-Léon- Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Har det kommet ut heirloom for lvl 80-85 nå? Hvis hva heter npc for hordene? Lenke til kommentar
Colado Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Noen som har merket at FPS'en har sunket etter Cata kom. Lagger som et rent helvete atm.. FPS på rundt 20 på lvling områder og 30 i byer. Min andre venn lagger ikke. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Holder seg på 40-60 fps her Lenke til kommentar
DNA Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Noen som vet om noen recipe man kan skaffe seg etter man har fått 525 i tailoring? Driver og selger stuff jeg lager for ca. 1k gold som er 300g worth of mats og det er moro det. Men jeg har lyst til å lage noen nye items til meg selv. Så epic recipe på mmo-champ pre cata og har lyst på den! Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg merket meg det solgtes en del tailoring patterns i Dragonmaw Fort i Twilight Highlands. Sannsynligvis også i Highbank for Alliance. Det var flere epic patterns der å velge mellom. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Skuffa over heroics Tar en 1-3 wipes før vi clearer et vi aldri har prøvd? Zzz Lenke til kommentar
Nycoplus Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg er hardcore og bruker 2player rakett Gleder meg til jeg kommer hjem fra skolen (kan ikke skippe hver dag selv om det er cata ) Du er skikkelig hardcore, men hvorfor spiller du Cataclysm? Vanilla var best, tbc var ok og resten suger. 40m raids med vanskelig trash og noen skikkelig utfordrende rep grinds var tingen det. Alt det nye er bare for noobs, bli$$ bare MÅ jo cater to the casuals. faen ass, hvorfor sluttet jeg EQ for dette dritet her. Er vel ikke så fryktelig vanskelig i Cataclysm med repgrinds og trash? Du tar feil når du sier at 40m raids med vanskelig trash var tingen. Det var ikke vanskelig, folk var bare uerfarne. Tror du virkelig at hvis du skalerer opp molten giants til level 85, at de blir vanskelige? Nei. Det er tank&spank. Jeg skjønner ikke hvorfor alle "pro's" blir som pensjonister og mener at alt var bedre før. Vanilla var dritt i forhold til tbc & wotlk, men det var konge å spille det da det var ute. Helt feilt, ikke alle "pro's" synes det, og jo vanilla var vanskelig. Og nei wotlk var ikke konge nå det gjelder raids. Dette er ikke en subjektiv mening men fakta. Har fått prøvd meg litt på heroics, rimelig hardt så langt, eller så har det bare vært dårlige folk. Gøy Lenke til kommentar
Nycoplus Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Spiller Cataclysm for å disse alle scrubsene i general chat helt til de kommer i 85, så skal jeg disse de i trade chat igjen for å være så noob. Og du tar bare feil når du sier at Vanilla raids ikke var vanskelig. Bare fordi du greide å downe Hogger med 30 stk så var ikke vanilla raids lette LOL. Vanillaraids var nok faktisk lettere enn dagens raid. Men alt er relativt. Jeg sier på ingen måte at det var lettere å downe Kel'Thuzad enn det var å downe Lich King. Men det er ikke fordi Kel'Thuzad var en så jævli vanskelig boss, eller fordi naxx var så enormt mye vanskeligere enn dagens raid. Grunnen til at det nå er lettere, er fordi man har fått mer kunnskap. Almennspilleren har lettere tilgang til informasjon om classen sin. Spreadsheets, specs osv osv. Vi hadde dessuten ikke de samme addon-mulighetene. Det har kommet veldig mange nyttige addons siden Vanillawow, og de hjelper enormt mye. Poenget mitt er altså at.. raidene blizzard lagde på den tiden var nok ikke så veldig mye vanskeligere enn dagens raid - men gjennomsnittsspilleren er bedre nå enn før. Derfor er det lettere å pugge, og lettere å downe bosser. Det er nok ikke mange fler guilder som har tatt Lich King HC enn det er som tok KT. Og med alle de hjelpemidlene, informasjonen og hva vi vet om spillet idag, tør jeg derfor å påstå at LK HC er en vanskeligere fight enn hva KT, Cthun, Twins osv var. Det har selvsagt litt å si, men hva med hvor lett det er å skaffe gear nå? Tror du ikke wotlk hadde vært annerledes og med mindre progresjon viss det funket på samme måte å skaffe gear som i vanilla? Lenke til kommentar
Existence Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Siden folk snakker om vanilla. Min raid erfaring var som følgende. Retri pala i ZG som ble brukt som Off healer. Fikk ikkje røre bossene. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Skuffa over heroics Tar en 1-3 wipes før vi clearer et vi aldri har prøvd? Zzz Sånn som skjer når vi er awesome vettu Lenke til kommentar
DNA Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 2600 i queue, men det var jo ingen queue for noen timer siden Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Huff, Ravencrest queuen møkk treg nå.. 300 personer på godt over 30 min.. bare 1700 igjen! Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Enig. Stått snart to timer i queue på Ravencrest nå... 500 to go. Endret 9. desember 2010 av EvenL Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 nr 600 på Grim batol.. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Dere i kø på ravencrest, går dere litt fremover og litt bakover i køa? Enten ser jeg syner, eller så går det jaggu med sneglefart, snart venta 3 timer. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Noen som har lyst til å levle en gnome lock fra 71-84?^^ Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Grim Batol is Full Position in queue: 2463 hooooooooray Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Dere i kø på ravencrest, går dere litt fremover og litt bakover i køa? Enten ser jeg syner, eller så går det jaggu med sneglefart, snart venta 3 timer. Tror køen bare går nedover i dag, men smått. I går var det sånn at jeg hoppa litt frem og tilbake. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Siden folk snakker om vanilla. Min raid erfaring var som følgende. Retri pala i ZG som ble brukt som Off healer. Fikk ikkje røre bossene. I så fall raida du med newbs lol Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Var 1400 i kø på Outland, er i 700 nå.. Så 700 på godt over 3 timer er gøy.. En venn av meg sier "har stått i kø siden halv 4 og den har gått fra 300 - 157 bare -.-". Noen som kan anbefale ny server? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå