Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Noen som vet hvordan jeg kan ha funnet denne veinen? Har ikke vært der. 6809918[/snapback] Ta deg en tur dit å sjekk. Tenkte på fiske faen i ZG jeg da, hvordan får vi han frem? Kunne vært morsomt å ta han, drepe han blir nok ikke noe prob! Guilden er leet i lange baner den^^ 6809323[/snapback] Her er en fin guide. Endret 5. september 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 I dag fikk jeg [Whirlwind Axe], med en god del hjelp av noen guildmembers. Dinget også 32 med warrioren min Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Jeg knertet et par Hive'Ashi Swarmers (elite-insekter rett utenfor Cenarion Hold) i dag, bare for å se om jeg kunne. Av de tre jeg drepte droppet det bare noe forferdelig vendor-søppel, men det kan jo hende at det bare var uflaks. Jeg bare lurer på om de kan være verdt strevet, har de noen gode drops? Endret 5. september 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg knertet et par Hive'Ashi Swarmers (elite-insekter rett utenfor Cenarion Hold) i dag, bare for å se om jeg kunne. Av de tre jeg drepte droppet det bare noe forferdelig vendor-søppel, men det kan jo hende at det bare var uflaks. Jeg bare lurer på om de kan være verdt strevet, har de noen gode drops? 6811748[/snapback] Bare vendor trash. Dropraten på greens / blues / epx er den samme som på en vanlig mob. Suxxor å drepe imo Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Uff, bortkastet tid, da. Kanskje liksågreit, de er et slip å drepe, jeg må bruke både Cuncussive Shot og Aspect of the Cheeta når jeg kiter. Endret 5. september 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Må nok være den beste upgraden jeg har fått noen gang. Hadden den her før gårsdagens MC. Etter Golemagg datt ned for første gang med denne guilden fikk jeg denne. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Må nok være den beste upgraden jeg har fått noen gang. Hadden den her før gårsdagens MC. Etter Golemagg datt ned for første gang med denne guilden fikk jeg denne. 6812525[/snapback] Nåja, 1 damage downgrade Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Haha :!: ja ser man slik på det så har du rett. Men ofra det glatt for dem andre statsa. Hvordan går det med deg i den nye guilden da Per- Stian? Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Noen som vet hvordan jeg kan ha funnet denne veinen? Har ikke vært der. 6809918[/snapback] Ikke vanskelig, du har vært så nært den (f.eks. svømt forbi) slik at den ble tracka på minimapen din. edit: noen som veit om en aq scepter guide med alle questene? og evt hvilke som er mulige å gjøre selv om portene er åpne? Endret 6. september 2006 av Spr0cket Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Det går jo ikke an å svømme uti der. Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 nei.. jeg så seff på feil ore, den som er rett evd siden av spilleren. da har jeg ingen ide, annet enn at addonen har missa litt på coords. er vel litt rart med tin i stv, er det ikke mest iron der? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Mulig det er postet før, men sjekk Nihilum da: :O Ya, 2x 1% wipes...go and get every buff you can get well no onyxia or nef cuz the heads were already up..so we went 2 felwood ;p managed to get the whole raid buffed at the same songflower. Fly 2 ogrimmar get a couple of zanza's + zg buff hand out new titans too everyone. HS too lhc get the north tower buff + use all other pots so we go in straight away. Run inside naxx, run towards khel thuzad and notice he aint there. Short story, we got owned ;p Ofc cant end the post without whine, if we were alliance he'd be dead =) Endret 6. september 2006 av Per-Stian Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 http://www.curse-gaming.com/en/news-342-1-...huzad-to-1.html Så surt! Vedder på de hadde klart det hvis de hadde fått tatt det siste forsøket. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Account Status: Canceled Payment on this account has been canceled‚ however this account can be used for playing until the current subscription period ends. Har ikke logga inn på tre uker, og det tar altfor mye tid igrunn. Mulig jeg vender tilbake når BC kommer, tiden vil vise. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Bah, alt du gjør for å unngå å betale glodsene mine tilbake. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hihi. Ikke vær lei deg, psilo Og hvis noen har masse penger på Sylvanas og trenger en del på TVC, så har jeg 25 nexus crystals og 30ish large brilliant shards å hoste opp. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 http://img48.imageshack.us/img48/9562/blizzardgggc3.jpg trenger vell ikke si noe mer. Forpulte blizzard, ingen wow i dag heller nei! =( Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hahah, genialt bilde. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Får ikke logga på account management jeg, og når jeg prøver å skrive inn secret question står det at det bare er feil :S Jeg husker da navnet på mora mi! Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 http://img48.imageshack.us/img48/9562/blizzardgggc3.jpg trenger vell ikke si noe mer. Forpulte blizzard, ingen wow i dag heller nei! =( 6816421[/snapback] Legg til Earthen Ring da! Hele serveren gikk ned midt i en AV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå