voidDraw() Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Oh nice! Skal ta en titt på de! Om det har noe å si så spiller jeg Druid. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Lightwell er blitt temmelig bra nå, og enklere å bruke (kan klikkes på uten å miste fokus). Eneste som skal til er "opplæring". Jeg har alltid en oppe (eller før Cata i Patch 4.* hadde jeg det). Etter Cata har jeg bare levlet (Shadow). Lightwell er bare så fail uansett hvordan du snur og vender på det Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Lightwell er blitt temmelig bra nå, og enklere å bruke (kan klikkes på uten å miste fokus). Eneste som skal til er "opplæring". Jeg har alltid en oppe (eller før Cata i Patch 4.* hadde jeg det). Etter Cata har jeg bare levlet (Shadow). Lightwell er bare så fail uansett hvordan du snur og vender på det No U! Når en ikkje mister target ved bruk av lightwell, ser eg på det som et fantastisk instrument. Var vel det største ankepunktet på den før. (Eller er det sånn enda?) Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Mister ikke target, nei. Og den er buffa mye. Om jeg ser at den ikke blir brukt, så får jeg specce om etter hvert. Jeg skal ikke raide (har ikke mulighet til å sitte låst i timesvis foran PC'en), så betyr vel ikke så mye. Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Lightwell er jo den spellen som gir mest heals ut i fra mana / talent uansett, og så lenge folk faktisk ikke er tards og bruker den så er den og forblir en genial ability. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Er ikke mye fail, en av de beste heals in-game imo, med tanke på hvor mye mana du må bruke, men nå må jo group/raid jobbe mer sammen for å komme seg gjennom, så de fleste må nok lære seg å trykke på for å overleve. Igår flirte folk over at jeg bruker "heal", men belive me du vil elske det spellet når du lærer å bruke det. Er så mye L2P i WOW nå, har vært både i pro og uber noob groups, det er så stor foskjell. The Lost City of Tol'vir "siste boss" etc... Group 1, ingen trykket på lightwell, all lå på 20% hp ved slutt og noen var dau. Group 2, de fleste trykket på lightwell, satt med 40% mana igjen og alle hadde 90% hp eller mer. Så, please, l2p Selvsagt skjønner ikke "pure dps" class dette. Endret 10. desember 2010 av nagina Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Er ikke mye fail, en av de beste heals in-game imo, med tanke på hvor mye mana du må bruke, men nå må jo group/raid jobbe mer sammen for å komme seg gjennom, så de fleste må nok lære seg å trykke på for å overleve. Igår flirte folk over at jeg bruker "heal", men belive me du vil elske det spellet når du lærer å bruke det. Er så mye L2P i WOW nå, har vært både i pro og uber noob groups, det er så stor foskjell. The Lost City of Tol'vir "siste boss" etc... Group 1, ingen trykket på lightwell, all lå på 20% hp ved slutt eller noen av dau. Group 2, de fleste trykket på lightwell, satt med 40% mana igjen og alle hadde 90% hp eller mer. Så, please, l2p Selvsagt skjønner ikke "pure dps" class dette. Ey! Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg går nok under ikke helt under "pure dps" men, jeg er jævlig ego på dps. men ser jeg at jeg tar mye dmg, popper jeg litt heals og trykker lightwell. jeg skjønner 0 hp = 0 dps. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg bruker bare death strike istedenfor obliterate eller scourge strike sånn at healerene får chillaxe mer. Frost strike og blood strike gjør nok dps uanz. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg bruker bare death strike istedenfor obliterate eller scourge strike sånn at healerene får chillaxe mer. Frost strike og blood strike gjør nok dps uanz. Death Pact Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Er ikke mye fail, en av de beste heals in-game imo, med tanke på hvor mye mana du må bruke, men nå må jo group/raid jobbe mer sammen for å komme seg gjennom, så de fleste må nok lære seg å trykke på for å overleve. Igår flirte folk over at jeg bruker "heal", men belive me du vil elske det spellet når du lærer å bruke det. Er så mye L2P i WOW nå, har vært både i pro og uber noob groups, det er så stor foskjell. The Lost City of Tol'vir "siste boss" etc... Group 1, ingen trykket på lightwell, all lå på 20% hp ved slutt eller noen av dau. Group 2, de fleste trykket på lightwell, satt med 40% mana igjen og alle hadde 90% hp eller mer. Så, please, l2p Selvsagt skjønner ikke "pure dps" class dette. Ey! Var ganske close når vi gjorde den bossen, fyyy! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Var ganske close når vi gjorde den bossen, fyyy! Jeg satt å surra på facebook eller noe sånt, ihvertfall noe helt annet en bossen vi dreiv med Lenke til kommentar
Espenooop Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Var ganske close når vi gjorde den bossen, fyyy! Er boter blitt så avanserte at de kan gjøre dungeons nå? 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Syns det er veldig ålreit jeg, at man må bruke litt CC og ikke bare halvsove seg gjennom ting mens man puller som en ape Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Er boter blitt så avanserte at de kan gjøre dungeons nå? /facepalm Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Var ganske close når vi gjorde den bossen, fyyy! Er boter blitt så avanserte at de kan gjøre dungeons nå? Bruke bot i instance ja det krever skills. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Ja boten min er uber Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Funka fett å bruke bot i gamle instancer. Litt verre nå, da bossene har blitt så avanserte. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Petter om du er her, heroics? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Petter om du er her, heroics? Drar fra jobb snart, Kilgor kommer også etterpå så da skal vi farme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå