Pokey Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Lasta ned TukUI og alt var fryd og gammen helt til dette skjedde. Hvordan fikser jeg det? Brukere\Felles\Games\World of Warcraft\Interface\Addons\TukUI > slett. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hvordan skaffer jeg Reputation + XP bar, og hvordan keybinder jeg? :S Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Det jeg skrev over, og installer bartender. Ta-da. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Har ikke lyst til å slette tukui til fordel for bartender. Lenke til kommentar
N* Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 you dont meet the requirements for the chosen dungeons Hvorfor får jeg den når jeg har vært inne i instancen før? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Har ikke lyst til å slette tukui til fordel for bartender. Isåfall har du selv valgt dårlig koding og ikke-eksisterende brukervennlighet, og du får bare bli vandt til det. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Har ikke lyst til å slette tukui til fordel for bartender. Keybind er som venelig. REp og exp bar.. vet jeg ikke. bruker Elv22 edit ikke den orginale. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Var 1400 i kø på Outland, er i 700 nå.. Så 700 på godt over 3 timer er gøy.. En venn av meg sier "har stått i kø siden halv 4 og den har gått fra 300 - 157 bare -.-". Noen som kan anbefale ny server? Doomhammer er en bra server for en gjennomsnittsspiller. God alliance:horde ratio, en hel haug med casual guilds. Trade folkene er skikkelig retard, men det er ikke så mye spam utenom gullselgere. Pokey er der da, det er litt kjipt. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Var 1400 i kø på Outland, er i 700 nå.. Så 700 på godt over 3 timer er gøy.. En venn av meg sier "har stått i kø siden halv 4 og den har gått fra 300 - 157 bare -.-". Noen som kan anbefale ny server? Doomhammer er en bra server for en gjennomsnittsspiller. God alliance:horde ratio, en hel haug med casual guilds. Trade folkene er skikkelig retard, men det er ikke så mye spam utenom gullselgere. Pokey er der da, det er litt kjipt. om pokey er der kan det ikke regnes under ordet: Bra server. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Du den der traff meg midt i hjertet. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hvor er armory på den nye fancy siden? Ser det ikke Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Kult å ikke kunne queste i Twilight Highlands pga prequest bug da. Go blizzard! >_> Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Bare søk oppe til høyre Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Bare søk oppe til høyre Finner ikke chars jeg vil se der.. no matches. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 you dont meet the requirements for the chosen dungeons Hvorfor får jeg den når jeg har vært inne i instancen før? Var det ikke noe snakk om at man trengte en viss mengde med rep for å komme inn i HCs på level 85? Eller er jeg helt på jordet? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Var det ikke noe snakk om at man trengte en viss mengde med rep for å komme inn i HCs på level 85? Eller er jeg helt på jordet? Jeg hørte snakk om at man måtte ha en average item level på ett eller annet for å queue for HC's, noe det samme for normal dungeons Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Er det ikke nok quests i Deepholm til at man kan få 125 quest ach? Har bare dailys igjen ser det ut som. Er på 113 nå. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Du den der traff meg midt i hjertet. ey, når stjal du setningen min O.o? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg hørte snakk om at man måtte ha en average item level på ett eller annet for å queue for HC's, noe det samme for normal dungeons Joda, det er jeg klar over. Men jeg mener å ha lest en blue post som as at de vil kjøre en kvasi BC/Wrath-måte å komme seg inn i instancer på hvor man både trengte en viss mengde rep samt godt nok gear. Vet ikke helt hvordan det ligger ann da jeg enda bare er level 82, men men. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg hørte snakk om at man måtte ha en average item level på ett eller annet for å queue for HC's, noe det samme for normal dungeons Joda, det er jeg klar over. Men jeg mener å ha lest en blue post som as at de vil kjøre en kvasi BC/Wrath-måte å komme seg inn i instancer på hvor man både trengte en viss mengde rep samt godt nok gear. Vet ikke helt hvordan det ligger ann da jeg enda bare er level 82, men men. Når du er i 85, kjør vanlig i noen timer så kommer du deg i heroics. Bugg: du trenger bare å nå ilevel cappen, det vill si at du ikke trenger å ha gearet på deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå