SML Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Digg, cata kom endelig i posten idag hjem kl halv 4 og game til kl halv 7 neste dag. 1 Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Må man ikke logg in på battle.net for og se sine kopier av blizzard spill? Jo, må logge inn på battle.net (med event. authenticator), finne spillet du har linket til kontoen din, og så kan du laste ned game klient når du velger manage game. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Everyquest Vet ikke om den er oppdatert til cata, men... Ser ikke slik ut, men jeg kan bruke den hvis jeg skal gjøre loremaster, og den blir sikkert oppdatert til cata. takk for tipset Lenke til kommentar
Zalokin Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Har ikke fått kjøpt cata ennå. Eksamenshelvette først.. Lurte bare på om man kan bruke flying mount med en gang eller må man vente til man er lvl 85? Ser fram til å begynne på cata ass..! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Du trenger ikke å være 85 nei. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg var litt etter deg bare Lenke til kommentar
Nitrax92 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) ... Endret 8. desember 2010 av Nitrax92 Lenke til kommentar
Evinzer Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Er det en måte å finne ut hvilken musikk som spilles når jeg hører et soundtrack jeg liker? Evt noen som vet hva sangen som spilles når du gjør quester som involverer horde vs alliance battle? Lenke til kommentar
jH- Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Noen som spiller Priest her som kan fortelle meg om dette er et bra/dårlig build? Holy - PvE http://www.wowhead.com/talent#bch0bZfurrRkbkcdo Discipline - PvP http://www.wowhead.com/talent#bfhcrosrcorobhZh Setter utrolig pris på svar fra dyktige Priests! Jeg har ikke superpeiling på priest, men jeg inbiller meg at 2% haste er langt bedre enn 2 sec CD på PW:S. Jeg ville derfor tatt vekk 2 fra Soul Warding og heller plassert de i Darkness. *snip* Helt rett. Som holy bruker du nesten ikke PW:S i det hele tatt, og den haste-bonusen er gull i forhold. Har selv droppet å ta Lightwell, så har 3/3 Darkness. Godt mulig det er en vanesak, men syns fortsatt ikke den er verdt poenget. Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Lightwell er en kjempeability, hvis folka i gruppa faktisk bruker den.. Bruker de den ikke så suger den selvfølgelig. I guildgrupper/vennegrupper, så bruker du lightwell, i randoms er det aldro noen som trykker på den så den er waste:/ Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hvilke add-ons er dette? Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg drepte denne fyrens sauer: BRD panorama ^^ Northshire Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 det der kan være mye. Pitbull, MSBT, recount, Starinas (???) buff farmes.... og noe mer Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Ahhh dinga lvl81 med Wooorgen nettopp;)) Lenke til kommentar
Saitek1236456 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hvor mange fra guilden må man være for å få poeng per boss i dungeon? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Nerf DK! STFU. hva er galt nu? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Gratulerer med race change Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hvor mange fra guilden må man være for å få poeng per boss i dungeon? Fra wowwiki: Guild achievements are a combination of general, pvp and raid achievements earned through efforts of the guild as a whole. You will typically need 80% of a dungeon (4/5) or raid (8/10, 20/25) to be from the same guild in order to gain credit for events, with the exception of 100% for arena teams (2/2, 3/3, 5/5) and 40-man raids (10/40). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå