Oyvndr Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Oyvndr, er du ny på internett? Forholdsvis ny på diskusjon.no, ja, men på internett? Nei, det vil jeg ikke påstå. Har vært her lenge nok til å skjønne at "yrkesfag-kommentaren" ville frembringe en reaksjon eller to. Ta det med ro, det var reinspikka tull! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Det å generelt mate et troll er idioti. Bare derfor jeg spurte. Lenke til kommentar
Oyvndr Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Det å generelt mate et troll er idioti. Bare derfor jeg spurte. Mulig det, men trollet var vel relativt lite denne gangen. Både fysisk og psykisk, vil jeg tro. Over og ut. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Nå gjør du det igjen. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 REaliteten var at bare jeg fikk lov til å mate trollet. Satser på at phasinga er fiksa når jeg kommer hjem. Om ikke blir det mining til jeg får svar fra GM. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Slapp av folkens, han vet ikke hva han snakker om. Han er jo bare 18 år, stakkars. Han har nok gått yrkesfag... Ikke et vondt ord om yrkesfag, asså! Jeg går på yrkesfag og jeg er profesjonell pro gamer, så nå er jeg heftig fornærmet. Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hadde han brukt 20 timer foran skjermen selv så kanskje han hadde klart å skrive korrekt norsk.. ? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Da hadde han vell mestra engelsk bedre en norsk ? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Plxz0mg da kIdz, diskuter heller noe om WOW 100% dungeon farming idag, satse på full "blue" gear idag + exalted med hyjal Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Plxz0mg da kIdz, diskuter heller noe om WOW 100% dungeon farming idag, satse på full "blue" gear idag + exalted med hyjal Satser på det i kveld jeg også Mangler bare noen småting. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Satser 85 idag og full heroic farms i helga Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hm, kanskje på tide å gidde å installere cata? Kanskje i kveld.. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Trenger ikke å installere, patchen som var (shattering) kom med alt vi trengte Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hvordan fungerer egentlig rated bgs ? Må man ha et fast team (som i arena) eller kan man bare joine i en public group ? Lenke til kommentar
wampster Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Har bare spilt 2 korte perioder (6-7 timer tilsammen) men klart å komme meg 1/3 til 84, satser på 84 eller 85 i løpet av dagen/fredagen. Er det mulig å begynne med PvP bg's når man er 85 med en gang? Ikke spilt på en stund så er ikke helt oppdatert på slike ting, det er også noe nytt som heter rated BG? Hvordan funker det? Endret 9. desember 2010 av wampster Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Rated BG starter ikke før på tirsdag..Det er da neste season starter Lenke til kommentar
wampster Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Rated BG starter ikke før på tirsdag..Det er da neste season starter Ok, hvordan blir det? Kan jeg joine rated BG som en person, ellerm å man joine et helt team? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Hvordan fungerer egentlig rated bgs ? Må man ha et fast team (som i arena) eller kan man bare joine i en public group ? Public groups er fortsatt mulig, men det fungerer slik som før. Poenget med rated BG er at man skal være organisert og konkurrere om å vinne og å få rank, ikke om å få mest mulig honor. Se på det som arena med flere folk og andre mål. Det er ellers akkurat samme regler ang. items, køing, rating og sånt. edit: Du må med andre ord ha et eget team hvis du skal gå rated. Endret 9. desember 2010 av Pokey Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 http://www.youtube.com/watch?v=IcD5rQJONV4&feature=player_embedded Herpaderpderp Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Trenger ikke å installere, patchen som var (shattering) kom med alt vi trengte Ah, tnx. Da er jeg i cata jeg og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå