JohnRichard Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Nerf DK! STFU. hva er galt nu? Jeg bare svarte innlegget over meg og antydet at hans level 81 Worgen var en DK. Om det ikke er tilfellet er jeg imponert over hvor langt han har kommet siden i går kl 00:01 (om det ikke er RAF da) Jeg spiller ikke PvP og er på PvE-Realm, så for meg gjør det ingenting om de buffer eller nerfer DK's. (Spiller selv Priest ) Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 :pp byw e det noen nye byer i cata??? Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Racechanga fra Tauren Priest til Goblin Priest jeg nå.. Får sjekka characteren når jeg kommer hjem fra jobb, blir kos Lenke til kommentar
igxx Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 har hørt at priest er den Beste healeren:) men for hvilken race er den best? human? night elf eller??? har lyst til og bli en god healer:) en annen ting er hvem er det som hitter best utenom mage? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Bra tips til UI? Ikke TukUI eller Spartan UI. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Nerf DK! STFU. hva er galt nu? Jeg bare svarte innlegget over meg og antydet at hans level 81 Worgen var en DK. Om det ikke er tilfellet er jeg imponert over hvor langt han har kommet siden i går kl 00:01 (om det ikke er RAF da) Du vet det er fullt mulig å ta faction change og bytte til Worgen, sant? Det gjorde jeg med horde mainen min igår for å joine guildet til noen på jobb. Vips, 81 Worgen. Fikk endel "zomg 81 worgen omg!!1" reaksjoner når jeg rusla rundt i Stormwind etterpå..folk trodde visst jeg har levelet fra 1-81 på 2 dager. Endret 8. desember 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Pastagutten27 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 :pp byw e det noen nye byer i cata??? Sjekk ut goblinbyen Den er virkelig verdt å ta en tur innom. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Noen andre som har testa Deadmines heroic? Vanessa Vancleef er offisielt min favorittencounter! (like, ever) Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 :pp byw e det noen nye byer i cata??? Sjekk ut goblinbyen Den er virkelig verdt å ta en tur innom. Kommer ikke dit. den er dekka av lava. Lenke til kommentar
OrderOfPotter Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Æsj, disconnecta og nu er det over en time i que, yay! Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 når du disconnecter har du 5 min for å komme deg online Lenke til kommentar
OrderOfPotter Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Var afk en liten stund da, så må bare stille meg i kø en stund uansett , noen tailors her som vet om noen steder å farme ember silk / savage leather for skinning? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Og der var det 525 mining. Krydde jo av ores i Twilight Highland Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 har hørt at priest er den Beste healeren:) men for hvilken race er den best? human? night elf eller??? har lyst til og bli en god healer:) en annen ting er hvem er det som hitter best utenom mage? Er ikke noe beste healers Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Bestilte akkurat Cataclysm Collectors Edition via CDON.no. Håper jeg får den kjapt:) Håper vertfall at AH markedet er like ekstremt som det er nå, når jeg først kommer meg online. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hvilken klasse skal jeg spille som Worgen? Lenke til kommentar
tmg Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Basert kun på min egen mening; en melee class! Løpe på alle fire for så å charge en kar med attack animasjonene til worgen er fantastisk Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 helvete! serveren er full og jeg må stå i kø for å komme inn. problemet er bare det at jeg går bakover i køen. hver gang jeg går litt frem blir jeg kasta enda lenger bak. hva skjer? Lenke til kommentar
tmg Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Har du akkurat oppgradert accounten din fra trial til "ordentlig" så teller den som trial account i 72 timer eller noe tror jeg... Er helt på trynet, men sånn er det. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Ble akkurat ferdig med alle questsa i Nespirah. Er det da ikke flere quests i Vashj? Må jeg da stikke til Mt. Hyjal? : ) Antar dette kommer litt seint, men du skal stikke tilbake til der du fikk questet til å stikke inn i Nespirah Ja altså jeg har vært inni Nespirah og drept Overseer Ida'Kress ellerno... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå