Romis Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Syntes Raiding var langt mer spennende i Vanilla enn det er nå. Det er veldig enkelt forklart. I vanilla var WoW og raiding nytt. Nå er det en 5-6 år gammel repetisjon. Jeg kommer aldri til å oppleve følelsen av å gå inn i WoW for første gang. Det var en unik opplevelse. Jeg har gjort meg kjent med fenomenet, og har akseptert det. Så nå nyter jeg så godt jeg kan alt det nye som dukker opp. I tillegg hadde raiding vært så utrolig mye bedre med 40 spillere etter min mening. Ingen bedre følelse enn å gå inn i et raid med 40 kompetente spillere og cleare et raid. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Uenig. Jeg syns det er mye kjekkere å spille med 9 andre, sitte på skype/ventrilo og prate skjit mens man raider. Er man 40 stk, blir det enten veldig mange som er stille hele tiden, eller mange som snakker i kjeften på hverandre. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) omgomg, jeg har nummeret til Kungen! Er ikke jeg kul! Nei. Det er bare jævli tapersk. Edit: Second that Slimda. 40 stykker blir for kaotisk. 10 og 25 er perfekte antall. Endret 9. desember 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Syntes Raiding var langt mer spennende i Vanilla enn det er nå. Fordi det var buggete og at du var mega noob og ikke skjønte noe mellom A og B, dere wiped og har gode minner fra det første MMO spillet som du faktisk har spilt siden starten av? Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) omgomg, jeg har nummeret til Kungen! Er ikke jeg kul! Nei. Det er bare jævli tapersk. Edit: Second that Slimda. 40 stykker blir for kaotisk. 10 og 25 er perfekte antall. Så hissig du skulle være da, du skjønte vel at det var kødd? Menmen, en eller annen random person fra et forum kan godt få si jeg er en taper, så koslig atteh Endret 9. desember 2010 av karael Lenke til kommentar
Romis Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Syntes Raiding var langt mer spennende i Vanilla enn det er nå. Fordi det var buggete og at du var mega noob og ikke skjønte noe mellom A og B, dere wiped og har gode minner fra det første MMO spillet som du faktisk har spilt siden starten av? Er det din opplevelse? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Det er fakta. Er som Slimda sier.. dersom blizzard hadde satt spillet tilbake patch 1.4 nå, så hadde alle whina som noen drittunger. Fordi spillet var dårligere da. Rett og slett. Var kun fordi ting var nytt det føltes mer awesome enn idag. Vanilla var ikke bedre. Det var nytt. Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg hater Wow, fy faen.. det er jo bare nerder der som sitter 20 timer foran skjermen og 4 times søvn bare..livet er surt for dem, synes litt synd 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 RAAAGE. SKAFF DEG ET LIV SJØL DIN TILBAKESTÅENDE IDIOT. HATER SÅNNEFOLK SOM DEG !!!11!!!oene1!oeneone! Just had to feed the troll 1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Syntes Raiding var langt mer spennende i Vanilla enn det er nå. Fordi det var buggete og at du var mega noob og ikke skjønte noe mellom A og B, dere wiped og har gode minner fra det første MMO spillet som du faktisk har spilt siden starten av? Er det din opplevelse? Kan du fortelle hvordan du hadde det da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg vil også mate trollet. Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg hater Wow, fy faen.. det er jo bare nerder der som sitter 20 timer foran skjermen og 4 times søvn bare..livet er surt for dem, synes litt synd Det er så flott at alle som spiller WoW sitter forran datan i 20 timer i døgnet, jepp det er flott. Ingen som spiller WoW har jobb, dame og andre hobbyer, neh det er det ikke. Helt enig jeg altså. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Slapp av folkens, han vet ikke hva han snakker om. Han er jo bare 18 år, stakkars. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Heiheihei. Rolig nå Slimda. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Slapp av folkens, han vet ikke hva han snakker om. Han er jo bare 18 år, stakkars. tenk da du var 18år, tror du var ennå dummere :!: ' Lenke til kommentar
Oyvndr Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Slapp av folkens, han vet ikke hva han snakker om. Han er jo bare 18 år, stakkars. Han har nok gått yrkesfag... Ikke et vondt ord om yrkesfag, asså! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Oyvndr, er du ny på internett? 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Heiheihei. Rolig nå Slimda. tenk da du var 18år, tror du var ennå dummere :!: ' Jeg hadde min dumhetstid som 15-16 åring. Da trollet jeg forum óg. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Slimda, det heter storhetstid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå