Foxboron Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Bug fixes fra client side sikkert. kanskje noen hot fixes. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Jeg har tatt 74 av 155 quester i Mount Hyjal, men hvordan finner jeg resten? må ha 115 for å få achi for denne sonen. For å forklare hva jeg har gjort til nå har jeg kommet til Sanctuary of molone ca på kartet, men etter å ha gjort alt der får jeg ingen flere quester. Jeg har seff flydd over området å leitet etter flere uten at noen har dukket opp. Har du vært å prøvd trampolinen i Grove of Aessina? ;p Er en NPC der som gir deg et quest som er starten på et chain quest. Hadde samme problemet, men gikk fint da jeg fløy til Grove of Aessina. Endret 8. desember 2010 av -Léon- Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Fytti helvete blir så jævlig irritert. Hadde tenkt til å levle litt på tanken min i lvl 22, og signa opp for en random gruppe. Så kom vi inn i Blackfathom Deeps, og healeren var delvis AFK. Det vil si, han var alltid langt bak, og healet sjeldent. Han leava, og vi fikk en ny healer. Vi gikk til første bossen og magen startet å pulle alle skilpaddene, wtf? Shamanen starta aldri å heale før jeg var under 30% liv, og vi klarte såvidt bossen. Greit nok tenkte jeg, sikkert en som trodde de var en del av fighten. Så fortsatte vi videre opp til den bossen rett under vannet og så opp igjen. Magen fortsatte å pulle ABSOLUTT ALT som var å se, og den jævla forpulte innavla shamanen visste tydeligvis ikke hva healing var. Satt der med faen meg 100% mana og skjønte ikke at når jeg hadde under 20% liv så hadde det kanskje vært en god ide å heale. Så sa jeg at han kunne heale, og magen kunne stoppe å være en idiot å pulle mobs hele tida. Så fortsatte vi, kom under vannet og så på land igjen, og skulle ta bossen, så pulla magen alle i hele rommet, jeg dævva fordi shamanen ikke heala meg en eneste gang, og de overlevde kun fordi roguen hadde heirloom items og enchants til tusen. Deretter klagde jeg selvfølgelig, og de sa jeg var noob som sa de var idioter. Jeg endte opp med å leave gruppa, fordi jeg ikke orker totalt inkompetente idioter. Er det noe rart jeg reagerer på low-level instancer med random folk? Det er jo så utrolig begrenset hva du kan gjøre, fordi du alltid kommer med minst 1 idiot. Heldigvis er jeg healer på mainen som jeg holder på å levle nå, så jeg bare satser på å ikke komme med en inkompetent tank, ellers må jeg bare heretter begynne å levle som tank eller healer, og ha med en venn som utfyller den andre rollen. Blir så utrolig lei meg når jeg ser spillere oppføre seg sånn. De var også alle Goblins, og hadde sikkert akkurat fått det av mammaen sin til jul. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Er jo ikke jul enda da så de kan jo ikke ha fått det av mamman sin. Btw fant ut at jeg enda har AV questene i questloggen på DKen min, så da hadde jeg klare quests som gir 58k xp med en gang jeg dinget 84 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Førjulsgave. Ganske vanlig det, med spill osv. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg hater min prioritering..... Setter jeg meg et mål, gjør jeg det. gikk fint med lekser før expansion. nå ligger jeg etter Nå er det jo snart jul, og da har du hele jula til å ta deg inn på! Vet at det blir en del matte og fysikk på meg i jula Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) @ Romis Når du ser noen andre puller mobs så bare la de dø. Ikke ta aggroen eller noe. Eneste måten de lærer på. Og vote-kick er der for en grunn Men resten av folka i gruppen din hørtes ikke helt ok ut så hadde vel kanskje ikke funket. Endret 8. desember 2010 av -Léon- Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Faaaaaaaaaaaen steike, har samme problemet i Uldum som jeg hadde i Hyjal nå igjen. Gjort 60 quests og finner ikke flere, har fløyet gjennom hele plassen 2-3 ganger også og sjekka grundig. Endret 8. desember 2010 av Smågal Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg hater min prioritering..... Setter jeg meg et mål, gjør jeg det. gikk fint med lekser før expansion. nå ligger jeg etter Nå er det jo snart jul, og da har du hele jula til å ta deg inn på! Vet at det blir en del matte og fysikk på meg i jula 24. Desember Mamma: morten, skal du ikke åpne en gave da? Meg: Nei, må gjøre na-mi leksa jeg ikke gjorde for 7 uker sia. Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Er level 84 nå, skal dinge 85 i morgen. Går nok som healer på priesten bare for å slippe de utrolig lange køene til heroics. Uff! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Først tok det 1 time å få kontakt med GM pga bug i en hel sone som fjerna alle quest folka. Vel alt gikk i orden og jeg fikk dinga 84. Så tror du faen ikke jeg blir bugga på twilight highlands questene også. Faen ta blizzard atm. Lenke til kommentar
Pastagutten27 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 :pp byw e det noen nye byer i cata??? Sjekk ut goblinbyen Den er virkelig verdt å ta en tur innom. Kommer ikke dit. den er dekka av lava. lolwhat. Den er i Azhara. Det er en øy, tho, men du har automatisk flightpost der, så bare fly over. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Fikk realm first Herbalism 525 bare uten realm first-delen Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 :pp byw e det noen nye byer i cata??? Sjekk ut goblinbyen Den er virkelig verdt å ta en tur innom. Kommer ikke dit. den er dekka av lava. lolwhat. Den er i Azhara. Det er en øy, tho, men du har automatisk flightpost der, så bare fly over. med goblin byen trodde jeg du mente kezan-goblin-hovedbyen/start-stedet-som-nå-er-dekka-av-lava stedet! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 RAAAAAGE. Jævla fucka GM jobb fra blizzard. Faen ikke hjelp og få noe sted. Jævla møkk. Forbanna phasing mongoplan fra blizzard fucker opp hele forbanna dritten. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 RAAAAAGE. Jævla fucka GM jobb fra blizzard. Faen ikke hjelp og få noe sted. Jævla møkk. Forbanna phasing mongoplan fra blizzard fucker opp hele forbanna dritten. Jeg vet ikke helt hvorfor, men noe sier meg at du er litt irritert akkurat nå? Tok en rask tur til Vashj'ir (eller hvordan det skrives). Vet ikke helt om jeg liker stedet... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Bare litt irritert. Har hvert innom Vashj'ir allerede og orker ikke det stedet. De fleste andre stedene har jeg gjort 75% av questene. Så litt frem til Twilight Highlands. Tror ikke det blir noe Twilight Highland på meg på shamanen om det fortsetter som det gjør nå. Tror en i guilden fikk den første BoE epicen på serveren. Han la den ut til 20k på AH. Endret 8. desember 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Bare litt irritert. Har hvert innom Vashj'ir allerede og orker ikke det stedet. De fleste andre stedene har jeg gjort 75% av questene. Så litt frem til Twilight Highlands. Tror ikke det blir noe Twilight Highland på meg på shamanen om det fortsetter som det gjør nå. blitt stuck i no' phaseing ? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg er stuck ja. Ikke at GM har lyst til å svare heller. De har uansett ikke noe bedre å komme med en "Do not bother us with this again". Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Uff angrer på at jeg solgte min uåpnede wow vanilla collectors edition for ca 1.5 år siden. Fikk 5500 for den, men så en på ebay som gikk for 12000 for et pae dager siden... Har tbc uåpnet og 4x wotlk, vet ikke om det er mulig å bli kvitt wotlk CE en gang. Any ideas? Har forøvrig også 2 cata CE men de er vel lette å skaffe nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå