Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ah, pokker. Guild-disband atter en gang. :(

Nå har jeg plutselig fått tilbake en haug med ting jeg har donert, samt en drøss med andre herbs og rundt 100 greater fire protection pots, 1x fiery/lava core, to warlock-bøker. Nye bags til sparegrisen min, tror jeg..

6817689[/snapback]

Guild-disband er så surt. Hendte med oss også. Vi måtte merge med en annen guild som hadde samme problemet og hadde kommet like langt som oss i BWL.

Men nå går det fort unna Firemaw skal ned i dag :D

Lenke til kommentar

Grunnet intern krangling eller?

6819037[/snapback]

Ingen krangling. Enkelte kjernemedlemmer stakk pga manglende fremgang, og det forstår jeg egentlig veldig godt.. vi hadde godt oppmøte på AQ20/ZG/MC-kvelder, men når BWL stod for tur, så var det plutselig 20-25 pålogget. Så tok vi inn nye folk for å erstatte de som stakk, og de måtte geares opp. Etter et halvt år med MC, blir man litt lei..

Menmen. Nå har jeg iallefall nok tid til å få opp druiden og shamanen til 60, og en fjong warlock på lur om jeg skulle få lyst til å raide igjen.

Lenke til kommentar

Grunnet intern krangling eller?

6819037[/snapback]

Ingen krangling. Enkelte kjernemedlemmer stakk pga manglende fremgang, og det forstår jeg egentlig veldig godt.. vi hadde godt oppmøte på AQ20/ZG/MC-kvelder, men når BWL stod for tur, så var det plutselig 20-25 pålogget. Så tok vi inn nye folk for å erstatte de som stakk, og de måtte geares opp. Etter et halvt år med MC, blir man litt lei..

Menmen. Nå har jeg iallefall nok tid til å få opp druiden og shamanen til 60, og en fjong warlock på lur om jeg skulle få lyst til å raide igjen.

6819168[/snapback]

Akkurat den situasjonen var vi i også når vi startet BWL. Løsningen var å redusere DKP fra MC til nesten ingenting, samt å gi veldig mye dkp for wipe-kvelder.

Lenke til kommentar

Njah.. det hadde vel ikke vært noe problem å komme inn i et guild, men jeg gidder liksom ikke hele ZG/MC/AQ20-greien på nytt enda en gang. De mer dedikerte horde-guildene på serveren har fullt opp med warlocker, og jeg har egentlig ikke tid til raiding mandag til søndag.

Så er jo også BC like rundt hjørnet, med alt godt og vondt det fører med seg. Antar at mange guild kommer til å ekspandere for å ha mulighet til å ha to raids gående samtidig.

Lenke til kommentar
Ok, da skal jeg få gjort det i helgen. For øyeblikket har jeg 40 FR tror jeg, men en hunter trenger vel ikke så mye før Vael i BWL?

6819715[/snapback]

trenger ikke så mye på vael heller. 120-130buffed og er du hord bruker du magic ress pot så får du 50(?)+fr i 3min

Lenke til kommentar

Hipp hurra, Nok en PUG-katastrofe er vel overstått. BRD-gruppen bestod av meg, to huntere (henholdsvis level 57 og 58), en level 58 Warlock og en level 55 Prest. Det ble mange "nær-døden"-episoder på grunn av at en av hunterne var veldig begeistret for å fyre av et Multi Shot før dyrene hadde nådd frem til moben, og på grunn av en Warlock som jeg mistenker for å være ni år gammel. Etter at vi nådde Marshal Windsor ga vi opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...