Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Noen som vet hvordan jeg kan ha funnet denne veinen? Har ikke vært der.

 

10301.jpeg

 

 

:p

6809918[/snapback]

Ta deg en tur dit å sjekk. ;)

 

 

Tenkte på fiske faen i ZG jeg da, hvordan får vi han frem? Kunne vært morsomt å ta han, drepe han blir nok ikke noe prob! Guilden er leet i lange baner den^^

6809323[/snapback]

Her er en fin guide.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg knertet et par Hive'Ashi Swarmers (elite-insekter rett utenfor Cenarion Hold) i dag, bare for å se om jeg kunne. Av de tre jeg drepte droppet det bare noe forferdelig vendor-søppel, men det kan jo hende at det bare var uflaks. Jeg bare lurer på om de kan være verdt strevet, har de noen gode drops?

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Jeg knertet et par Hive'Ashi Swarmers (elite-insekter rett utenfor Cenarion Hold) i dag, bare for å se om jeg kunne. Av de tre jeg drepte droppet det bare noe forferdelig vendor-søppel, men det kan jo hende at det bare var uflaks. Jeg bare lurer på om de kan være verdt strevet, har de noen gode drops?

6811748[/snapback]

 

Bare vendor trash. Dropraten på greens / blues / epx er den samme som på en vanlig mob. Suxxor å drepe imo :p

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan jeg kan ha funnet denne veinen? Har ikke vært der.

 

10301.jpeg

 

 

:p

6809918[/snapback]

 

Ikke vanskelig, du har vært så nært den (f.eks. svømt forbi) slik at den ble tracka på minimapen din.

 

edit: noen som veit om en aq scepter guide med alle questene? og evt hvilke som er mulige å gjøre selv om portene er åpne?

Endret av Spr0cket
Lenke til kommentar

Mulig det er postet før, men sjekk Nihilum da: :O

 

Ya, 2x 1% wipes...go and get every buff you can get :p well no onyxia or nef cuz the heads were already up..so we went 2 felwood ;p managed to get the whole raid buffed at the same songflower. Fly 2 ogrimmar get a couple of zanza's + zg buff hand out new titans too everyone. HS too lhc get the north tower buff + use all other pots so we go in straight away.

 

Run inside naxx, run towards khel thuzad and notice he aint there. Short story, we got owned ;p

 

Ofc cant end the post without whine, if we were alliance he'd be dead =)

post-63678-1157546270_thumb.jpg

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...