Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har tatt 74 av 155 quester i Mount Hyjal, men hvordan finner jeg resten? må ha 115 for å få achi for denne sonen.

For å forklare hva jeg har gjort til nå har jeg kommet til Sanctuary of molone ca på kartet, men etter å ha gjort alt der får jeg ingen flere quester. Jeg har seff flydd over området å leitet etter flere uten at noen har dukket opp.

Lenke til kommentar

Jeg har tatt 74 av 155 quester i Mount Hyjal, men hvordan finner jeg resten? må ha 115 for å få achi for denne sonen.

For å forklare hva jeg har gjort til nå har jeg kommet til Sanctuary of molone ca på kartet, men etter å ha gjort alt der får jeg ingen flere quester. Jeg har seff flydd over området å leitet etter flere uten at noen har dukket opp.

Fly rundt, gå tilbake til de hubbene du har vært på og se om du har oversett noe, skal i utgangspunktet bli sendt vidre til neste questhub. Jeg fikk achive og gjorde fortsatt sikkert 20-25quests før jeg gikk gikk til neste sone.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Antar dette kommer litt seint, men du skal stikke tilbake til der du fikk questet til å stikke inn i Nespirah :)

Ja altså jeg har vært inni Nespirah og drept Overseer Ida'Kress ellerno...

Japp, så leverer du det også er det ingen flere. Da må du svømme ut til der du fikk questene hvor du skal inn i Nespirah, om du fortsatt lurte :p

Lenke til kommentar

helvete!

serveren er full og jeg må stå i kø for å komme inn.

problemet er bare det at jeg går bakover i køen.

hver gang jeg går litt frem blir jeg kasta enda lenger bak.

hva skjer?

Noen folk blir DC. da blir dem prioritert i køa og du hopper en plass lengre bak. la oss si det slik at om du er i en queue, kan du forvente at det er 50 "ikke personer" der.

Hvordan løpe på alle fire som Worgen? Etter /transform er jeg fortsatt stående.

Egen skill kalt Running wild

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...