koots Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Er det noen her som spiller på Dentarg, Genjuros, Boulderfist eller Emeriss? Vurderer å flytte, da jeg er passe ensom på Ragnaros. Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Finnes det noen gode addons som viser DoTs jeg har på et mål? Setter stor pris på svar her. Classtimer er enkel og grei. Bruker DoTimer, synes den funker ganske bra. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 JEG SPILLER PÅ RAGNAROS. Horde eller ally? Lenke til kommentar
koots Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Alliance, har forstått det sånn at du ikke gjør det. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 ROGUEN MIN ER PÅ RAGNAROS, horde. Transferer muligens ganske snart, med mindre de to jeg spiller med blir aktiv igjen. Lenke til kommentar
koots Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Meh, blir vel at jeg betaler en hundrings for å flytte til en server som en kamerat spiller på. Lenke til kommentar
Colado Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Noen flytt te Daggerspine Alliance da. Vi er litt i undertall mot horde atm *host* 88% horde mot oss elns 1 Lenke til kommentar
tmg Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Er det en side som er oppdatert, der man kan se horde/alli ratio? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Fy faen, nå begynner jeg å bli rimelig lei av Grim Batol. Køen på serveren er helt jævlig. Blir å flytte tilbake til Bloodhoof nåja... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 ROGUEN MIN ER PÅ RAGNAROS, horde. Transferer muligens ganske snart, med mindre de to jeg spiller med blir aktiv igjen. Seriøst? Horde shaman på meg Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Seriøst? Horde shaman på meg Nice :> Roguen er bare 47 as we speak, muligens jeg blir litt mer aktiv på den nå som naboen endelig fikk dratt ræven ut av hulen sin og kjøpt seg Cata Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Vel jeg har bestilt Cataclysm Collectors Edition, som jeg sitter spent og venter på nå. Lurer bare på en ting. Den petn som man får. Kan den bare brukes til 1 char. Eller kan alle characters på accounten min bruke den? Litt sån som den pingvinen vi fikk utdelt i en eller annen sammenheng. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Anbefaler Lightbringer Alliance og guild Norske Vikinger:) Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Vel jeg har bestilt Cataclysm Collectors Edition, som jeg sitter spent og venter på nå. Lurer bare på en ting. Den petn som man får. Kan den bare brukes til 1 char. Eller kan alle characters på accounten min bruke den? Litt sån som den pingvinen vi fikk utdelt i en eller annen sammenheng. De jeg har er BoA (Bind on Account) slik at du kan maile den til alle dine toons. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Vel jeg har bestilt Cataclysm Collectors Edition, som jeg sitter spent og venter på nå. Lurer bare på en ting. Den petn som man får. Kan den bare brukes til 1 char. Eller kan alle characters på accounten min bruke den? Litt sån som den pingvinen vi fikk utdelt i en eller annen sammenheng. De jeg har er BoA (Bind on Account) slik at du kan maile den til alle dine toons. du får den på alle dine chars. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Blue BoE items går for 1kg per+. Tjente nettopp 1kg på en ilvl 333 neck. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 haha, er i samme guil some Noone nå Mitt største idol er faktisk i samme guild som meg lol. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hva i all verden er det å gjøre i 85 egentlig? Fikk nettopp nett igjen, så tenkte jeg skulle game som bare faen, men alle køene er jo sånn 20 min så da blir det jo ikke stort jeg får gjort. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Skjermkort eller harddisk/PC som sliter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå