MrLuni Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 stuck på connection her og! The Venture Co Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Får ikke logget inn etter disconnect, så regner med de oppgraderer Sylvanas, noe som tas i mot med åpne armer, måtte vente to timer i dag for å komma meg inn! Lenke til kommentar
Musty Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 logging in to game server... sylvanas... var 3.5k i kø for en halvtime siden... Lenke til kommentar
SvenniX Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg står fortsatt i kø på kazzak. Har statt farlig lenge på samme plass nå.. om jeg må reque nå, sååå.. blir jeg sur Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Står fast på connection, darksorrow Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Er så glad for at jeg er på en server hvor det ikke er noe kø for å komme seg inn på Endret 9. desember 2010 av -Léon- Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Et lite spørsmål, er Tol'Barad en sone der en kan lvle, eller er det bare en PvP sone som Wintergrasp? Sliter litt med quest i Twilight Highlands, og vil nødig gå tilbake til Va'sjir! Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Yessda! gikk fra 1800 på grim batol til inne etter crash Lenke til kommentar
Nycoplus Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg sa tidligere at det var mye wiping i hc mode, og det er riktig, myyyyye vanskeligere enn wotlk. MEN det går egentlig mest på at folk er vant med å halvsove gjennom en instance, fokuserer folk går det egentlig veldig greit. Gøy gøy! Lenke til kommentar
Manken Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Stuck på login @ Agamaggan EDIT: Stuck på Success!... Endret 9. desember 2010 av Manken Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg sa tidligere at det var mye wiping i hc mode, og det er riktig, myyyyye vanskeligere enn wotlk. MEN det går egentlig mest på at folk er vant med å halvsove gjennom en instance, fokuserer folk går det egentlig veldig greit. Gøy gøy! Gleder meg til jeg blir 85 og har bra nok gear for å gjøre HC, siden jeg ser fram til å wipe litt osv =) Lenke til kommentar
DNA Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Nå vet jeg hvorfor dere faller fremover i queue. Hvis man discer internetten (drar ut kabelen) i queue og så setter den inn igjen og logger inn så slipper man queue. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Nei. Alle kommer inn nå. Ikke prøv det der ellers Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Fikk igjen kontoen min etter den har vært bannet i et år. Har egentlig ikke gjort noe da jeg ikke har spilt på 2 år. Artig at jeg ble tatt av keylogger/onling trading service greier når jeg ikke engang spilte. Så nå er passord og mail skiftet og sikret, og da er det bare å vente på patch på 5,5 gb til man kan teste ut cataclysm. Så får vi se om TBA og WOTLK skuffelsen går over, og at vi får en ny og bedre expansion. Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Noen som ikke får questet [Twilight Skies] til å funke? De skipene dukker jo bare ikke opp Lenke til kommentar
Romis Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Lasta ned TukUI og alt var fryd og gammen helt til dette skjedde. Hvordan fikser jeg det? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Lasta ned TukUI og alt var fryd og gammen helt til dette skjedde. Hvordan fikser jeg det? lasta ned nyesete? trykke /reload? valgt tank/healer ui? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Lasta ned TukUI og alt var fryd og gammen helt til dette skjedde. Hvordan fikser jeg det? lasta ned nyesete? trykke /reload? valgt tank/healer ui? Jeg valgte Healer, prøve reloadui. Har lasta ned nyeste. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Lasta ned TukUI og alt var fryd og gammen helt til dette skjedde. Hvordan fikser jeg det? lasta ned nyesete? trykke /reload? valgt tank/healer ui? Jeg valgte Healer, prøve reloadui. Har lasta ned nyeste. Disablet alle addons utenom TukUI? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Funker sålangt. Får se hvilken add-on som skaper problemer, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå