med Norge på tvers. Vil si meg enig med Refsa. TBC og WotLK ga meg ikke mye motivasjon egentlig, men med Cata merker jeg avhengigheten komme snikende igjen (slik det var med Vanilla). Så om det ikke er av andre grunner du legger WoW på hylla inntil videre anbefaler jeg at du gir Cata en sjanse. Utrolig morro å lvle igjen synes jeg (noe jeg faktisk er ganske sjokkert over da jeg syntes å lvle i TBC og WotLK var ganske kjedelig). Så hvordan det blir med eng-game våger jeg ikke tenke på om kvaliteten er like høy. Fint å høre at Cata får slike positive tilbakemeldinger. Da har jeg noe å glede meg til når jeg begynner igjen. Men grunnen til at jeg tar pause er rett og slett fordi jeg har mistet lysten helt. Og jeg tviler på at selv Cataclysm får den tilbake igjen. Så jeg gidder ikke kaste bort penger på ny sub nå når jeg ikke kommer til å spille likevel. Og da kan jeg like godt vente med Cata også. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 [14:31:02] [85:Nzrm] has earned the achievement [illustrious Grand Master in Archaeology]! [14:31:02] [85:Nzrm] has earned the achievement [More Skills to Pay the Bills]! [14:31:02] [85:Nzrm] has earned the achievement [blue Streak]! [14:31:02] [Loot FTW]"Loot FTW" has earned the achievement [Working as a Team]! [14:31:02] [Nzrm] has earned the achievement [Realm First! Working as a Team]! Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Heroics er ikke engang vanskelig. Slutt å syt. Det aller meste folk dør på er abilities som onehitter om en failer ( ikke interrupt, flytte seg fra steiner osv ) Fra hvilkem snakker du om nå? Jeg snakker om at det aller meste av skade som kastes rundt der kan unngås om folk er oppegåene nok til å f.eks interrupte, stunne, flytte seg. F.eks i Stonecore på giants hvor en tar 50k skade med mindre du hopper rett før den er ferdig med å caste quake. Folk klarer jo ikke en enkelt ting som det. Flayers i samme instance der du må løpe bak med en gang de starter å kaste Flay. Forskjellen denne expansionpacken er at det ikke lenger er healers som skal dekke over andre menneskers feil. Det er opp til alle å samarbeide om å få ned trash og bosser i lik grad, og det er dette de fleste ikke skjønner. Om en healer bommer ved å bruke feil heal, så skal gruppen tape. Om en dps ikke får til å interrupte f.eks Shadowlancers i Halls of Origination, så skal gruppa tape. Om du har en gruppe som er up to the grade, så er faktisk ikke heroics vanskelig i det heletatt. Folk er bare nødt til å lære seg å spille igjen. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Hvor i svarte finner jeg en forge i orgrimmar. Ingen av trainerne har det ved siden av seg. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Folk er bare nødt til å lære seg å spille igjen. Sier han som botter. 1 Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Fint å høre at Cata får slike positive tilbakemeldinger. Da har jeg noe å glede meg til når jeg begynner igjen. Men grunnen til at jeg tar pause er rett og slett fordi jeg har mistet lysten helt. Og jeg tviler på at selv Cataclysm får den tilbake igjen. Så jeg gidder ikke kaste bort penger på ny sub nå når jeg ikke kommer til å spille likevel. Og da kan jeg like godt vente med Cata også. Kjenner igjen den følelsen. Spillte veldig lite etter TBC, og bare de siste få ukene jeg har tilbakelagt mye tid i WotLK. Tok selv en veldig lang pause og var deilig å komme tilbake faktisk. Heldigvis lvlet jeg opp til 70 etter TBC og 80 etter WotLK, så jeg slipper den jobben før jeg har fått ta fatt på de nye områdene. Får håpe du blir like fornøyd som mange andre av oss, om du kommer tilbake Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Hvor i svarte finner jeg en forge i orgrimmar. Ingen av trainerne har det ved siden av seg. Den er bitteliten. Ved siden av BS eller noe, helt innerst i org. Du kan også bruke anvil, eller hva den heter. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Begynte akkurat med archeology selv, oppe i 100 nå Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Hvor i svarte finner jeg en forge i orgrimmar. Ingen av trainerne har det ved siden av seg. Den er bitteliten. Ved siden av BS eller noe, helt innerst i org. Du kan også bruke anvil, eller hva den heter. Klikke "smelt" rundt i begge de husa og det som så ut som en forge utenfor. Stakk til slutt opp til goblin stedet i org og fikk smelta det der. Lenke til kommentar
Bsen Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Skal overføre min human DK over til en annen server og skifte til horde! Det jeg da lurer på er hvilken rase jeg skal velge! Jeg tenker å drive med med PVP (unholy sikkert) 1. Gobling har jo grei chase/stikkav og 1% haste 2. Orc har stunresist, inngebygget trinket og mer damage for pet 3. BE har silence og litt magic resist 4. Undead kan breake fear, men d kan jeg jo lett uansett med trink + lich 4. Annet? Liksom lyst å gjøre d beste valget med en gang så jeg slipper å angre Sikkert situasjonelt, men få høre hva dere mener! Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Angående forge i Orgrimmar så er det en bygning mellom banken og heisen i Valley of Strength som både har anvil og forge. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Folk er bare nødt til å lære seg å spille igjen. Sier han som botter. På hvilken måte er å spille bra, og det å botte ekskluderende? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Folk er bare nødt til å lære seg å spille igjen. Sier han som botter. På hvilken måte er å spille bra, og det å botte ekskluderende? spiller du bra trenger du ikke botter for å gjøre ting for deg. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Så hvorfor er alle her på forumet så forferdelige som de tydeligvis er? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Hva skal jeg stacke som rogue nå om dagen? Agi, mastery ? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Så hvorfor er alle her på forumet så forferdelige som de tydeligvis er? Vi forteller bare sannheten om bottere. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 E jo fan me 40min vent tid på random instance... Kjipt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå