Bytex Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hvordan løpe på alle fire som Worgen? Etter /transform er jeg fortsatt stående. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Level 35 hvor burde jeg queste? Lei STV. Lenke til kommentar
moffeloffen Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg har tatt 74 av 155 quester i Mount Hyjal, men hvordan finner jeg resten? må ha 115 for å få achi for denne sonen. For å forklare hva jeg har gjort til nå har jeg kommet til Sanctuary of molone ca på kartet, men etter å ha gjort alt der får jeg ingen flere quester. Jeg har seff flydd over området å leitet etter flere uten at noen har dukket opp. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Queue på Stormscale er så dritlang. Jeg vil gjøre heroics Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 [19:29:34] Schnottz's Bodyguard yells: Hide your vives! Hide your children! Zhey're killink everyvone up in he'ah! Lenke til kommentar
Sink Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg har tatt 74 av 155 quester i Mount Hyjal, men hvordan finner jeg resten? må ha 115 for å få achi for denne sonen. For å forklare hva jeg har gjort til nå har jeg kommet til Sanctuary of molone ca på kartet, men etter å ha gjort alt der får jeg ingen flere quester. Jeg har seff flydd over området å leitet etter flere uten at noen har dukket opp. Fly rundt, gå tilbake til de hubbene du har vært på og se om du har oversett noe, skal i utgangspunktet bli sendt vidre til neste questhub. Jeg fikk achive og gjorde fortsatt sikkert 20-25quests før jeg gikk gikk til neste sone. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Antar dette kommer litt seint, men du skal stikke tilbake til der du fikk questet til å stikke inn i Nespirah Ja altså jeg har vært inni Nespirah og drept Overseer Ida'Kress ellerno... Japp, så leverer du det også er det ingen flere. Da må du svømme ut til der du fikk questene hvor du skal inn i Nespirah, om du fortsatt lurte Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Har noen gjort questet i Twilight Highlands hvor du skal drepe hjernen på den guden? Shamansa NPC'sa står der å klager over shamanchanges i Catalysm Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Noen som veit åssn pet til hunter som gir bloodlust osv? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Blood Hound eller noe slikt. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 helvete! serveren er full og jeg må stå i kø for å komme inn. problemet er bare det at jeg går bakover i køen. hver gang jeg går litt frem blir jeg kasta enda lenger bak. hva skjer? Noen folk blir DC. da blir dem prioritert i køa og du hopper en plass lengre bak. la oss si det slik at om du er i en queue, kan du forvente at det er 50 "ikke personer" der. Hvordan løpe på alle fire som Worgen? Etter /transform er jeg fortsatt stående. Egen skill kalt Running wild Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hva er druid-tank-rotasjon på lvl 15? Hvordan holde aggro? Jeg skal snart tanke for første gang og aner ikke hvordan Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Cleave eller hva det heter. Skaff mye agro. Er pissenkelt i lav level, å jo vanskeligere det blir, desto mer lærer du. Ta det derfra. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Har du akkurat oppgradert accounten din fra trial til "ordentlig" så teller den som trial account i 72 timer eller noe tror jeg... Er helt på trynet, men sånn er det. korrekt. er nr 191 i køen nå. kommer jo aldri inn. MEN, får jeg fortsatt 1 mnd gametime ved kjøp av vanilla? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Cleave eller hva det heter. Skaff mye agro. Er pissenkelt i lav level, å jo vanskeligere det blir, desto mer lærer du. Ta det derfra. Hmm, ser ikke noe Cleave, nærmest navnet er Claw? Går nok greit, men vil ikke drite meg ut heller Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Uldum = Utenom at jeg døde mens jeg skrev denne meldingen fordi jeg fløy inn i over 9k mobs. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Uldum ser flott ut iallefall Mange her inne som har begynt å dinge 85 eller? Er fremdeles på 81, prioriterte miningen så får heller blodlevlingen starte imorgen. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg hater min prioritering..... Setter jeg meg et mål, gjør jeg det. gikk fint med lekser før expansion. nå ligger jeg etter Lenke til kommentar
Colado Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Kom visst en liten oppdatering nå ja, hva inneholder den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå