Foxboron Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg ahr kun vært i en full heroic run. Shadowfang keep. vi improviserte gjennom alt, med wipes. tok oss ca 2 timer. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Heroics er ikke engang vanskelig. Slutt å syt. Det aller meste folk dør på er abilities som onehitter om en failer ( ikke interrupt, flytte seg fra steiner osv ) HAHA Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg ahr kun vært i en full heroic run. Shadowfang keep. vi improviserte gjennom alt, med wipes. tok oss ca 2 timer. Er på Godfrey atm... Har du tacts eller? xD Får rundjuling. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Spam ned Ghouls. få tanken til å løpe fra barrage og despell den shot debuffen. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Fikk tatt DM hc, og BRC hc ikveld. Heala begge. Alt kjem ned til careful careful execution på enkelte fights. Bossen før vanessa i dm, var brutal og heale (pga lengde på fight), så det var vel ikkje verdens beste dps, sjøl om alle var guildies i just over req hc gear. Føler for øvrig restodruid må vere den perfekte tankhealer no. Med masse mastery, åjada =P Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Faen, jeg er så utrolig lei av å være melee i instances nå. Virker som hver eneste trashpack har minst én mob med massiv AoE rundt seg. Vortex Pinnacle var helt jævlig som rogue. Dog, jeg har bare gjort den én gang, så jeg skal vel ikke si så mye. Kan ha vært gruppa. Uansett, én gang var nok for en stund for meg. Interrupt. Wipet en gang på trash i Halls of Origination på grunn av Shadow Pact eller noe, men det hadde vi ungått vi hadde flere som kunne interrupte. Ser ut til at to poeng i Endless Winter som frost DK passer veldig bra. Vortex Pinnacle har ikke så mye AoE. Jeg pleier å interrupte alt jeg ser og har aldri hatt noe problem med å ta mye dmg. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Gud i himmelens navn heroics er jo inderlig grusomt. Greit nok at det skal være vanskelig å greier, men noen er jo så vanskelige at jeg har opplevd opp til tjue wipes på et run. Nei takk WotLK heroes som deg er grunnen til at heroics mange ganger failer. Selv har jeg ikke noen store problemer med heroics. Liker å bruke mange timer der inne for å få til bosser, og neste gang jeg drar så vet jeg tactics inn og ut og clearer alt first try. Hvis heroics er for vanskelig for deg så ikke gjør dem. Hold deg til vanlige dungeons, så enkelt er det. Føler for øvrig restodruid må vere den perfekte tankhealer no. Med masse mastery, åjada =P Resto druid og disc priest er de værste healerne atm når man tenker på mana og hvor mye de healer. Holy paladin er beste healer, og feral druids er beste tanks nå som folk ikke er så bra gearet. Når folk får bedre gear vil nok andre tanks også gjøre det like bra, men druids krever faktisk ikke like bra gear og det er også enklere å skaffe seg. Endret 11. desember 2010 av DNA Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Heroics er ikke engang vanskelig. Slutt å syt. Det aller meste folk dør på er abilities som onehitter om en failer ( ikke interrupt, flytte seg fra steiner osv ) Fra hvilkem snakker du om nå? Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Mage... Bedre char får du ikke! Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Archaeology 450. Dette var ganske kjedelig. 1 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Herlighet, at du orker. Jeg har kommet meg til 255 så langt, og er rimelig lei EK og Kalimdor nå. Må jo fly i en evighet. Men gratulerer! Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Noen som har fått noen kule archaeology artifacts eller? Fikk Highborne Soul Mirror i går ved 200 skill. Ganske ubrukelig item Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Har fått Fossilized Hatchling, Druid and Priest Statue Set og Queen Azshara's Dressing Gown så langt. Jobber på Fossilized Raptor nå, men det tar tid. Altfor få fossil digsites jeg får servert. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Fozzilized Hatchling, Clockwork Gnome og Arrival of the Naaru! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Gud i himmelens navn heroics er jo inderlig grusomt. Greit nok at det skal være vanskelig å greier, men noen er jo så vanskelige at jeg har opplevd opp til tjue wipes på et run. Nei takk WotLK heroes som deg er grunnen til at heroics mange ganger failer. Selv har jeg ikke noen store problemer med heroics. Liker å bruke mange timer der inne for å få til bosser, og neste gang jeg drar så vet jeg tactics inn og ut og clearer alt first try. Hvis heroics er for vanskelig for deg så ikke gjør dem. Hold deg til vanlige dungeons, så enkelt er det. Føler for øvrig restodruid må vere den perfekte tankhealer no. Med masse mastery, åjada =P Resto druid og disc priest er de værste healerne atm når man tenker på mana og hvor mye de healer. Holy paladin er beste healer, og feral druids er beste tanks nå som folk ikke er så bra gearet. Når folk får bedre gear vil nok andre tanks også gjøre det like bra, men druids krever faktisk ikke like bra gear og det er også enklere å skaffe seg. Ja vi får no sjå. Kan stå ganske så lenge og spytte ut grei hps som tankhealer i hc's iallefall. men du har nok rett. holy er vel the shizzle. Men no har eg ikkje pala som main, og har absolutt ingen planer om det heller ^^ Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Skal ta meg en pause fra WoW nå. Lar suben for denne måneden løpe ut, så fornyer jeg den engang neste år når jeg har skaffet meg Cata. Spillet kommer sikkert til å bli ugjenkjennelig, men jaja. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Det burde du ikke. Cataclysm slår WotLK med Norge på tvers. 1 Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Vil si meg enig med Refsa. TBC og WotLK ga meg ikke mye motivasjon egentlig, men med Cata merker jeg avhengigheten komme snikende igjen (slik det var med Vanilla). Så om det ikke er av andre grunner du legger WoW på hylla inntil videre anbefaler jeg at du gir Cata en sjanse. Utrolig morro å lvle igjen synes jeg (noe jeg faktisk er ganske sjokkert over da jeg syntes å lvle i TBC og WotLK var ganske kjedelig). Så hvordan det blir med eng-game våger jeg ikke tenke på om kvaliteten er like høy. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Og der fikk jeg Fozzilized Raptor! Samt 505 skill så snart ferdig. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Nå er det snart heroics på meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå