DNA Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 haha selger PvP head item for 3k gold each. Koster ca. 400g å lage dem! De selger på sånn 5 min etter jeg har lagt ut. Det egner seg å være beste tailorer på servern Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Tør eg å spørre hvor mye gold du er oppi nå? Og ca hvor mye du har tjent, siden jeg har tailor på min mage og forhåpentligvis så dinger jeg 85 imorgen. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 AND SO IT BEGINS Jeg er lykkelig hver fredag klokken 21. Lykkelig. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 heroics. Har ikke godt nok gear, eller lyst. 5mans er så kjedelig. AND SO IT BEGINS Jeg er lykkelig hver fredag klokken 21. Lykkelig. Du er så jævlig snodig. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 heroics. Har ikke godt nok gear, eller lyst. 5mans er så kjedelig. Then you got a problem sir. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Norsk forum, post på norsk. Plz! Køet til bg i 20+ min, bgen varte i 4 min. Yihaa. Tror jeg bare dropper wow i et par dager så noen andre får komt seg i 85. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) sorry, musen min er ødelagt så den trykket dobbelt av og til osv. Endret 10. desember 2010 av Cowboy Bob Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 ja Plz er jo norskt det å Cowboy Er det meg, eller er healing utrolig mer krevende nå? er bare 84, men problemet mitt er at jeg ikke healer for nevneverdig mer enn jeg gjorde på 80, bare at damagen på tanken er mye mer:/ Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Fins det noe "scroll of ressurection" eller noe i den duren som noen kan sende meg, så jeg får ett par dager ingame? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Var meningen det Snushanen Seffers Lapp1, sender melding. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Liker at jeg får opp auction house på Battle.net. Bare og svippe innom for å se om man har solgt noe. Må nesten power mine litt i natt så jeg får tjent opp en pen sum med penger. JC koster vel så jekla mye og lvle opp akkurat nå. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Faen, jeg er så utrolig lei av å være melee i instances nå. Virker som hver eneste trashpack har minst én mob med massiv AoE rundt seg. Vortex Pinnacle var helt jævlig som rogue. Dog, jeg har bare gjort den én gang, så jeg skal vel ikke si så mye. Kan ha vært gruppa. Uansett, én gang var nok for en stund for meg. Fra mitt synspunkt virker det hvertfall som ranged dps har det altfor mye enklere. E: Leeeif. Smålig trøtt. Endret 10. desember 2010 av Saft Suse Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Unnskyld, men vortex pinnacle må være et av de enkelste instancene. Det er ekstremt lite skade som kastes rundt der. Prøv deg på stonecore du :> Der er det forferdelig som melee Endret 10. desember 2010 av Detectable Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Faen, jeg er så utrolig lei av å være melee i instances nå. Virker som hver eneste trashpack har minst én mob med massiv AoE rundt seg. Vortex Pinnacle var helt jævlig som rogue. Dog, jeg har bare gjort den én gang, så jeg skal vel ikke si så mye. Kan ha vært gruppa. Uansett, én gang var nok for en stund for meg. Fra mitt synspunkt virker det hvertfall som ranged dps har det altfor mye enklere. E: Leeeif. Smålig trøtt. Tro meg, er mye værre å være fyren som må stresse som faen for å heale damagen Rogues står å spiser som tosker hvert jævla run. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Nå er ikke jeg typen som står der som en idiot i AoE og dør for så å klage på healer. Jeg spiller tross alt healer selv til vanlig. Allikevel synes jeg det er irriterende mye AoE rundt tanken. Gjorde normal Halls of Origination i stad. Var noen trashpacks der hvor noen Shadowmancers gjorde latterlig høy AoE damage. Både jeg og tanken døde på første forsøk etter bare noen sekunder. Jeg rakk jo knapt å finne ut av hva som skjedde før jeg døde. Sap og Frost Trap ble godt brukt på resten av de gruppene, ja. Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Gud i himmelens navn heroics er jo inderlig grusomt. Greit nok at det skal være vanskelig å greier, men noen er jo så vanskelige at jeg har opplevd opp til tjue wipes på et run. Nei takk 2 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Unnskyld, men vortex pinnacle må være et av de enkelste instancene. Det er ekstremt lite skade som kastes rundt der. Prøv deg på stonecore du :> Der er det forferdelig som melee Kjenner det nå XD HEAL MEG!!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Gud i himmelens navn heroics er jo inderlig grusomt. Greit nok at det skal være vanskelig å greier, men noen er jo så vanskelige at jeg har opplevd opp til tjue wipes på et run. Nei takk Herlig. Kanskje vi endelig blir kvitt shitkids som tror de er noe fordi de kunne roflstompe contentet i Wrath. Om instancene er så vanskelige at jeg wiper som søren på heroic er jeg fornøyd, da har i allefall Blizzard holdt løftet om å gjøre dem vanskeligere. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Heroics er ikke engang vanskelig. Slutt å syt. Det aller meste folk dør på er abilities som onehitter om en failer ( ikke interrupt, flytte seg fra steiner osv ) Endret 11. desember 2010 av Detectable Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå