Foxboron Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Ser ut som det ja. samt sies det at legendary er bundet til guild (BtG?) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Nai, tror heller det er guild versjonen som er bundet. Sikkert noe spesielt med denne eller at man må gå PUG's utenom for å få den vanlige. Hater folk som undercutter markedet. Nå har Obsidium Ore gått ned med 50% på grunn av det. Ser ut som folk ikke veit hvordan man skal prise ting. Endret 10. desember 2010 av Refsa 1 Lenke til kommentar
Grimbo Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Pokker så lite tank gear som er tilgjengelig fra quests da! Eller leter jeg på feil sted? Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Aner ikke hvor du er hen, men i vasj'ir fikk jeg en god del tank gear plate fra quests. http://www.wowhead.com/items=4.4?filter=cr=45:166:18;crs=1:4:1;crv=0:0:0#0+2-13+1 med filterne; dogde, catalysm, reward from quests Endret 10. desember 2010 av B-QL Lenke til kommentar
nagina Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Noe jeg har merket er at Arcane Blast tar rundt 10k mana i lvl 85 med fire stacks oppe xD. Manaen er borte før du rekker å si oom Prøv å spill healer, tror ikke du ville si noe av det her Lightwell bør alle ta å sjekke på wowhead, tror det ble for første gang viktig i dette spillet Endret 10. desember 2010 av nagina Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 har healet er par dungeons om dagen fra 81-83, må si det blir vanskligere og vanskligere. Mana cost går opp med 25 %, manapool økes med bare 5-10 %(maks), samtidig som jeg mister haste,crit osv. De eneste upgrades jeg har fått på gearet er offhand og wand. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Lightwell er blitt temmelig bra nå, og enklere å bruke (kan klikkes på uten å miste fokus). Eneste som skal til er "opplæring". Jeg har alltid en oppe (eller før Cata i Patch 4.* hadde jeg det). Etter Cata har jeg bare levlet (Shadow). Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hater folk som undercutter markedet. Nå har Obsidium Ore gått ned med 50% på grunn av det. Ser ut som folk ikke veit hvordan man skal prise ting. This. Her har prisene på Obsidium gått fra 250 per stack ned til 100-150 per stack, ser det samme er i ferd med å skje med Elementium ores og. Fikk heldigvis solgt stacksene mine for 200g igår ^^ Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 På ravencrest har en bar verdt 40g per. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Ring of blood i twilight highlands var en spesiell opplevelse igår. For det første var det slåsskamp om å få komme til. Når vi endelig fikk starta vår 3. quest, så fikk vi completa før vi hadde starta, uvisst av hvilken årsak. etter det var det umulig å fortsette. fikk automatisk fail og slikt. Sure greier..jaja..85 idag anyway. =) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 RoB i TH er et bug helvete. I en gruppe jeg var i spawna alle bossene samtidig, flere kunne ta oppdraget og kjempe på samme tid og vi fikk ikke complete når vi hadde drept bossen. Tror vi måtte abandone oppdraget flere titalls ganger før vi endelig fikk det til. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 På ravencrest har en bar verdt 40g per. På hamarush ligger de på ca 35g per bar. Prisene går drastisk ned nå før de vil gå opp igjen etter at alle har tjent sin del av G på ah og folk blir ferdig med å lvle profs. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 En stack av Obsidium lå på 900 buyout idag tidlig på RC. Ganske sykt. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) På ravencrest har en bar verdt 40g per. Var det på ragnaros også. Så gikk den til 30, så 25, så 20 og nå ligger de fleste på 15g. Er en skam og ha så mange idioter på AH.Man skal aldri undercutte på ores i slike situasjoner som nå. En ting som irriterer meg er at jeg aldri får mining ores. Alltid noen som flyr der før meg og miner. Tok to runder i Mount Hyjal i går uten en eneste ore. Da snudde jeg etter den ene runden. Endret 10. desember 2010 av Refsa Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 UanZ hva jeg gjør får jeg ikke credit på siste karen i RoB. Har sikkert wastet en time på det køddet, hvilket resulterte i at han ene andre i klassen som spiller wow dinget 85 16 min før meg >.< Ja, og så at jeg fikk res sick når jeg bare manglet 1 bar da. Det var også nice. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 UanZ hva jeg gjør får jeg ikke credit på siste karen i RoB. Har sikkert wastet en time på det køddet, hvilket resulterte i at han ene andre i klassen som spiller wow dinget 85 16 min før meg >.< Ja, og så at jeg fikk res sick når jeg bare manglet 1 bar da. Det var også nice. Sånn som skjer Skulle bare gjort noe annet da vettu... Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Finnes det noen gode addons som viser DoTs jeg har på et mål? Setter stor pris på svar her. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Bruker X-perl, helt okey! Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg Bruker Quartz. Mener det er den som viser hvilke buffs/dot som er på target (i tillegg til genial castbar!) Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Er det køer på silvermoon, eller er free migrate bare fordi det er så innihelvettes mange alliance iforhold til horde der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå